Skoči na vsebino

Odstranitev DPF

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i,odlo?itev je padla dpf gre ven v bli?nji prihodnosti vem da je bilo ?e veliko napisano na to temo ampak vseeno imam par vpra?anj,predvsem va?e izku?nje s servisi ki to opravljajo ker tako na hitro kot sem opazil se cene razlikujejo tudi do 200e(?) torej kam na odstranitev da bo narejeno kot je treba. Lp

Napisano

Tunerc v Novem Mestu. 250?. In narejeno tako, kot mora biti. Sem videl na lastne o?i. Pa tudi lastnik ?rne Mazde _ lahko to potrdi.

Napisano

Mi tudi malo razmi?ljamo o tem...Pelko je sicer rekel naj pustimo na miru dokler ni te?av:)

 

Na?eloma je res bolje, da se ga pusti pri miru.

 

Je pa res, da ti na vsak rezervoar nafte vsaj enkrat spro?i regeneracijo, kar za tisti ?as pomeni precej vi?jo porabo (kolikor spremljam je to okoli 1,5 do 2 litra ve?). Ko pa ope?a ali pride do te?av in za?ne regeneracije izvajati bolj pogosto, ti pa to opazno dvigne porabo. Seveda je precej odvisno od re?ima vo?nje. Ko se jaz vra?am iz slu?be domov, se na 30 km poti dvignem za okoli 800 metrov. Poleti, ko ?tartam in je zunaj temperatura preko 35 stopinj Celzija, pa v 12% vzpon v tretji gas skoraj do konca (okoli 80 km/h), se zadeva "prekuri" skoraj sama od sebe in so regeneracije sila redke (dokler vse deluje tako, kot je treba, seveda). ?e je veliko kratke vo?nje po mestu, je zadeva seveda bistveno druga?na... Kot sem omenil, ko zadeva ope?a, pa precej dvigne porabo in je ?e s tega vidika smiselno zadevo zagnati ven.

Napisano

Poraba je res bistveno manj?a tudi do enga litra. Mene je fasciniralo nekaj drugega po odstranitvi in sicer, da je sedaj to ?isto drugi avto, motor sigurno pridobi nekaj konjev in je razlika o mo?i motorja zelo o?itna, ni ve? nobenega cukanja, motor precej bolj umirjeno te?e, pa do sedaj ?e nisem opazil, da bi mi kaj ve? kadil.

DPF odstranil na M6 pri 170.000 km pri Pelku

Napisano

ok ma kako pogosto se ta regeneracija vklaplja? recimo 1x/1000km? Meni na zafiri v 80000km se ?e ni vklopila regeneracija ( nisem pa sploh siguren kako ima to urejeno oz. ali sploh ima dpf) 

Napisano

ok ma kako pogosto se ta regeneracija vklaplja? recimo 1x/1000km? Meni na zafiri v 80000km se ?e ni vklopila regeneracija ( nisem pa sploh siguren kako ima to urejeno oz. ali sploh ima dpf)

Ce se ti ne bi bi avto ze 3x mogu eksplodirat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nam na Mazdi 5, ko je bil ?e v dobri kondiciji, se je spro?ila regeneracija enkrat na dva rezervoarja nafte, torej enkrat na 1600 do 1800 km. Kasneje pa vedno bolj pogosto.

 

Da se je zagnala regeneracija, lahko ugotovi? (na Mazdi 5) samo po tem, da se dvigne poraba. Nobene druge signalizacije ni, tako da ?e nisi pozoren, sploh ne ve?. Lahko da se je tudi pri tebi ?e spro?ila, pa sploh ne ve?...

Napisano

Resno? to je pa kar neverjetno redko, pri Alfi se nekje na 300-400km, odvisno pa od re?ima vo?nje, meni se vklaplja na manj kot 300, ker imam veliko kratkih razdalij, in s tem trpi poraba, da pa jo izvaja vem pa tako da poraba naraste (kar ni ravno opazno), v leru se rahlo pove?ajo obrati, in pa ?e zaviram z motorjem kazalec pritiska turbine takoj pade na 0, ker druga?e med vo?njo nikoli ne pade na 0. Res so dobri proizvajalaci, vsi po vrsti, povsod sami zasloni, ampak da bi ti dali pa nekam opozorilo DPF regen to pa ne, ker potem bi vedel kdaj se izvaja in bi se marskido peljal ?e tisti krog okoli hi?e, da se regeneracija uizvede in je ne prekine, tako pa jo velikokrat prekinemo in s tem delamo ?kodo in na koncu stro?ke.

Napisano

Saj tudi na mazdi 2.0 je cikel 250-350 km po moje slivka ni opazil tam v rovtah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

... Res so dobri proizvajalaci, vsi po vrsti, povsod sami zasloni, ampak da bi ti dali pa nekam opozorilo DPF regen to pa ne, ker potem bi vedel kdaj se izvaja in bi se marskido peljal ?e tisti krog okoli hi?e, da se regeneracija uizvede in je ne prekine, tako pa jo velikokrat prekinemo in s tem delamo ?kodo in na koncu stro?ke.

Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.

In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.

In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.

no sej ko kupi? nov avto ti to povejo in ve?, ko kupi? rabljenega pa ?e ne ve? prvi? ko se pri?ge pogleda? v navodila ali ?e si len pelje? na servis in potem ve? kaj to je, kar se pa ponovnega vklopa regeneracije ti?e pa no ja, avto ne ve koliko ?asa bodo ?e primerni pogoji, lahko se mi ponovno vklopi 200m pred hi?o in tako se DPF s ?asom zapaca, potem so pa prisilne regeneracije in podobni stro?ki. Saj ne re?em nekdo ki ima dnevne relacije mu je vseeno, jst mam veliko kratkih potem pa sem in tja dolgo. Po eni strani sem kriv sam kaj pa kupuijem diesla za kratke relacije, ampak z letnimi kilomteri sem ravno na meji med dieslom in bencinarjem po tem kaj se spla?a, poleg tega sem se navadil na diesla, ki nima tek eko bedarij in ga je res fino vozit, potem je dobiti 159 tako kot sem jo ?elel skoraj nemogo?e bencinarja imajo pa samo 1.8TBi, z 210KM da je OK, ostali niso omembe vredni, pa ?e to so redke ko sam hudi? in potem ti ne ostane drugega, ?e si zbir?en :)

Napisano

Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.

In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.

Reno me eno simpl ledico ki zasveti....ne rabis vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj tudi na mazdi 2.0 je cikel 250-350 km po moje slivka ni opazil tam v rovtah :)

 

Lahko da vsake regeneracije nisem opazil. Kot pa sem zapisal, v tretji pri 80 km/h v 12% vzpon poleti se motor dodobra prepiha in "prekuri". Glede pogostosti teh regeneracij je precej odvisen re?im vo?nje... Ja, verjamem pa, da je kje v mestu in na kratke fure zadeva bistveno druga?na...

Napisano

Lahko da vsake regeneracije nisem opazil. Kot pa sem zapisal, v tretji pri 80 km/h v 12% vzpon poleti se motor dodobra prepiha in "prekuri". Glede pogostosti teh regeneracij je precej odvisen re?im vo?nje... Ja, verjamem pa, da je kje v mestu in na kratke fure zadeva bistveno druga?na...

Motor ze, dof pa se hitreje napolni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja M6 2009 dela regeneracijo konstantno na 170km. Dnevna (skupna) razdalja cca 40km od tega 7km avtoceste.

Napisano

Jaz pa opa?am, glede na dokaj podoben re?im vo?nje, da je pogostost regeneracije odvisna, kje tankam. Zadnji? sem tankal na Petrolu, pa se je regeneracija pri?ela po 360 km, nazadnje sem tankal na Agipu, pa sem ?e prevozil 440 km, pa se regeneracija ?e ni pri?ela. Pa sem to ?e ve?krat opazil. Sicer najve?krat se pa res pri?ne med 400 in 450 km. Druga?e pa ja, ena ledica bi precej olaj?ala pregled nad delovanjem, tako pa imam vedno en  u? na trenutni porabi. :angry:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz sem DPF vrgel ven pod prisilo. Potem sem sicer opazil nekoliko ni?jo porabo (max pol litra) nikakor pa ne prirastka mo?i. Bolj me je motilo, da je po tej odstranitvi avto precej bolj kadi. Kajenje se ne opazi v ogledalu kot takrat ko ima? pokvarjen avto in kadi kot turek ko pohodi? plin ampak ko avto laufa na mestu pod ?tandgasom. Takrat  je skorajda nemogo?e kaj po?eti v bli?ini (npr nalagati v prtlja?nik) ker smrdi po dizlu za znoret. Tudi zjutraj ko ga zalaufa? prvih par sekund malo pokadi, tisto se pa vidi. To je edina hiba ?e lahko tako re?em. Sicer pa ima avto ze prek 10 000 km brez DPF in lastnik je zadovoljen. To je va?no.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pri moji se spro?i na cca. 180 km in dr?i cca. 15-20 km. Takrat pa ob?utno dvigne povpre?no porabo.

Na splo?no: kraja goriva!

Napisano

Bolj,ko prebiram ta sranja z problemi DPF bolj me mineva makup novej?ega avta.

Bom kar ?e naprej gulil mojo dobro staro 1.generacije.

Benz je pa spet problemati?en,ker ni "?usa"v hrbet in niti navora.

 

 

Napisano

So ljudje, ki se obremenjujejo z vsako malekostjo... :P. Jaz zase vem, da niti ne vem, kdaj se regeneracija izvaja, niti me ne zanima... verjetno ker niti nikoli ne gledam trenutne porabe... Ce ze kdaj pogledam te podatke, je to prej povprecna poraba kot pa trenutna poraba ... :) ... Dosedaj se nikoli nisem imel problemov z DPFjem (nisem se videl te lucke edino takrat, ko zazenem avto in se kontrolno prizgejo vse lucke :) ) ...  Prejsnjo sestico sem imel cca. 5 let in v tem casu prevozil okoli 120.000 km ... sedanja je stara dobri dve leti in ima za sabo cca. 62.000 km ... Je pa res, da je novi lastnik moje prejsnje sestice kmalu po nakupu imel probleme z DPFjem... Ne vem ali je to zgolj slucaj ali pa je to mogoce zaradi drugacnega nacina voznje ... Kolikor vem, je ta "problem" sedaj odstranjen :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ej....samo tej novi motorji Mazda Skyactiv benzin in dizel so dobro narejeni ter var?ni...imel na testu....2.0 benz skyactiv,mazdo3 In CX5.zelo dobro.zadovoljen z porabo in lego na cesti,ter opremo ,ki jo nudi Mazda.to so moje izku?nje.vsak ima potem svoje....itd.lp

Napisano

Bolj,ko prebiram ta sranja z problemi DPF bolj me mineva makup novej?ega avta.

Bom kar ?e naprej gulil mojo dobro staro 1.generacije.

Benz je pa spet problemati?en,ker ni "?usa"v hrbet in niti navora.

No, no, so izjeme.  :hudicek:  :hudicek:

Z VE? ?usa in VE? navora. :hudicek:

Je pa res da je treba malo bolj nafutrat, ampak JE vredno.

Jaz sem DPF vrgel ven pod prisilo. Potem sem sicer opazil nekoliko ni?jo porabo (max pol litra) nikakor pa ne prirastka mo?i. Bolj me je motilo, da je po tej odstranitvi avto precej bolj kadi. Kajenje se ne opazi v ogledalu kot takrat ko ima? pokvarjen avto in kadi kot turek ko pohodi? plin ampak ko avto laufa na mestu pod ?tandgasom. Takrat  je skorajda nemogo?e kaj po?eti v bli?ini (npr nalagati v prtlja?nik) ker smrdi po dizlu za znoret. Tudi zjutraj ko ga zalaufa? prvih par sekund malo pokadi, tisto se pa vidi. To je edina hiba ?e lahko tako re?em. Sicer pa ima avto ze prek 10 000 km brez DPF in lastnik je zadovoljen. To je va?no.

To prekomerno dimljenje NI normalno za moje pojme. Tudi moj odkar ni ve? .... pokadi popolnoma ?rno ?e res zahtevam od njega VSE kar ima, druga?e ni niti enega dim?ka, pa NI diesel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z novimi nikoli problema, Exeo, M6 II, ?koda TDI....M5 sem pa? podedoval.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.