Skoči na vsebino

TDI / VAG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes ne bom pljuval ?ez 1.6 TDI ampak ker imamo glih VAG grupo na tapeti a je komu jasno zakaj radio no?e samodejno preklapljat na bolj?o frekvenco. Od Izole do Lj sem moral ene 15x prestavt na drugo postajo in nazaj, da je ujel najmo?nej?o frekvenco. Da ne re?em, da radio dobr dela sam k je res mo?an signal ostalo je cel polom od hre??anja, ja?anje in ti?anje glasu, ko ni dobrega signal itd itd. Se ne spomnim, da bi v zadnjih 10 letih imel kdaj probleme v kak?nem avtu ampak tale novi Golf je pa poln ne?elenih presene?enj.

33112_1.png

Napisano

Spanski TDi se po nemciji odmara, je pa ceski TDI zdaj aktiven, petek Graz, danes ZG, jutri in cetrtek Reka....

 

Se dobro da mal kuri-ta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dj mal zra?uni kdo mal kur, ?eski skret pr cca 100 konjih 5 litrov al moj pri recimo 260 konjih(da ne bo ?oka ?e napi?em prave) pri 10 litrih na gor zaokro?eno, zanemarim razliko navora in te?o ki je vsaj za 1/3 ve?ja od tvojega ?eha.

Kdo malo porabi ? :hudicek:  :hudicek:

 

Ma pa ziher zdele saker namanj?o mo?no porabo 100% - ker je PARKIRAN pred firmo. :rulam:  :rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

superb 2.0 tdi (140 konjev), dsg, letnik 2010

 

do zdaj je laufal lepo, in zdaj so se zaceli problemi: ne doseze delovne temp., menjan termostat, menjana neka elektronika za stevc temperature...ne pomaga

 

kaj bi lahko se blo?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Dinos ? :ne vem:

 

Termostat = menjan

Tipalo temperature = ?

Cager v ?tevcu  = ?

Ti posodim tester pa nared en krog pa bo? vidu kaj se dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Preko obd in telefona poglej koliko ima dejansko coolant stopinj. Mogoce res samo prikazuje narobe kot prav ajvar

Jaz ti lahko skiraj vsak dan v btc

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dj mal zra?uni kdo mal kur, ?eski skret pr cca 100 konjih 5 litrov al moj pri recimo 260 konjih(da ne bo ?oka ?e napi?em prave) pri 10 litrih na gor zaokro?eno, zanemarim razliko navora in te?o ki je vsaj za 1/3 ve?ja od tvojega ?eha.

Kdo malo porabi ? :hudicek::hudicek:

 

Ma pa ziher zdele saker namanj?o mo?no porabo 100% - ker je PARKIRAN pred firmo. :rulam::rulam:

Kuri ti vec pa stegne ti vec, enostavno :)

 

Samo Alhambra s skoraj 1900kg in 170Km pa porabo 6 ti je po moje blizu s temi faktorji

 

Kurc gleda porabo, zanima te na zacetku pol pa gas, vazn da je dsg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kuri ti vec pa stegne ti vec, enostavno :)

 

Samo Alhambra s skoraj 1900kg in 170Km pa porabo 6 ti je po moje blizu s temi faktorji

 

Kurc gleda porabo, zanima te na zacetku pol pa gas, vazn da je dsg

Pa da vztrajnik stane preko 1k? in VSAKEMU slejkoprej crkne.  :rispekt:

Sej zame ni cnej samo ma ?e cca 160 kkm za sabo pa zaenkrat bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Avto je v pristini, bil je na uradnem pa so vse to delal pa ni pomagal...

Baje je se nek termostat ori dsg-ju?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ufff... zgodba z goljufivim VW-jem se nadaljuje. Nekatera testiranja ka?aje da tudi novej?i motor uporablja neko vrsto prilagodljivega SW-ja. Tole bo ?e veselica saj bo verjetno VAG moral ukiniti vsaj eno firmo koncerna in verjetno bo to Seat. Druga?e verjetno ne bodo sfolgali z vsemi od?kodninami.

 

In Nemci kot Nemci goljufajo vsepovsod - pandorina skrinjica se je odprla

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3281919/After-VW-Dyson-says-Germans-cheated-VACUUM-tests-Company-accuses-rivals-Siemens-Bosch-using-trickery-make-appliances-appear-greener.html

33112_1.png

Napisano

Ufff... zgodba z goljufivim VW-jem se nadaljuje. Nekatera testiranja ka?aje da tudi novej?i motor uporablja neko vrsto prilagodljivega SW-ja. Tole bo ?e veselica saj bo verjetno VAG moral ukiniti vsaj eno firmo koncerna in verjetno bo to Seat. Druga?e verjetno ne bodo sfolgali z vsemi od?kodninami.

 

In Nemci kot Nemci goljufajo vsepovsod - pandorina skrinjica se je odprla

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3281919/After-VW-Dyson-says-Germans-cheated-VACUUM-tests-Company-accuses-rivals-Siemens-Bosch-using-trickery-make-appliances-appear-greener.html

Mene prav zanima, koliko so tej testi Adac-a o gumah realni, ker vedno "kao" zmaga Continental na skoraj vseh testih.

Hm, zanimivo...

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kot kaze se "Pandorina skrinjica" ne da vec zapreti in se saga nadaljuje... >> http://www.avtovizije.com/novice/volkswagen/8985-nova-dizelska-goljufija--emisije-so-prirejene-tudi-pri-motorjih-30-tdi

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Bri?te TDI, tud beninarji NISO ve? izvzeti !!!!

 

Go ?vabi, Go !!! :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi bencinarji naj bi dobili DPF filtre (verjetno se bo imenoval GPF) - hehe LOL - ker so skoraj tako umazani s trdimi delci kot diesli. Vse je pa to nastalo zaradi prerevnih me?anic, downsizinga, ni?anja porabe, tako da trdi delci ne zgorijo do konca.

33112_1.png

Napisano

Zanimivo..ekologija je na koncu prinesla antiekologijo :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.