Skoči na vsebino

Mazda 3 - Sklopka

Ustvari kratki URL


amatej

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rpi tehnzadevah je veliko odvisno od tega, kako se vozi... Tako kot recimo pri zavorah... Nekdo, ki veliko vozi po mestu in veliko zavira, bo imel gotovo prej obrabljene zavorne obloge ali diske, kot nekdo drug, ki ima veliko relacijske voznje... Podobno je tudi pri sklopki... tezko je definirati rok, kako dolgo bi zadeva morala drzati... Zato pa se tudi menja po potrebi... In ne na fiksno dolocen interval...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

Koliko naj bi sklopka zdr?ala, je te?ko potegnil z ravnilom in dolo?it. Enemu zdr?i tovarni?ka do 300.000km, kot zanimivost pa je prijateljev dedek pri 30.000 imel ?e tretjo sklopko v svoji Corsi, (to pomeni prva je bila tovarni?ka, so jo menjali in tudi druga ni zdr?ala njegovega isto?asnega ti??anja max. gasa in obenem dr?anja sklopke na meji prijema le-te).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi blo slabo veded kera masina

1.6 bencinar, 105konjev

 

pa tudi ali ima res tistih "75kkm" ? ali je 1 spredaj? Ugim, glede na to kaj se dogaja dandanes.

Lastnik je bil prvi, orig. izpiski iz mazde potrjujejo KM, volan in pedalke niso bile obrabljene, ra?unalnik ni pokazal napak... Po nakupu sem ga ?e 1x peljal na servis in sicer k Pelkotu, ki ga je dvignil in rekel da izgleda vse super. Kaj ve? ?e nisem mogel preveriti :) Druga?e ima? prav ja, danes je loterija kupiti dober avto.

 

Sicer sem govoril z nekom in je isto rekel, da so imeli Suzuki Swift-a tudi cca 5-6let z 70k (1. lastnik ena familija) in isto menjali sklopko pri 70k. Tko, da ja o?itno je res odvisno od vo?nje. Sem samo mislil, ?e so te sklopke pri novih trojkah kaj druga?ne od prej?njih, da bi se zato mogo?e kaj prej obrabile. Just thinking :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

WTF, pri mazdah je pedal za sklopko VEDNO na enakem polo?aju ko je spu??en, ker je sama sklopka hidravli?na.

Najprej poglej ?e ima? kaj zraja v ceveh in cilindrih, smo 1X samo preverili to in mojster je naredil ?e cel kup kilometrov brez menjave vse bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

pod pedalom mas vijak kjer se da nastavljat visino pedala kok visok ti prime ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

vi?ji ko prime bolj?a je, ?e ti prime takoj ko pedal za?ne? spu??at nazaj pomeni da je na koncu (zelo malo hoda). Pusti pri miru avto ki dela kot mora, vsakega se navadi?. Tud gas bo? moral prej spustiti da ne bo? ?altal ko kamionar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
    • V naseljih še najboljše naštimat tempomat, na recimo 56 in potem naj se jebejo razna medobčinska redarstva, v mojem primeru Cerknica, hehe
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.