Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej....dobrodo?el med MAZDA?E..u?ivaj v vo?nji...lp

Napisano

?estitke, pa ko bo? poslikal jo le predstavi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Trenutno imam CX-3 Revolution diezel 105, ro?ni menjalnik kot nadomestno vozilo. Na hitro lahko napi?em naslednje:

 

Plusi:

- lep, majhen in kompakten "SUV"

- zelo lep dizajn sprednjih in zadnji? lu?i

- zelo lep dizajn na splo?no (sama oblika vozila je upadljiva iz izstopa od ostalih)

- lahko se vzame najvi?ji nivo opreme tudi na temu modelu torej Revolution Top

- MZD sistem deluje vsaj 3x hitreje kot pri Mazdi 3 (ni popolnoma nobenega zatikanja, klikne? in ?e se odpre)

- poraba je 5.1 kombinirana vo?nja

 

 

Minusi:

- manj?i avto kot Mazda 3 (tako zunaj ko znotraj), saj je delana na osnovi Mazde 2 (VELIK FAIL!)

- prostora na zadnjih sede?ih je res malo (z mojo nastavitvijo voznikovega sede?a za mano ne more sedeti nih?e  -_- )

- ni sprednjih parkirnih senzorjev (baje niti z dopla?ilom)

- prtlja?nik ima zelo majhen, ampak na?eloma dovolj za 2 (kaj ve? pa ?e odpade)

- vsako luknjo na cesti ?utim v sede?ih (tr?e podvozje od Mazde 3?)

- sede?i so za moje potrebe "prekratki"

- izolacija je veliko slab?a od Mazde 3 (po mestu in na obvoznici je dokaj OK, na AC pa sli?i? ne samo motor, ampak vsak "vetri?")

- ?e vedno vgrajujejo isti HUD, ki je bolj kot ne igra?ka in ne pa?e v tak segment vozila (taka blagovna znamka si zaslu?i bolj kakovosten in pregleden HUD, ne pa samo en kos plastike, kateri se v?asih dvigne in v?asih ne)

 

Pod minuse ?tejem tudi "delovanje" Coming/Leacing home funkcije, ki je prakti?no ?isto nekaj drugega, kot je verjetno bila mi?ljena  :macek2:

 

Zakaj? Zato!

 

Leaving home:

- ?e ?elim uporabljati funkcijo "Leaving home" (to pomeni, da zapu??am dom in se odpravljam proti vozilu), ga od dale? odklenem s klju?em in vse lu?i (sprednji LED krogci + sprednje LED + zadnje LED + lu?i tablice) se pri?gejo samo v primeru, da imam na sami ro?ici, kjer se upravljajo lu?i, nastavljeno "LU?I VEDNO PRI?GANE"

 

- s tem se popolnoma izgubi pomen dnevnih LED okroglih lu?i, saj ?e ?elim funkcijo "Leaving home" uporabljat, morajo biti lu?i vedno nastavljene na "LU?I VEDNO PRI?GANE" kar pomeni, da tudi sredi dneva, ko je zunaj sonce, se pri?gejo in svetijo vse lu?i (?eprav bi morale svetit samo sprednji dnevni LED krogci)

 

- ?e imam lu?i na ro?ici nastavljeno na "AVTO", omenjena funkcija ne dela in se ob odklepu vozila ne zgodi ?isto ni? (tudi, ?e je zunaj no?)

 

- sme?no mi je tudi to, da ?e imam nastavljeno na "LU?I VEDNO PRI?GANE", da bi lahko uporabljal funkcijo "Leaving home", se vse lu?i vedno pri?gejo ne glede na to, ali je zunaj tema ali beli dan  :blink:  :zvizga:  emmm a pa ni ravno namen te funkcije ta, da ti osvetli okolico vozila PONO?I, sredi belega dneva tega res ne potrebujem!

 

 

Coming Home (prihajati domov z vozilom):

- funkcija deluje samo v primeru, da ko ?e ugasne? vozilo in ko se vse lu?i ugasnejo, proti sebi potegne? ro?no za nastavljanje lu?i, kot da bi nekomu "poblendal" in s tem ro?no aktivira? funkcijo, katera pri ostalih vozilih z omenjeno funkcijo deluje avtomati?no ob izklopu vozila  :vskalo:

 

Vse je treba nekaj ro?no delat, pa cela zmeda je s temi nastavitvami. Torej ?e ?elim uporabljat funkcijo "Leaving home" moram vedno, preden ugasnem vozilo, ro?no prestavit IZ "AVTO" na "LU?I VEDNO PRI?GANE" samo zato, da bom lahko pono?i, ko bom od?el nekam na pot, lahko koristil to funkcijo. Potem bom pa ves ?as vo?nje imel pri?gane vse lu?i, razen ?e bom ponovno ro?no prestavil nazaj na "AVTO", saj je zunaj bel son?en dan, kjer pa res ne potrebujem vseh LED lu?i imeti pri?gane.

 

Na dan je torej potrebno, za pravilno delovanje funkcije, ro?no vsaj 2x nastavljati razli?ne nastavitve lu?i na ro?ici, sicer funkciji ne delata.

 

Sicer ne verjamem, da bodo "pravilno delovanje" uredili samo s posodobitvijo SW, ampak pustimo se presenetit. Namre? Japonci so si ta Coming/leaving home razlo?ili o?itno malo druga?e in od tega ne odstopajo. Evropejci pa smo navajeni na ?isto drug Coming/leaving home, kot to ponuja MaCda  :lol:

 

No, sem pa vsaj vezel, da sem lahko sprobal to OH in SPLOH koristno funkcijo na MaCdi  :jupiii:  sedaj vsaj vem, da ni ?e to to  :dudek: oziroma kot bi nekateri rekli: ne ti? ne mi?

 

Pa da ne bo sedaj kak?ne slabe volje ali kaj podobnega, to sem napisal zato, da si lahko ?e ostali, kateri se zanimajo za take funkcije, lahko preberejo kako zadeva deluje v praksi.

 

?e povzamem: definitivno to ni model vozila, ki bi ga pripisal sebi, ?e zaradi same majhne in dokaj neuporabne notranjosti/prtlja?nika.

 

Verjamem pa, da ?e nekdo namenoma kupuje tako vozilo, da je zadel v polno  :jupiii:

Napisano

Jest sem kupil coming/ leaving home modul za 20e pa sem dobil zraven svetlobni senzorcek neka mazda pa ne more imeti to originalno... Se strinjam da je to motec faktor. Recimo clio in passat imajo to cisto lepo zrihtano in sicer senzor samodejno zaznava in temu primerno vklopi DRL, ?e je pa temno se pa pri?gejo kratke lu?i (stikalo je na auto). Nobene znanosti.

Napisano

Jest sem kupil coming/ leaving home modul za 20e pa sem dobil zraven svetlobni senzorcek neka mazda pa ne more imeti to originalno... Se strinjam da je to motec faktor. Recimo clio in passat imajo to cisto lepo zrihtano in sicer senzor samodejno zaznava in temu primerno vklopi DRL, ?e je pa temno se pa pri?gejo kratke lu?i (stikalo je na auto). Nobene znanosti.

 

 

Hmmm... ravno Clio je eden izmed avtomobilov, ki jih najpogosteje srecujem na cesti zvecer ali ob nalivih ter v tunelih in imajo prizgane samo LED dnevne luci od zadaj pa so "nevidni" ... Pomoje v osnovni opremi nimajo niti senzorja za luci ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je pa sedaj drug problem in sicer da je senzor premalo obcutljiv zato pa ne preklopi. Ce se ne motim je na isto foro kot je pri drugi generacije mazde med tem ko pred FL verzijo deluje osvetlitev oz. zatemnitev konzole povsem normalno (hitro) po FL pa ima ze zamik in se osvetlitev vklopi sele, ko si ze na sredini tunela in obratno. DRL pa itq gorijo samo sprednje saj imajo ravno to funkcijo kao privar?evati. Se pa strinjam, da je motece takrat, ko je vidljivost zmanjsana DRL pa se vedno ne priklopi oz. ne zazna tega pravocasno :).

Napisano

Tudi jaz videvam Cliote zve?er in celo pono?i, ko imajo samo sprednje dnevne LED pri?gane. Sedaj pa ne vem, ali jih namerno "ro?no" tako pri?gejo, da so bolj "fensy", ali pa je senzor res tako slab.

 

Mislim, da je Mazdin senzor vseeno malo bolj?i od Renaultovega, vendar ?e vedno slab?i od PSA in VW grupe. Opa?am, da se tudi pri CX-3 v tunelu ?ele nekje na sredi tunela pri?gejo vse lu?i. Pri PSA in VW se takoj na za?etku tunela, pa ?etudi je zunaj mo?no sonce. O?itno imajo neke druge svetlobne senzorje.

 

Kar se pa C/L home funkcije na Mazdi ti?e pa ja - se tudi jaz strinjam, da bi lahko ta svetlobni senzor "ponucali" tudi za C/L home, torej da bi se lu?i ob odklepu vozila pri?igale samo, ko je zunaj tema. Sredi belega dne res ne potrebujemo vseh lu?i pri?ganih. ?e vedno nekako upam, da bodo to lahko s SW uredili oziroma "prilagodili" enakemu delovanju, kot ga ponujata PSA in VW. Morda pa je logika Mazde druga?na in se njim to ne zdi ni? sporno, kaj pa vemo.

 

Pri meni poraba kar pada :) Ko sem ga prejel na test sem naredil reset porabe, iz 6.0 je v 5 dneh poraba padla na 4.9 (v?eraj ?e 5.1). ?e malo pa bom lahko rekel, da se peljem s Hybridom  :lol:

Napisano

Zanimivo na ?estki 2012 letnik dela senzor kar v redu. SPloh kar se vstop in izstop iz tunela ti?e. Dela tako kot od premium znamk. Vem, ker semse dostikrat peljal za kakim podobnim avtom in sem gledal kdaj se njim pri?gejo lu?i in kdaj MaCdi :)

Napisano

Ja nasa 08 isto delujo bp vem pa da je bilo na forumu ze omenjeno od kar nekaj uporabnikov k so mel FL da jih je to motilo, da kao pred FL verzija to bolje zaznava. Pa sej nima zej to veze, ker je bilo govora o coming and leaving home in bi mene osebno to stalno saltanje isto motile.

Ravno to pravim da nek aftermarket modul za 20e ima ta svetlobni senzorcek in glede na svetilnost prilagaja vklop C/L funkcije, nek nov avto pa tega nima ?

Kolegica ima cliota in pravi da zadeva delujo normalno, edino kar ga zjebe je megla, saj je svetlobe zadosti vidljivost je pa zmanjsana in je potem potrebno rocno priklopiti na kratke, ker avto tega ne naredi samodejno, ker kao se vedno zazna zadosti svetlobe.

Napisano

V bistvu ?e potegnemo ?rto s temi senzorji za svetlobo: mi?ljeno je bilo, da bi naj svetlobni senzor olaj?al vo?njo vozniku, v resnici mu jo je pa "ote?il", saj mora voznik med samo vo?njo sam "pazit" in spremljat, kdaj je dovolj temno zunaj, da ro?no vklopi vse lu?i na avtomobilu.

 

Seveda lahko pusti? nastavitev na "LU?I VEDNO VKLOPLJENE" in se ne obremenjuje? s tem, saj so vse lu?i LED, ampak potem zgubijo svoj pomen dnevne okrogle LED lu?i. Pa ne samo to, v takem primeru ima? VEDNO vklopljen no?ni na?in osvetlitve kabine kar v praksi pomeni, da je MZD ekran ?rn in sredi dneva ne vidi? popolnoma ni?. Ja - vem, obstaja tisti ro?ni "gumber" pri ?tevcih, katerega lahko zavrti? v desno in se ekran na MZD postavi na dnevni na?in, ampak potem je spet problem ta, da ko pa je zunaj tema, je ekran nastavljen na dnevni na?in in premo?no sveti pono?i - to pa spet pomeni, da more? ta "gumber" pri ?tevcih zavreti nazaj v levo, da aktivira? "no?ni na?in" kabine  :rolleyes:

 

Skratka - pri Mazdi je poskrbljeno, da ti med vo?njo - tako po dnevi kot pono?i - ni nikoli dolg?as  :jupiii:

Napisano

To je pa sedaj drug problem in sicer da je senzor premalo obcutljiv zato pa ne preklopi. Ce se ne motim je na isto foro kot je pri drugi generacije mazde med tem ko pred FL verzijo deluje osvetlitev oz. zatemnitev konzole povsem normalno (hitro) po FL pa ima ze zamik in se osvetlitev vklopi sele, ko si ze na sredini tunela in obratno. DRL pa itq gorijo samo sprednje saj imajo ravno to funkcijo kao privar?evati. Se pa strinjam, da je motece takrat, ko je vidljivost zmanjsana DRL pa se vedno ne priklopi oz. ne zazna tega pravocasno :).

 

 

Pomoje je bolj problem ta, da vecina prodanih Cliotov (predvem novejsi oz. zadnje generacije) sploh nima vgrajenega senzorja za svetlobo v najbolj prodajani razlicici opreme... Tako so mi enkrat rekli pri enem trgovcu, ko sem sel iskat Zoe za tesnto voznjo ... Sicer je doplacilo minimalno... samo vecina se ne odloci za to opcijo  :vskalo:  ...

V bistvu ?e potegnemo ?rto s temi senzorji za svetlobo: mi?ljeno je bilo, da bi naj svetlobni senzor olaj?al vo?njo vozniku, v resnici mu jo je pa "ote?il", saj mora voznik med samo vo?njo sam "pazit" in spremljat, kdaj je dovolj temno zunaj, da ro?no vklopi vse lu?i na avtomobilu.

 

Seveda lahko pusti? nastavitev na "LU?I VEDNO VKLOPLJENE" in se ne obremenjuje? s tem, saj so vse lu?i LED, ampak potem zgubijo svoj pomen dnevne okrogle LED lu?i. Pa ne samo to, v takem primeru ima? VEDNO vklopljen no?ni na?in osvetlitve kabine kar v praksi pomeni, da je MZD ekran ?rn in sredi dneva ne vidi? popolnoma ni?. Ja - vem, obstaja tisti ro?ni "gumber" pri ?tevcih, katerega lahko zavrti? v desno in se ekran na MZD postavi na dnevni na?in, ampak potem je spet problem ta, da ko pa je zunaj tema, je ekran nastavljen na dnevni na?in in premo?no sveti pono?i - to pa spet pomeni, da more? ta "gumber" pri ?tevcih zavreti nazaj v levo, da aktivira? "no?ni na?in" kabine  :rolleyes:

 

Skratka - pri Mazdi je poskrbljeno, da ti med vo?njo - tako po dnevi kot pono?i - ni nikoli dolg?as  :jupiii:

 

 

Telo velja predvsem za take kot si ti... ki bi zeleli imeti funkcijo "Leaving/Coming Home" :) ... Jaz imam luci vedno na AUTO (nimam funkcije "Leaving/Coming home") in vecinoma deluje zadeva samodejno. V redkih primerih jih moram prizgati rocno... ko je recimo se dovolj svetlo in je megla ali kaksen naliv... in je vidljivost zmanjsana... senzor pa vseeno zazna dovolj svetlobe ... Vendar pa so to taki pogoji, kjer vecinoma avtomatika odpove ... Mogoce bi lahko nalive in plohe recili s tem, da bi upsoteval se senzor za dez in ce bi delali brisalci dlje casa, bi pac prizgal tudi luci...  Ampak to so ze finese :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

fak kam smo prisli, da je tezko obracat eno faking stikalo in prizgat luci, ko je to potrebno

auto luci, vecje bedarije se ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

fak kam smo prisli, da je tezko obracat eno faking stikalo in prizgat luci, ko je to potrebno

auto luci, vecje bedarije se ne

 

Ja, pa kar s tipko pri?ge? avto namesto da bi ?el ven in s ro?ico ga pognal. Zaganja? z akumulatorjem, ve?je bedarije pa ?e ne! (Sarkazem btw.)

 

 

Mislim, da je Mazdin senzor vseeno malo bolj?i od Renaultovega, vendar ?e vedno slab?i od PSA in VW grupe. Opa?am, da se tudi pri CX-3 v tunelu ?ele nekje na sredi tunela pri?gejo vse lu?i. Pri PSA in VW se takoj na za?etku tunela, pa ?etudi je zunaj mo?no sonce. O?itno imajo neke druge svetlobne senzorje.

 

 

Si se kaj igral z nastavitvijo ob?utljivosti? Jaz sem jo pove?al in se zdaj pri?iga bistveno prej (je pa res da v de?ju in megli ?e vedno glumi gljivo).

 

 

- ?e vedno vgrajujejo isti HUD, ki je bolj kot ne igra?ka in ne pa?e v tak segment vozila (taka blagovna znamka si zaslu?i bolj kakovosten in pregleden HUD, ne pa samo en kos plastike, kateri se v?asih dvigne in v?asih ne)

 

Hmm, ja, meni je HUD hudo uporaben, je pa mal cheap. Je pa res da nisem barvnega projiciranega HUDa videl nikjer v tem segmentu - naziwagni jih sploh nimajo pod 40 jurji. Ma kdo drug?

Napisano

Men v tunelih takoj preklopi, ne preklapljam nikoli sam in sem zadovoljen s to funkcijo.

 

 

Pri?gal pa sem v de?ju ene dvakrat, da sem bil bolj viden. Ni bilo tako temno da bi samo preklopilo..

Napisano

mogoce bolj bi blo, ce ne bi nc napisal, ker vidim s kakim mam opravka, ampak vseeno

kako je to isto, da gres ven iz avto in zakurblas avta, s tem, da obrnes rocico, ki ti je na dosegu prstov?

al si prevec neumen in ne znas kdaj je tema pa kdaj ni?

Ja, pa kar s tipko pri?ge? avto namesto da bi ?el ven in s ro?ico ga pognal. Zaganja? z akumulatorjem, ve?je bedarije pa ?e ne! (Sarkazem btw.)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sej se ne gre za to kaj lahko in kaj ne. Fore je v temu, da C/L zgubi car oz. svojo funkcijo, ce moras non stop neki rocno saltat. Isti primer so obvolanske kontrole. Ni se nobenmu tesko stegniti do radia pa tam nastavljati, vendar je pa zelo prakticno, ce lahko to upravljas na volanu (vsaj meni).

Napisano

Auto luci...bedarija nihce ni vec sposoben v megli in dezju prizgat luci....potem pa se ti siv avto v prsju dezja prikaze kot fantom...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ne vem no .... jaz spadam o?itno v stare cajte in se s temi zadev??inami ne bremenim kaj dosti; lu?i imam na auto in senzor preklopi takoj po za?etku predora ali celo v vo?nji pod ?ir?im nadvozom nad AC; v de?ju ali megli pa pa? obrnem na lu?i in sveti vse, kar pa? mora.

Po dveh mesecih uporabe lahko zapi?em, da sva z avtom kot celoto zadovoljna (saj predno gre? na banko in pla?a? predra?un pa itak vse pre?tudira?, da ne kupuje? ma?ka v ?aklju) - ho?em re?i, da ni nekih negativnih presene?enj - edina stvar, ki me je spravila malo v slabo voljo pa se je zgodila ob zadnjem aprilskem sne?enju: ta avto prakti?no nima zadnjih notranjih blatnikov in posledi?no je potem tam okoli zadnje preme vse zabito s snegom; ko pa potem parkira? v gara?o, je pa prava poplava. No pa saj to tudi ni vsak dan ....

 

Ps: ker nimam ?asa tudi 1.pranja na?a Cx3 ?e ni bila dele?na in zato tudi ni fotk ....

Napisano

Sej se ne gre za to kaj lahko in kaj ne. Fore je v temu, da C/L zgubi car oz. svojo funkcijo, ce moras non stop neki rocno saltat. Isti primer so obvolanske kontrole. Ni se nobenmu tesko stegniti do radia pa tam nastavljati, vendar je pa zelo prakticno, ce lahko to upravljas na volanu (vsaj meni).

 

Res je. Zelo dobra primerjava :)

 

Na volanu ima? obvolanske tipke, katere bi seveda uporabljal. Predstavljajmo si, da bi vedno za uporabo teh volanskih tipk, moral ro?no na radiu v samem meniju aktivirat tipke (ob vsakem izklopu in ponovnem vklopu vozila)  :zvizga:  :lol:

 

No sej itak da ni te?ko obra?at 2x na dan tisto ro?ico, ampak zakaj bi?  :ouje:

Napisano

Res je. Zelo dobra primerjava :)

 

Na volanu ima? obvolanske tipke, katere bi seveda uporabljal. Predstavljajmo si, da bi vedno za uporabo teh volanskih tipk, moral ro?no na radiu v samem meniju aktivirat tipke (ob vsakem izklopu in ponovnem vklopu vozila) :zvizga::lol:

 

No sej itak da ni te?ko obra?at 2x na dan tisto ro?ico, ampak zakaj bi? :ouje:

Smesnonje pac, ker to pomeni ne samo delo vsakic ko gres IZ in V avto ampak tudi to da ce ne izklopis na rocki ob prihodu pomeni da se vzigas avto skupaj z lucmi?

 

To tudi dela podnevi potem? ker mi ni jasno kako bi potem lahko zaznaval zunanjo svetlobo ce ni na auto

 

Vse ostale znamke imajo to narejeno ko je na auto. Ker logicno se upravlja s senzorjem zunanje svetlobe. CL rabis samo v temi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tocno tako. Ponoci se pripeljes domov in rocno vklopis, ko iztopis omenjene luci svetijo se 10,30s naslednji dan gres pa popoldne na siht pa odklenes avto pa spet sveti... uzuni pa sonce.

Napisano

Cheap China stuff preko direktnega stikala potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.