Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Fak kam grejo te cene....21,5k za povisano mazdo 2....vec kot za osnovno mazdo 6

Ja ampak jaz gledam tak, bolje avto z opremo kot avto z osnovno opremo.. :)

Ce bi se odlocil bi vzel za isti denar raje rableno 6 z vso opremo kot pa novo z serijsko ;)

 

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Ja ampak jaz gledam tak, bolje avto z opremo kot avto z osnovno opremo.. :)

Ce bi se odlocil bi vzel za isti denar raje rableno 6 z vso opremo kot pa novo z serijsko ;)

 

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Ce ti je avto vsec ti samo uzivaj, bol je misljeno kam gre ta trend cen...malcki so bili dober star miljon tolarjev....4000? danes pa skupaj dajo par delov da lahko dajo simbolicbo ceno 9.990? a ce vzames vsaj mal opreme, je takoj 12k...

 

Me prav zanima (samo slisal reklamo) kaj je v tisti zelo dobro opremljeni skodi octaviji za 16k :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce ti je avto vsec ti samo uzivaj, bol je misljeno kam gre ta trend cen...malcki so bili dober star miljon tolarjev....4000? danes pa skupaj dajo par delov da lahko dajo simbolicbo ceno 9.990? a ce vzames vsaj mal opreme, je takoj 12k...

 

Me prav zanima (samo slisal reklamo) kaj je v tisti zelo dobro opremljeni skodi octaviji za 16k :)

To bi se pa strinjal, osnoven model cx-3 je tudi se mi zdi 15,990 :)

 

Nevem kako je z ?kodo vem edino da je od znotraj plastik fantastik, vsaj po mojem mi?ljenju :)

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

.

 

Me prav zanima (samo slisal reklamo) kaj je v tisti zelo dobro opremljeni skodi octaviji za 16k :)

plasticen volan in malodane leseni sedezi. 

Na yivce mi gre k za kerikol avto in kerikol model placas za spodobno opremo skoraj polovico osnovnega avta zraven.

ampak se mi zelo zdi da je zgolj domena slo uvoznikov.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

plasticen volan in malodane leseni sedezi.

Na yivce mi gre k za kerikol avto in kerikol model placas za spodobno opremo skoraj polovico osnovnega avta zraven.

ampak se mi zelo zdi da je zgolj domena slo uvoznikov.

Kolegica ima novo octavio rs dizla, in je res vse tak plasticno, pa se dva izpusna okraska, in samo iz enega izpusna cev ;D in to avto za 30k+ :)

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Ne bi se povsem strinjal z Juresom.. Moj prvi avto je bil nov R5 1992. Cena takrat 12kDM kar je cca 6k EUR. Od opreme je imela "tonirana stekla". Ni? airbag, ni? servo, ni? el. pomika stekel. Primerljiv dana?njim mal?kom je bil drugi avto, Ford Escort 1.4 CL 3v (dol?ina avta 4,1m)1994. Za ceno 2,1 mio SIT je ponujal tonirana stekla in metalik barvo. Niti enega airbaga, ne servo, ni? el. pomika. In dejstvo, osebna odlo?itev vsakega pa je, ?e se odlo?i dati toliko za to, kar je trenutno moderno.

Napisano

Moja nova ibiza 1.0 je bila tocno miljon sit.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nova Ibiza za milion. OK, verjamem. Pa si prera?unal, koliko ?asa (ur) si delal zanjo :zvizga:  ? Koliko mese?nih pla?? In, ali je imela klimo, morda dvopodro?no, ABS,  ESP, TST, servo, el. pomik, koliko airbagov,....? ?lanek, v Delu iz leta 2009 navaja, da si moral leta 1991 za R4 delati 3700 ur (povpre?na pla?a), leta 2009 pa R Clio pa 2300 ur. Povrhu pa primerjaj Katro in Cliota. Kruh leta 1991 je bil 0,11EUR . In cena kruha sedaj  :blink:  ? Mar naj proizvajalci avtov ostanejo v letu 1991, peki pa upravi?eno dvignejo cene za 10x in ?e ve?. Za TV si dal 1991 dve mese?ni pla?i, ceno TV sedaj pa ve?. Pa upo?tevaj primerjalno glede na sedajno pla?o! Verjamem, da bi ti raj?i videl cena avtov po 1 mio SIT, torej 4.400 EUR, pla?o pa bi imel tako, kot jo ima? sedaj. Pol leta delati za avto ni fer do proizvajalcev. Leta 1991 je bila povpre?na mese?na pla?a v Slo 45 EUR (cca 11.000 SIT).  To takrat, ko so bili tolarji, ki jih ti omenja?. ?e se vra?a? v preteklost - sam se spomnim, ko sem bil otrok in na star?evsko delavsko pla?o nam je bil realen "cilj" le Yugo ali Z101.  Postavi avto iz leta 2015 ob bok npr Z101. ?e ?e dela? primerjave :zvizga: .

Napisano

Tole navajanje cen v tolarjih je ?isto brezpredmetno saj se je od leta 1991 do 2001 te?aj spremenil iz 30SIT za 1DEM leta 1991 do 113SIT za 1DEM leta 2001, ko so marke zamenjali za EUR.

 

Tako je bil leta 1991 nov Wartburg 6.500DEM ali 208.000 SIT (te?aj 30SIT za 1DEM)

 

Novo Lantro smo kupili leta 1996 za 22.000DEM ali cca 2mSIT (te?aj 90SIT za 1DEM)

 

Clarusa sem novega kupil leta 1999 za 18.000DEM ali 1,8mSIT (te?aj 100SIT za 1DEM)

33112_1.png

Napisano

Tole navajanje cen v tolarjih je ?isto brezpredmetno saj se je od leta 1991 do 2001 te?aj spremenil iz 30SIT za 1DEM leta 1991 do 113SIT za 1DEM leta 2001, ko so marke zamenjali za EUR.

 

Tako je bil leta 1991 nov Wartburg 6.500DEM ali 208.000 SIT (te?aj 30SIT za 1DEM)

 

Novo Lantro smo kupili leta 1996 za 22.000DEM ali cca 2mSIT (te?aj 90SIT za 1DEM)

 

Clarusa sem novega kupil leta 1999 za 18.000DEM ali 1,8mSIT (te?aj 100SIT za 1DEM)

Govorim o casu ko je bil eur 236,64 sit. Vse ostalo je brezpredmetno. Od tega casa je tudi minimal a placa skorajda enaka avti pa x2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nova Ibiza za milion. OK, verjamem. Pa si prera?unal, koliko ?asa (ur) si delal zanjo :zvizga: ? Koliko mese?nih pla?? In, ali je imela klimo, morda dvopodro?no, ABS, ESP, TST, servo, el. pomik, koliko airbagov,....? ?lanek, v Delu iz leta 2009 navaja, da si moral leta 1991 za R4 delati 3700 ur (povpre?na pla?a), leta 2009 pa R Clio pa 2300 ur. Povrhu pa primerjaj Katro in Cliota. Kruh leta 1991 je bil 0,11EUR . In cena kruha sedaj :blink: ? Mar naj proizvajalci avtov ostanejo v letu 1991, peki pa upravi?eno dvignejo cene za 10x in ?e ve?. Za TV si dal 1991 dve mese?ni pla?i, ceno TV sedaj pa ve?. Pa upo?tevaj primerjalno glede na sedajno pla?o! Verjamem, da bi ti raj?i videl cena avtov po 1 mio SIT, torej 4.400 EUR, pla?o pa bi imel tako, kot jo ima? sedaj. Pol leta delati za avto ni fer do proizvajalcev. Leta 1991 je bila povpre?na mese?na pla?a v Slo 45 EUR (cca 11.000 SIT). To takrat, ko so bili tolarji, ki jih ti omenja?. ?e se vra?a? v preteklost - sam se spomnim, ko sem bil otrok in na star?evsko delavsko pla?o nam je bil realen "cilj" le Yugo ali Z101. Postavi avto iz leta 2015 ob bok npr Z101. ?e ?e dela? primerjave :zvizga: .

Se enkrat pozabi komunisticna leta....bilo je obdobje ko je tolar bil fiksen!

 

Ja deli in podobni so zelo verodiatojen vir, in hoces reci daimajo danes malcki v osnovi dvopodrocno klimo esp in ta sranja? Malo morgen, kot sem napisal je to takoj + 4000?

 

Takole poglejva, piglej vstopne cene mazde 6 generacije 1,2 in 3....in se vzporedno top modelov.....

 

Veliki prirastki, place pa nizane...kriza, varcevanje pa to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 Leta 1991 je bila povpre?na mese?na pla?a v Slo 45 EUR (cca 11.000 SIT)

 Z vsem ostalim se strinjam s tabo le s tem stavkom ne saj dela? isto napako kot Jures in ve? ali vsi mediji, ki populisti?no spravljajo ljudi v slabo voljo.

 

leta 1991 ni bilo EUR ampak mora? izra?unati glede na te?aj DEM, ki je med najbolj stabilnimi valutami z nizko inflacijo.

 

Torej te?aj leta 1991 je bil cca 30SIT za 1DEM. ?e je podatek o povpre?ni pla?i 11.000SIT to?en je torej takrat bila pla?a 370DEM. ?e re?emo, da je letna inflacija za DEM bila cca 1,5% letno, kar pomeni leta 2001 da je 370DEM iz leta 1991 vrednih enako kot leta 2001 435DEM ali 220EUR.

 

Te?aj je bil 2001 100SIT za 1DEM se pravi ?e bi vzeli enako razmerje pla?e v SIT bi bila pla?a 43.500SIT.

 

Pa pojdimo naprej do leta 2007, ko smo dobili EUR-e po menjalnem te?aju za SIT 240SIT za 1EUR. Inflacija je dvignila znesek EUR na 240, kar bi pomenilo, da bi takrat imeli 57.000SIT pla?e.

 

?e pa vse potegnemo do danes bi bila danes povpre?na pla?a glede na leto 1991 in z upo?tevanjem inflacije le 270EUR. To pa seveda ni res saj je okoli 1000EUR.

 

Upam, da je jasno zakaj ne smemo posplo?evati ampak je treba izra?unat po kosih glede na te?ajne liste za posamezna obdobja.

33112_1.png

Napisano

Se enkrat pozabi komunisticna leta....bilo je obdobje ko je tolar bil fiksen!

 

Ja deli in podobni so zelo verodiatojen vir, in hoces reci daimajo danes malcki v osnovi dvopodrocno klimo esp in ta sranja? Malo morgen, kot sem napisal je to takoj + 4000?

 

Takole poglejva, piglej vstopne cene mazde 6 generacije 1,2 in 3....in se vzporedno top modelov.....

 

Veliki prirastki, place pa nizane...kriza, varcevanje pa to

 

Komunisti?na leta? A smo mal pozabili, da pred tolarjem smo imeli bone ?e prej pa v jugi dinarje. Markovi? se je sicer v jugi afnal s fiksnim te?ajem dinarja ampak v samostojni Sloveniji (ki uradno ni ve? komunisti?na saj komi partije ni bilo ve? na oblasti) fiksnega te?aja za SIT-e nikoli ni bilo ampak se je mese?no precej spreminjal v navezi s kr visoko inflacijo v devedesetih. Je pa res da od leta 2004 do 2007, je bil te?aj glede na EUR skoraj konstanten (ne pa fiksen) in minimalna inflacija, ki so jo zadr?evali tudi zato, da bi lahko 1.1.2007 uvedli Euro.

 

Sam res, dejmo pogledat vstopne cene Mazde 6 iz leta 2001, pa druge generacije iz 2007 in tretje iz leta 2012. Zraven pa ?e napi?i kak?no opremo je imel posamezen vstopni model. Z vsako generacijo namre? dobi? vse ve? opreme cena pa ni dosti vi?ja.

33112_1.png

Napisano

Eh fanta se strinjam :)

 

To z mazdam se bi splacalo pogledati, ampak bolje mazdo 2 kot malcka. Ali pa se bolje kako fiesto ali cliota, ki inata daljso zgodovino

 

Ampak ne bi se smelo opravicevati ceno z vec opreme, zakaj potem osnovni avto ni vec osnovni z osnovno ceno?

 

Vedno je prodajni trend tak, da z leti moras privabiti z vec za isti denar. A kupci zahtevajo da je vsa junk notri? Nekaj so evropske direktive (abs in to) toda to ni direktiva kupcev...to je dolznost proizvajalcev ce hocejo prodajati tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 Leta 1991 je bila povpre?na mese?na pla?a v Slo 45 EUR (cca 11.000 SIT).

 

Leto 91 je bilo preden sem vedel sam zase ampak tolarjev se pa se spomnim in tole se mi slisi bistveno premalo. =/

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Leto 91 je bilo preden sem vedel sam zase ampak tolarjev se pa se spomnim in tole se mi slisi bistveno premalo. =/

Je res ce primerjas z ? kajti to se ni bil nas tolar, na primer v primerjavi z evri je bil tudi kruh cca 10 centov

 

Danes je kruh min x15, placa pa x10-12, skoraj enako recimo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Govorim o casu ko je bil eur 236,64 sit. Vse ostalo je brezpredmetno. Od tega casa je tudi minimal a placa skorajda enaka avti pa x2

 

x2?? Leta 2004 sem dal za Mazdo 6 CD 120KM Evolution oprema cca 24kEUR. Leta 2008 za drugo generacijo CD 140KM GTA, ki ima bistveno ve? opreme kot prva generacija pa 27kEUR. Ja je dra?ja ampak ?e upo?tevamo inflacijo 2% (od 2004-2008 je bila precej visoka, ?e se ?e spomnimo) na leto je razlike samo ?e 1kEUR. ?e pa vseeno pustimo pa re?emo, da se pla?e niso pove?evale je razlike 3kEUR ampak zato sem dobil, ALU feltne 18", TPMS, delno usnjene sede?e, mo?nej?i in ?istej?i (DPF) motor, el zlo?ljiva ogrevana ogledala, samozatemnitveno vzvratno ogledalo, dvopodro?na klima, avtomatske brisalce, odpiranje zapiranje stekel na daljincu, pa ?e kej dodatnega.

 

Tako, da ne vem ampak nimam ob?utka, da je blazno dra?je - ?e pa ?e pa dobi? ?e kej zraven za to razliko.

33112_1.png

Napisano

Sedaj, ko smo obdelali cenovno politiko avtomobilskih prodajalcev, se lahko vrnemo nazaj na temo CX3 :rolleyes:

 

   Tole zgoraj...jaz sem bil :zvizga: . Zakaj vendar ??  Eden izmed vzrokov je navedla Yasny. Prej?en avto me je vseeno razvadil s svojo mehkobo in prostornostjo, da se pri CX3 cel ?as lastni?tva nisem sprijaznil ne z trdoto, ne s prostornostjo (zadaj). Ja, nabavljen je bil kot drugi avto, saj je doma ?e eden enoprostorec - pa vseeno ni ?lo.

  In, da ne bo pomote - CX3 je super avto, bencinski motor res ma?inca (za dizelna ne vem, ker ga nisem vozil), o izgledu pa itak ni kaj re?i. Ko sem nabavljal naslednji avto in sem imel Mazdo parkirano pred salonom druge znamke, so nekateri (potencialni) kupci kar kro?ili okoli CX3 :P . Trgovcu v salonu sem dejal, da ga bom raj?i ?im prej odpeljal, da jim ne oganjam kupcev :rolleyes:

Tako. In...a lahko ?e naprej ostanem ?lan M foruma, tudi ?e nimam ve? Mazde ...  :ne vem:

Napisano

Cuero, seveda si dobrodosel na foruma in fajn je prebirat razlicne objektivne komentarje ter razlicne poglede na Mazdurine. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

 

   Prej?en avto me je vseeno razvadil s svojo mehkobo in prostornostjo, da se pri CX3 cel ?as lastni?tva nisem sprijaznil ne z trdoto, ne s prostornostjo (zadaj).

 

Kar se trdote vzmetenja ti?e me niti ne skrbi pretirano, saj tudi sedanji civic ni med najudobnej?imi ...

Za prostornost zadaj mi je na?eloma vseeno - ?e nekoga peljem, mu v bistvu delam neke vrstu uslugo in bo ?e "potrpel" ; za prevoz biciklov nekajkrat na leto pa sva ob naro?ilu dopla?ala original vle?no kljuko.

 

Ja saj tudi jaz (?e) nimam Mazde pa ?e nekaj ?asa "te?im" po forumu ...

Napisano

S5 moja malenkost: moram priznati, da sem se ob odlo?anju za nivo opreme najve? ?asa mudil pri velikosti plati?? in gum: 18 col potegne za seboj ceno, udobje ... sedaj pa malo spremljam predstavljene novosti v ?enevi in naletim na naslednji zapis (novi Renault Scenic):


"Renault: Zaradi manj?e obrabe in manj?e porabe goriva je stro?ek lastni?tva gume enak 17-pla?ni gumi

Ker nam dimenzije gum niso dale miru, smo Renault oziroma slovenskega zastopnika znamke prosili za oceno stro?ka te obutve. Potrdili so, da je 20 palcev edina izbira in glede lastni?kega stro?kovnika zapisali slede?e:

"Gume so serijsko na vseh razli?icah 20-pal?ne, ?iroke 195 milimetrov, vendar imajo enako vi?ino bo?nice (sidewall) kot na zdaj?njem scenicu 17-pal?ne gume, torej 107 milimetrov, kar zagotavlja udobno vo?njo. Dimenzija koles oziroma gume je 195/55 R20.

Po zagotovilu Renaulta bo guma nekaj dra?ja kot zdaj?nja 17-pal?na, celoten stro?ek lastni?tva gume (TCO) pa naj bi bil zaradi dalj?e ?ivljenjske dobe in ni?je porabe enak kot pri dana?njih 17-pal?nih gumah na scenicu."



Jaz imam (bom imel) pri Cx 3 vsaj ?e homologacijo za 16 col (za zimske gume)

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in se zanimam za nakup cx-3. Trenuten avto je honda jazz (mislim, da sem zasledil nekoga v tej temi, da je naredil enak preskok). Imam pa nekaj vpra?anj.

 

Tako kot nekateri med mano, je najve?ji problem paket avtomobila. Trenutno razmi?ljam med attraction in revolution in predvsem zaradi pnevmatik. Preskok iz 16 na 18" je kar velik, cenovno gledano, udobnost me ne tako moti. A se da zrihtat homologacijo tudi za 16" gume ( v primeru, da nabavim revolution)?

 

Kot drugo pa, ali prihaja do kak?nih napak pri temu modelu? Namre? na cesti jih ne vidim dosti, pa tudi tukej na forumu (in tujih forumih) ni dolge debate o tem avtomobilu.

 

Glede motorja. Nagibam se k dieslu, najverjetneje CD 105 2WD, predvsem zaradi porabe. Dodatna mo?, ki bi jo pridobil z nadgradnjo na mo?nej?ega diesla mi ne pride v po?tev. Torej, ima kdo zgoraj omenjeno verzijo motorja? Kak?no porabo naj pri?akujem? Je tisto kar je zapisano v bro?urah realno ali...?

 

Mislim, da je to zaenkrat vse.

LP

Napisano

Ponavadi imajo homologirane obe dimenziji 16 in 18 vsi modeli.

 

Diesel je tako ali tako samo z 105KM na voljo.

 

Glede porabe je pa dejanska poraba tak?na v Nem?iji po Spritmonitorju

post-24-0-65238900-1457602688.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.