Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj so mi pri rednem servisu v BTC-ju zamenjali tudi zavorno teko?ino, tako kot Mazda predpisuje.

 

Gospod na sprejemni (g. Majesa ni bilo) mi je povedal, da sedaj zavorno teko?ino menjajo s pomo?jo namenske naprave tretjega proizvajalca, pri kateri odzra?evanje vodov pri zavorah ni potrebno. Kaj dosti podrobnosti mi ni znal povedati, rekel je le, da gre za nekak?no odsesovanje. Z nekoliko brskanja sem hitro pri?el do te naprave: KLIK

 

Ali mi lahko kdorkoli pojasni delovanje oz. na?in menjave zavorne teko?ine na ta na?in. Kolikor mi je znano (lahko, da se motim), gre do vsake zavorne ?eljusti samo en hidravli?ni vod, notranjega premera nekaj mm, kro?enja teko?ine tam torej ni. Sedaj si te?ko predstavljam, da tak?na naprava uspe?no posesa vse hidravli?no olje in nekaj metrov dolgih hidravli?nih cevi notranjega premera nekaj milimetrov. ?e te?je si predstavljam, kako se lahko te cevi napolni nazaj s sve?o teko?ino brez mehur?kov.

 

Zavorna teko?ina je najbolj obremenjena (temperaturno) ravno ob zavornih ?eljustih in ?e je tam ostala stara teko?ino, kak?nega posebnega u?inka take "menjave" ni - razen stro?kov, seveda.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'

 

Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mah dejte se s ?im bolj pomembnim ukvarjat kot kako so nelje zamenla bremzole, js ga zamenjam olschool pa nobenega stroja al pa pripomo?ka pa NIKOLI te?av, jebe? tehnologijo oldschol baby !


Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'

Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne

Bistra, kaj pol dela ?ele ko stopi? na bremzo ? :P  :P  :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?

Napisano

Dot 4 je ok. Menjas pa itak s pumpanjem in prezracevanjem, za to sta potrebna 2.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne rabi? dveh, lahko tud sam naredi? z lon?kom v kateri mora biti cev obvezno v teko?ini. Mal dlje traja ampak se da tud solo.

Napisano

na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?

Tist k ti je to reku je bedak. Vecina japoncev ima napisano dot 3. Sklepam da imas isto olje kot jaz na mazdi 6. Jest sem vzel od castrola in je isti po specifikaciji, kot je to zavedeno v navodilih. Jest ko sem spraseval za olje in k sm reku, da imam napisano dot 3 je sam od sebe reku, da imam vrjetno kaksnega japonca.

 

post-7623-0-74253100-1522337209_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislim,da je drugi steber (z Divaške smeri) na viaduktu Vinjan. Najgloblje sidranje v "vodnjak"...planiranih je bilo 35m,a so ugotovili,da še ni dovolj trdna podlaga,in šo šli še globlje na cca 39,5m...torej steber je skoraj 40m v vodnjaku preden "pokuka" na prosto. Gre za to,da če se površinske zemeljske mase kaj premaknejo,je okoli in okoli stebra min. 2m "zraka",da se ne nasloni na steber....seveda vse redni monitoring itd....ni to,da narediš,pol pa pozabiš... Brežina se trenutno odvodnjava,sidri itd...ne vem vsega,a baje ni tak problem,in da bodo "zrihtali",kot mora biti...   Tudi ena slika prej je ista lokacija...stojimo na servisnem pokrovu "vodnjaka".
    • @robertk6 Bini doskrat kar nekam v tri krasne bluzi
    • Kje je lokacija predzadnje slike ?
    • Saj super da si resno svetoval za rdečo jaz pa sem resno napisal zakaj na , ni bilo nobenih čudnih izgovorov. Zakaj bi sploh potreboval izgovore samo povprašal sem o teh modelih Mazd in pričakoval neke pametne odgovore. Kar se pa tiče e skiroja , pa verjamem da si na ta 2km hitrejši ampak rad bi te videl po dežju, snegu in z polnimi vrečkami🤣🤣🤣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.