Skoči na vsebino

Nakup nove mazde3, 2.2diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!
Odlo?ila sem se za nakup nove mazde3, dizelski motor 2.2 - 150 konjev.

Avto bi vozila na relaciji Ptuj-Graz torej 200km vsak dan najve? 15dni na mesec.
 

V avtohi?ah so mi svetovali nakup bencinarja, ?e? da se mi s tehnologijo skyactive ne spla?a kupiti dizelskiga motorja. Da mi bo bencinar 1.6 pil samo 5.8l/100km. (seveda odvisno od vo?nje). Tega glih ne verjamem.
Sama nisem neki pretiran hitri voznik -  120km/AC.

Cena 20.000 za nakup novega dizla se mi zdi kar velika ampak kupujem avto za "vedno" - ne mislim prodat-mislim ga zvozit do konca, zato bi zelo rada DA MI NEKDO KI IMA NOVO MAZDO3 POVE IZKU?NJE Z REALNO PORABO GORIVA TAKO PRI BENCINARJIH KOT DIZLIH.
?al na avto.net do zdaj ?e nisem zasledila dizla, ki bi bil vsaj malo rabljen, da ga ne odpeljem ravno iz avtohi?e..

Hvala ?e v naprej!

Napisano

Jaz imam na bencinarju G100 skupno porabo po prevo?enih 20.000 km 6,0 l/100 km. Pri 120 km/h po avtocesti 1.5 pije cca. malo pod 6 l/100 km.Razlika v ceni med 1.5 bencin in 2.2 diesel je ve? kot 4000?, sedaj si mora? pa sama izra?unati kaj se ti bolj spla?a in kaj potrebuje?. Mora? pa vedeti da je med tema dvema motorjema 50 KM razlike.

Napisano

Mazda 3, G120.

Prevo?en samo en tank. Ni? AC, predvsem po lokalnih cestah, mesta zelo malo. Vo?nja penzionersko, da se motor ute?e. Za vozit zelo dober avto, vodljivost, mo? motorja vse super.

Poraba po ra?unalniku poka?e 6,1 litra, dejanski prera?un na roke poka?e 6,4 litra na 100 km. Ni glih malo za penzionersko vo?njo.

Res, da gre za 2.0 motor, ampak vseeno se mi zdi, da so te skyacitve zadeve namenjene predvsem marketingu, ker se avto ve?ino ?asa vozi med 80 in 100 km/h, torej tam, kjer je poraba najmanj?a, pa ra?unalnik, ki priporo?a prestave se tudi upo?teva.

Bomo vidli, kako ?e bo, ko se motor ute?e. Je pa res, da avto vozi ?ena in je z njim super zadovoljna. To odtehta veliko. 

 

lp

Napisano

Kot prvo za 120 na avtocesti je CD150 traparija, zal Mazda sploh ne eazmislja vec o uporabnosti avta tako da ni izbire za recomo CD110 ali 120 ki je idealen za avto tega razreda.

 

Po drugi strani pa je razlika v ceni cca 2500? v prid bencinarja a spet tvoji km so samo za graz 36.000 letno z ostalim je to takoj preko 40000 letno....

 

Razlika 1L porabe na 100 pomeni 400L na leto = tam tam 500?

 

Drazja registracija in zavarovanje na dizlu (cena novega, kilowati) itd itd

 

Suma sumarum avto je strosek, ce si se zagledala ravno v mazdo3 potem nimas kaj dost za izbirat....za 120 na avtocesti vsam najsvohnejs bencinarja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo

jures:trenutno vozim clio 75km bencinar, in zato vozim 120, ker druga?e pridem na ve? kot 8l, ?e bi kupila avto s 150konji nebi ravno peljala 120

Napisano

Ali pa po?aka?,da kon?no za?nejo prodajat 1,5 disela ?e v mazdi3 , ki je ?e na voljo v mazdi2 in cx3

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je...te novi motorji skayactiv... So dobri in var?ni pri moji cx5 benzin 165.ks.je poraba solidna od 7.6-8lit.res .da je to ?e novo in se mora ?e udelat motor in itd.vo?nja je fantasti?na ...lp

Napisano
  dne 10. 7. 2015 ob 19:02 je tamara napisal:

kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo

 

jures:trenutno vozim clio 75km bencinar, in zato vozim 120, ker druga?e pridem na ve? kot 8l, ?e bi kupila avto s 150konji nebi ravno peljala 120

Jah napisala si glih kontra....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je samo poraba in cena va?na pol ziher 100KM bencinarja. ?e pa se rada vozi? tudi malo hitreje in v ti?ini pa tudi bolj ?portno potem dizel. Razlika v mo?i in navoru je pa? precej?nja in tudi to privabi nasmeh na obraz.

33112_1.png

Napisano
  dne 10. 7. 2015 ob 18:57 je jures napisal:

Kot prvo za 120 na avtocesti je CD150 traparija, zal Mazda sploh ne eazmislja vec o uporabnosti avta tako da ni izbire za recomo CD110 ali 120 ki je idealen za avto tega razreda.

Po drugi strani pa je razlika v ceni cca 2500? v prid bencinarja a spet tvoji km so samo za graz 36.000 letno z ostalim je to takoj preko 40000 letno....

Razlika 1L porabe na 100 pomeni 400L na leto = tam tam 500?

Drazja registracija in zavarovanje na dizlu (cena novega, kilowati) itd itd

Suma sumarum avto je strosek, ce si se zagledala ravno v mazdo3 potem nimas kaj dost za izbirat....za 120 na avtocesti vsam najsvohnejs bencinarja :)

Samo popravek na zgornji zapis s katerim se v celoti strinjam.

Bencinar G100 challenge stane 16.300?, diesel 150, challenge pa stane 20.300. Se pravi razlika v ceni je 4000? in ne 2500.

Napisano

1.5 100 hp poraba 5.6 l/100km. Zadnji tank polni prevozil  740 km.  Vo?nja 15 km stranske ceste 40 km avtoceste dnevno. V vozilu min 2 osebi. Hitrost na avtocesti 120/130 kmh. Prevo?enih 43 000 km.

:zoom-zoom:

Napisano
  dne 10. 7. 2015 ob 19:02 je tamara napisal:

kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo

 

Na?a Mazda 3 je v osnovi za drugi avto. Uporablja se za v slu?bo in je pot po AC nesmislena, ker je preve? okoli in predolga, zato po lokalnih. Vinjete letos zanjo ne bom kupil, zato ne vem porabe po AC. Mogo?e drugo leto, ni potrebe, da je vinjeta na obeh avtih.

 

Ima? pa na Sprit monitorju povpre?ne porabe in sicer:

 

- za G100 je povpre?na poraba 6,26 litra in sicer od 10 uporabnikov,

- za G120 je povpre?na poraba 6,63 litra in sicer od 91 uporabnikov,

- za CD 150 je povpre?na poraba 5,93 litra in sicer od 46 uporabnikov.

 

Jaz sem tukaj gledal porabo, ko sem se odlo?al kaj vzeti.

Okoli malega dizla pa so meni prodajalci govorili, da bo, samo ne vedo kdaj. Pa sem preklical ve? salonov po Sloveniji in tudi uvoznika Mazda Slovenija in bral forume, pa nisem ni? pametnega na?el. Isto?asno no?em biti poskusni zajec pri otro?kih boleznih novih motorjev in zato imamo sedaj pa? G120.

Dejansko sem resno razmi?ljal o CD 150, vendar ni nobene teste v Sloveniji ?e nekaj mesecev, pa razlika v ceni je cca. 3000 EUR med G120 Cd 150. Pri meni je bila to?ka preloma, da se diesel izpla?a pri cca. 300.000 km. Preve?. Pri tem pa so servisi za diesle nekoliko dra?ji, pa ?e ve? stvari se lahko pokvari. Ostal je G120. G100 je pre?voh. 

 

Bom ?e napisal pluse in minuse:

- avto je lep, dober za voziti, kvalitetno izdelan, start - stop dela zelo dobro, udobje super, trd na cesti, ena mala raketa, ki zavaja pri hitrosti in ima? ob?utek, da vozi? manj, kot v resnici pelje?.

 

Minusi:

- mali prtlja?nik, mala okna zadaj in otroci te?je viidjo ven, malo predalov za drobnarije, meni lu?i svetijo zelo na kratko, 

Napisano

kseb - pri meni, ko sem kupil Mazdo 3, so tudi xenon lu?i svetile "zelo na kratko" ?e lahko temu tako re?emo in pono?i nisem videl dlje od 10m pred sabo (tako se re?e :))

 

Potem sem ?el pa na servis v BTC, kjer sem vozilo tudi kupil in so mi preverili in ugotovili, da so nastavitve lu?i bile ?e tovarni?ko nastavljene.

 

Namre? xenon lu?em lahko nastavlja? vi?ino snopa svetlobe na 2 na?ina (enega si samodejno nastavljajo, drugega pa lahko "ro?no" nastavijo na servisu). Dvignili so mi vi?ino snopa svetlobe in sedaj vidim zelooo dale? pono?i :)

 

O?itno ima? ?e "tovarni?ke" nastavitve in je na servisu potrebno samo dvignit nivo snopa svetlobe (to jim vzame 2 minuti).

Napisano
  dne 12. 7. 2015 ob 8:01 je sylver napisal:

kseb - pri meni, ko sem kupil Mazdo 3, so tudi xenon lu?i svetile "zelo na kratko" ?e lahko temu tako re?emo in pono?i nisem videl dlje od 10m pred sabo (tako se re?e :))

 

Potem sem ?el pa na servis v BTC, kjer sem vozilo tudi kupil in so mi preverili in ugotovili, da so nastavitve lu?i bile ?e tovarni?ko nastavljene.

 

Namre? xenon lu?em lahko nastavlja? vi?ino snopa svetlobe na 2 na?ina (enega si samodejno nastavljajo, drugega pa lahko "ro?no" nastavijo na servisu). Dvignili so mi vi?ino snopa svetlobe in sedaj vidim zelooo dale? pono?i :)

 

O?itno ima? ?e "tovarni?ke" nastavitve in je na servisu potrebno samo dvignit nivo snopa svetlobe (to jim vzame 2 minuti).

 

 

Enako je bilo pri sestki... Sem Majesa prosil enkrat ob priliki, pa mi je Jure potem dvignil luci ... Pred kratkim so mi menjali luci... in je bilo spet enako... In sem ponovil postopek. Sicer jih lahko tudi sam... samo rabis precej dolg kljuc, da prides do vijaka za nastavljanje visine ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Poraba normalno cca 5.6l, polno nalo?en z kufrom na strehi in ?tirje v avtu do zadra 6.5l ob vo?nji na avtocesti 120km/h in zajebavanju s ?ehi in poljaki, ki ne znajo vozit.. Seveda g100 ma?ina.. Zadovoljn.sem

Napisano
  dne 12. 7. 2015 ob 9:08 je sylver napisal:

Zakaj pa so ti menjali lu?i? Misli? xenon ?arnice?

 

 

Nene... menjane so bile kompletne luci... manjsi karambol... v bistvu nalet :) in so bili ocitno nosilci luci polomljeni... in so menjali obe luci ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Uh joj - samo da ni kaj huj?ega :o

 

Druga?e pa ?e se vrnemo nazaj na temo - jaz imam 2,2 CD 150 in sem prezadovoljen. Na leto naredim nekaj ?ez 30.000 km, povpre?na poraba je 5.2L/100km (zanimivo: poraba v mestu je ni?ja kot po AC).

 

Motor je bolj tih, sli?i se kot kak?en mo?nej?i bencinar pri ostalih znamkah.

 

Stro?ki rednih servisov (na vsakih 20.000 km) zna?ajo okoli 120 EUR. Stro?ek velikega servisa (pri 140.000 km) okoli 300 - 350 EUR.
 
Nima jermena (ima verigo) in se pri velikem servisu menja tudi olje v menjalniku.

 

To so podatki iz servisa :)

 

Druga?e pa zelo lepo "potegne" in "prede" ko pritisne? na gas. Menjalnik pa je malo bolj "tr?i" od ostalih znamk, katere sem do sedaj vozil (Seat, Peugeot in Alfa). ampak se hitro navadi?.

Napisano
  dne 10. 7. 2015 ob 20:46 je Boss napisal:

?e je samo poraba in cena va?na pol ziher 100KM bencinarja. ?e pa se rada vozi? tudi malo hitreje in v ti?ini pa tudi bolj ?portno potem dizel. Razlika v mo?i in navoru je pa? precej?nja in tudi to privabi nasmeh na obraz.

Tolje se strinjam z Bossom. Sicer pa lahko v bencinca vgradi? plin. To je v dana?njih ?asih logi?no.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano
  dne 13. 7. 2015 ob 6:50 je LabiGT napisal:

Dizel pa nasmeh na obrazu ne gre skupaj. :-)

 

Zakaj ne?  :ne vem:  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 11. 7. 2015 ob 8:52 je kseb napisal:

Na?a Mazda 3 je v osnovi za drugi avto. Uporablja se za v slu?bo in je pot po AC nesmislena, ker je preve? okoli in predolga, zato po lokalnih. Vinjete letos zanjo ne bom kupil, zato ne vem porabe po AC. Mogo?e drugo leto, ni potrebe, da je vinjeta na obeh avtih.

 

Ima? pa na Sprit monitorju povpre?ne porabe in sicer:

 

- za G100 je povpre?na poraba 6,26 litra in sicer od 10 uporabnikov,

- za G120 je povpre?na poraba 6,63 litra in sicer od 91 uporabnikov,

- za CD 150 je povpre?na poraba 5,93 litra in sicer od 46 uporabnikov.

 

Jaz sem tukaj gledal porabo, ko sem se odlo?al kaj vzeti.

Okoli malega dizla pa so meni prodajalci govorili, da bo, samo ne vedo kdaj. Pa sem preklical ve? salonov po Sloveniji in tudi uvoznika Mazda Slovenija in bral forume, pa nisem ni? pametnega na?el. Isto?asno no?em biti poskusni zajec pri otro?kih boleznih novih motorjev in zato imamo sedaj pa? G120.

Dejansko sem resno razmi?ljal o CD 150, vendar ni nobene teste v Sloveniji ?e nekaj mesecev, pa razlika v ceni je cca. 3000 EUR med G120 Cd 150. Pri meni je bila to?ka preloma, da se diesel izpla?a pri cca. 300.000 km. Preve?. Pri tem pa so servisi za diesle nekoliko dra?ji, pa ?e ve? stvari se lahko pokvari. Ostal je G120. G100 je pre?voh. 

 

Bom ?e napisal pluse in minuse:

- avto je lep, dober za voziti, kvalitetno izdelan, start - stop dela zelo dobro, udobje super, trd na cesti, ena mala raketa, ki zavaja pri hitrosti in ima? ob?utek, da vozi? manj, kot v resnici pelje?.

 

Minusi:

- mali prtlja?nik, mala okna zadaj in otroci te?je viidjo ven, malo predalov za drobnarije, meni lu?i svetijo zelo na kratko, 

Mazda 15.5 dizel pride spomladi 2016 cenej?a za okrog 2500?. Sem danes poklicala v ve? salonov tudi uvoznika Mazd v slo.

  dne 13. 7. 2015 ob 14:20 je tamara napisal:

Mazda 1.5 dizel pride spomladi 2016 cenej?a za okrog 2500?. Sem danes poklicala v ve? salonov tudi uvoznika Mazd v slo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.