Skoči na vsebino

Nakup nove mazde3, 2.2diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!
Odlo?ila sem se za nakup nove mazde3, dizelski motor 2.2 - 150 konjev.

Avto bi vozila na relaciji Ptuj-Graz torej 200km vsak dan najve? 15dni na mesec.
 

V avtohi?ah so mi svetovali nakup bencinarja, ?e? da se mi s tehnologijo skyactive ne spla?a kupiti dizelskiga motorja. Da mi bo bencinar 1.6 pil samo 5.8l/100km. (seveda odvisno od vo?nje). Tega glih ne verjamem.
Sama nisem neki pretiran hitri voznik -  120km/AC.

Cena 20.000 za nakup novega dizla se mi zdi kar velika ampak kupujem avto za "vedno" - ne mislim prodat-mislim ga zvozit do konca, zato bi zelo rada DA MI NEKDO KI IMA NOVO MAZDO3 POVE IZKU?NJE Z REALNO PORABO GORIVA TAKO PRI BENCINARJIH KOT DIZLIH.
?al na avto.net do zdaj ?e nisem zasledila dizla, ki bi bil vsaj malo rabljen, da ga ne odpeljem ravno iz avtohi?e..

Hvala ?e v naprej!

Napisano

Jaz imam na bencinarju G100 skupno porabo po prevo?enih 20.000 km 6,0 l/100 km. Pri 120 km/h po avtocesti 1.5 pije cca. malo pod 6 l/100 km.Razlika v ceni med 1.5 bencin in 2.2 diesel je ve? kot 4000?, sedaj si mora? pa sama izra?unati kaj se ti bolj spla?a in kaj potrebuje?. Mora? pa vedeti da je med tema dvema motorjema 50 KM razlike.

Napisano

Mazda 3, G120.

Prevo?en samo en tank. Ni? AC, predvsem po lokalnih cestah, mesta zelo malo. Vo?nja penzionersko, da se motor ute?e. Za vozit zelo dober avto, vodljivost, mo? motorja vse super.

Poraba po ra?unalniku poka?e 6,1 litra, dejanski prera?un na roke poka?e 6,4 litra na 100 km. Ni glih malo za penzionersko vo?njo.

Res, da gre za 2.0 motor, ampak vseeno se mi zdi, da so te skyacitve zadeve namenjene predvsem marketingu, ker se avto ve?ino ?asa vozi med 80 in 100 km/h, torej tam, kjer je poraba najmanj?a, pa ra?unalnik, ki priporo?a prestave se tudi upo?teva.

Bomo vidli, kako ?e bo, ko se motor ute?e. Je pa res, da avto vozi ?ena in je z njim super zadovoljna. To odtehta veliko. 

 

lp

Napisano

Kot prvo za 120 na avtocesti je CD150 traparija, zal Mazda sploh ne eazmislja vec o uporabnosti avta tako da ni izbire za recomo CD110 ali 120 ki je idealen za avto tega razreda.

 

Po drugi strani pa je razlika v ceni cca 2500? v prid bencinarja a spet tvoji km so samo za graz 36.000 letno z ostalim je to takoj preko 40000 letno....

 

Razlika 1L porabe na 100 pomeni 400L na leto = tam tam 500?

 

Drazja registracija in zavarovanje na dizlu (cena novega, kilowati) itd itd

 

Suma sumarum avto je strosek, ce si se zagledala ravno v mazdo3 potem nimas kaj dost za izbirat....za 120 na avtocesti vsam najsvohnejs bencinarja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo

jures:trenutno vozim clio 75km bencinar, in zato vozim 120, ker druga?e pridem na ve? kot 8l, ?e bi kupila avto s 150konji nebi ravno peljala 120

Napisano

Ali pa po?aka?,da kon?no za?nejo prodajat 1,5 disela ?e v mazdi3 , ki je ?e na voljo v mazdi2 in cx3

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je...te novi motorji skayactiv... So dobri in var?ni pri moji cx5 benzin 165.ks.je poraba solidna od 7.6-8lit.res .da je to ?e novo in se mora ?e udelat motor in itd.vo?nja je fantasti?na ...lp

Napisano

kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo

 

jures:trenutno vozim clio 75km bencinar, in zato vozim 120, ker druga?e pridem na ve? kot 8l, ?e bi kupila avto s 150konji nebi ravno peljala 120

Jah napisala si glih kontra....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je samo poraba in cena va?na pol ziher 100KM bencinarja. ?e pa se rada vozi? tudi malo hitreje in v ti?ini pa tudi bolj ?portno potem dizel. Razlika v mo?i in navoru je pa? precej?nja in tudi to privabi nasmeh na obraz.

33112_1.png

Napisano

Kot prvo za 120 na avtocesti je CD150 traparija, zal Mazda sploh ne eazmislja vec o uporabnosti avta tako da ni izbire za recomo CD110 ali 120 ki je idealen za avto tega razreda.

Po drugi strani pa je razlika v ceni cca 2500? v prid bencinarja a spet tvoji km so samo za graz 36.000 letno z ostalim je to takoj preko 40000 letno....

Razlika 1L porabe na 100 pomeni 400L na leto = tam tam 500?

Drazja registracija in zavarovanje na dizlu (cena novega, kilowati) itd itd

Suma sumarum avto je strosek, ce si se zagledala ravno v mazdo3 potem nimas kaj dost za izbirat....za 120 na avtocesti vsam najsvohnejs bencinarja :)

Samo popravek na zgornji zapis s katerim se v celoti strinjam.

Bencinar G100 challenge stane 16.300?, diesel 150, challenge pa stane 20.300. Se pravi razlika v ceni je 4000? in ne 2500.

Napisano

1.5 100 hp poraba 5.6 l/100km. Zadnji tank polni prevozil  740 km.  Vo?nja 15 km stranske ceste 40 km avtoceste dnevno. V vozilu min 2 osebi. Hitrost na avtocesti 120/130 kmh. Prevo?enih 43 000 km.

:zoom-zoom:

Napisano

kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo

 

Na?a Mazda 3 je v osnovi za drugi avto. Uporablja se za v slu?bo in je pot po AC nesmislena, ker je preve? okoli in predolga, zato po lokalnih. Vinjete letos zanjo ne bom kupil, zato ne vem porabe po AC. Mogo?e drugo leto, ni potrebe, da je vinjeta na obeh avtih.

 

Ima? pa na Sprit monitorju povpre?ne porabe in sicer:

 

- za G100 je povpre?na poraba 6,26 litra in sicer od 10 uporabnikov,

- za G120 je povpre?na poraba 6,63 litra in sicer od 91 uporabnikov,

- za CD 150 je povpre?na poraba 5,93 litra in sicer od 46 uporabnikov.

 

Jaz sem tukaj gledal porabo, ko sem se odlo?al kaj vzeti.

Okoli malega dizla pa so meni prodajalci govorili, da bo, samo ne vedo kdaj. Pa sem preklical ve? salonov po Sloveniji in tudi uvoznika Mazda Slovenija in bral forume, pa nisem ni? pametnega na?el. Isto?asno no?em biti poskusni zajec pri otro?kih boleznih novih motorjev in zato imamo sedaj pa? G120.

Dejansko sem resno razmi?ljal o CD 150, vendar ni nobene teste v Sloveniji ?e nekaj mesecev, pa razlika v ceni je cca. 3000 EUR med G120 Cd 150. Pri meni je bila to?ka preloma, da se diesel izpla?a pri cca. 300.000 km. Preve?. Pri tem pa so servisi za diesle nekoliko dra?ji, pa ?e ve? stvari se lahko pokvari. Ostal je G120. G100 je pre?voh. 

 

Bom ?e napisal pluse in minuse:

- avto je lep, dober za voziti, kvalitetno izdelan, start - stop dela zelo dobro, udobje super, trd na cesti, ena mala raketa, ki zavaja pri hitrosti in ima? ob?utek, da vozi? manj, kot v resnici pelje?.

 

Minusi:

- mali prtlja?nik, mala okna zadaj in otroci te?je viidjo ven, malo predalov za drobnarije, meni lu?i svetijo zelo na kratko, 

Napisano

kseb - pri meni, ko sem kupil Mazdo 3, so tudi xenon lu?i svetile "zelo na kratko" ?e lahko temu tako re?emo in pono?i nisem videl dlje od 10m pred sabo (tako se re?e :))

 

Potem sem ?el pa na servis v BTC, kjer sem vozilo tudi kupil in so mi preverili in ugotovili, da so nastavitve lu?i bile ?e tovarni?ko nastavljene.

 

Namre? xenon lu?em lahko nastavlja? vi?ino snopa svetlobe na 2 na?ina (enega si samodejno nastavljajo, drugega pa lahko "ro?no" nastavijo na servisu). Dvignili so mi vi?ino snopa svetlobe in sedaj vidim zelooo dale? pono?i :)

 

O?itno ima? ?e "tovarni?ke" nastavitve in je na servisu potrebno samo dvignit nivo snopa svetlobe (to jim vzame 2 minuti).

Napisano

kseb - pri meni, ko sem kupil Mazdo 3, so tudi xenon lu?i svetile "zelo na kratko" ?e lahko temu tako re?emo in pono?i nisem videl dlje od 10m pred sabo (tako se re?e :))

 

Potem sem ?el pa na servis v BTC, kjer sem vozilo tudi kupil in so mi preverili in ugotovili, da so nastavitve lu?i bile ?e tovarni?ko nastavljene.

 

Namre? xenon lu?em lahko nastavlja? vi?ino snopa svetlobe na 2 na?ina (enega si samodejno nastavljajo, drugega pa lahko "ro?no" nastavijo na servisu). Dvignili so mi vi?ino snopa svetlobe in sedaj vidim zelooo dale? pono?i :)

 

O?itno ima? ?e "tovarni?ke" nastavitve in je na servisu potrebno samo dvignit nivo snopa svetlobe (to jim vzame 2 minuti).

 

 

Enako je bilo pri sestki... Sem Majesa prosil enkrat ob priliki, pa mi je Jure potem dvignil luci ... Pred kratkim so mi menjali luci... in je bilo spet enako... In sem ponovil postopek. Sicer jih lahko tudi sam... samo rabis precej dolg kljuc, da prides do vijaka za nastavljanje visine ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Poraba normalno cca 5.6l, polno nalo?en z kufrom na strehi in ?tirje v avtu do zadra 6.5l ob vo?nji na avtocesti 120km/h in zajebavanju s ?ehi in poljaki, ki ne znajo vozit.. Seveda g100 ma?ina.. Zadovoljn.sem

Napisano

Zakaj pa so ti menjali lu?i? Misli? xenon ?arnice?

 

 

Nene... menjane so bile kompletne luci... manjsi karambol... v bistvu nalet :) in so bili ocitno nosilci luci polomljeni... in so menjali obe luci ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Uh joj - samo da ni kaj huj?ega :o

 

Druga?e pa ?e se vrnemo nazaj na temo - jaz imam 2,2 CD 150 in sem prezadovoljen. Na leto naredim nekaj ?ez 30.000 km, povpre?na poraba je 5.2L/100km (zanimivo: poraba v mestu je ni?ja kot po AC).

 

Motor je bolj tih, sli?i se kot kak?en mo?nej?i bencinar pri ostalih znamkah.

 

Stro?ki rednih servisov (na vsakih 20.000 km) zna?ajo okoli 120 EUR. Stro?ek velikega servisa (pri 140.000 km) okoli 300 - 350 EUR.
 
Nima jermena (ima verigo) in se pri velikem servisu menja tudi olje v menjalniku.

 

To so podatki iz servisa :)

 

Druga?e pa zelo lepo "potegne" in "prede" ko pritisne? na gas. Menjalnik pa je malo bolj "tr?i" od ostalih znamk, katere sem do sedaj vozil (Seat, Peugeot in Alfa). ampak se hitro navadi?.

Napisano

?e je samo poraba in cena va?na pol ziher 100KM bencinarja. ?e pa se rada vozi? tudi malo hitreje in v ti?ini pa tudi bolj ?portno potem dizel. Razlika v mo?i in navoru je pa? precej?nja in tudi to privabi nasmeh na obraz.

Tolje se strinjam z Bossom. Sicer pa lahko v bencinca vgradi? plin. To je v dana?njih ?asih logi?no.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Dizel pa nasmeh na obrazu ne gre skupaj. :-)

 

Zakaj ne?  :ne vem:  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Na?a Mazda 3 je v osnovi za drugi avto. Uporablja se za v slu?bo in je pot po AC nesmislena, ker je preve? okoli in predolga, zato po lokalnih. Vinjete letos zanjo ne bom kupil, zato ne vem porabe po AC. Mogo?e drugo leto, ni potrebe, da je vinjeta na obeh avtih.

 

Ima? pa na Sprit monitorju povpre?ne porabe in sicer:

 

- za G100 je povpre?na poraba 6,26 litra in sicer od 10 uporabnikov,

- za G120 je povpre?na poraba 6,63 litra in sicer od 91 uporabnikov,

- za CD 150 je povpre?na poraba 5,93 litra in sicer od 46 uporabnikov.

 

Jaz sem tukaj gledal porabo, ko sem se odlo?al kaj vzeti.

Okoli malega dizla pa so meni prodajalci govorili, da bo, samo ne vedo kdaj. Pa sem preklical ve? salonov po Sloveniji in tudi uvoznika Mazda Slovenija in bral forume, pa nisem ni? pametnega na?el. Isto?asno no?em biti poskusni zajec pri otro?kih boleznih novih motorjev in zato imamo sedaj pa? G120.

Dejansko sem resno razmi?ljal o CD 150, vendar ni nobene teste v Sloveniji ?e nekaj mesecev, pa razlika v ceni je cca. 3000 EUR med G120 Cd 150. Pri meni je bila to?ka preloma, da se diesel izpla?a pri cca. 300.000 km. Preve?. Pri tem pa so servisi za diesle nekoliko dra?ji, pa ?e ve? stvari se lahko pokvari. Ostal je G120. G100 je pre?voh. 

 

Bom ?e napisal pluse in minuse:

- avto je lep, dober za voziti, kvalitetno izdelan, start - stop dela zelo dobro, udobje super, trd na cesti, ena mala raketa, ki zavaja pri hitrosti in ima? ob?utek, da vozi? manj, kot v resnici pelje?.

 

Minusi:

- mali prtlja?nik, mala okna zadaj in otroci te?je viidjo ven, malo predalov za drobnarije, meni lu?i svetijo zelo na kratko, 

Mazda 15.5 dizel pride spomladi 2016 cenej?a za okrog 2500?. Sem danes poklicala v ve? salonov tudi uvoznika Mazd v slo.

Mazda 1.5 dizel pride spomladi 2016 cenej?a za okrog 2500?. Sem danes poklicala v ve? salonov tudi uvoznika Mazd v slo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.