Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...
SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.
Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenje glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo?
Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.