Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

tale mazda v videu je Mazda GT 2.5, GTA je samo nivo opreme ala BMW M optic ali pa AUDI S-line in nima veze z mocjo motorja.samo za informacijo

www.trziskisladoled.si

Napisano

tale mazda v videu je Mazda GT 2.5, GTA je samo nivo opreme ala BMW M optic ali pa AUDI S-line in nima veze z mocjo motorja.samo za informacijo

Res je... tale je z opremo GT, ...

post-10-0-57030600-1436933201_thumb.jpg

 

 

GTA 2008 (pred FL) pa izgleda takole (drugacna maska, meglenke,...):

post-10-0-50682700-1436933178.jpg

 

Pa se GTA spredaj serijsko spredaj ni imela senzorjev, ce se prav spomnim...  :jezicek: ... pa imela je bolj sportno oblikovane pragove, alu stopalke, bolj zatemnjena zadnja stekla, ni imela usnjenih sedezev (le delno usnje)... skratka... bolj sportno usmerjena... GT pa je naj bi bila bolj "poslovna" ... 

 

 

Drugace pa fajn predstavitev ...   :bravo:  :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Snemanje je pa potekalo tam v okolici iga ;)  Se motim ?

Ja res je  oprema GT   GTA je bolj  robata oblika odbija?a spredaj pa re?e so ve?je ;)  

 

druga?e pa lu?tna predstavitev.

Bravo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jest, samo da te malo popravim. GTA-jka je imela tudi spredaj serijsko senzorje.

 

lp

Lon?k

Res je... tale je z opremo GT, ...
attachicon.gifimage.jpg


GTA 2008 (pred FL) pa izgleda takole (drugacna maska, meglenke,...):
attachicon.gifimage.jpg

 

Pa se GTA spredaj serijsko spredaj ni imela senzorjev, ce se prav spomnim...  :jezicek: ... pa imela je bolj sportno oblikovane pragove, alu stopalke, bolj zatemnjena zadnja stekla, ni imela usnjenih sedezev (le delno usnje)... skratka... bolj sportno usmerjena... GT pa je naj bi bila bolj "poslovna" ... 

 

 

Drugace pa fajn predstavitev ...   :bravo:  :cheers:

Napisano

Nisem cisto razumel primerjave z Octavio RS. V cem?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest, samo da te malo popravim. GTA-jka je imela tudi spredaj serijsko senzorje.

 

lp

Lon?k

serijsko ne, dokup. ?e se ne motim celo zadnje.....Petka je imela samo kamero, CX-7 isto, fakin senzorji vedno dokup, 6ko ki sem jo gledal enako, res da brez kamere 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

leta 2008 je bilo brez senzorjev oziroma dodatno vgrajene neke kitajske, po letu 2009 pa je mazda 6 GTA dobila daljinski kljuc in pa drugih sprememb med katerimi so tudi senzorji.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jest, samo da te malo popravim. GTA-jka je imela tudi spredaj serijsko senzorje.

 

lp

Lon?k

 

 

Ko sem jaz kupoval svojo GT Navy (Navi?) jih GTA ni imela ... Lahko pa je dobila potem, ko je bila FL in je dizelska razlicica dobila tudi nov motor brez jermena in z verigo ... akrat je bila na voljo samo 140 KS dizelska varianta ... pri FL pa so potem prisle CD129, CD143,...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vau, hvala na tako ?tevilnem odzivu :) Se trudimo vpeljati nekaj novega na Slovenska tla :)

Hvala tudi za dodane informacije in razlike med GT in GTA, vemo za naslednji? :)

 

Snemanje je pa potekalo tam v okolici iga ;)  Se motim ?

Ja res je  oprema GT   GTA je bolj  robata oblika odbija?a spredaj pa re?e so ve?je ;)

 

druga?e pa lu?tna predstavitev.

Bravo.

Res je, malo po I?anki in tudi stranskih cestah :) Hvala!
 

 

Nisem cisto razumel primerjave z Octavio RS. V cem?

Konkurent je bila glede ?asovnega dosega hitrosti do 100km/h, nivoja opreme, udobja, cene, ter splo?ne vo?nje. :)


Lep pozdrav,

Klemen

 

 

 

Napisano

 

Pozdravljeni vsi skupaj,

opravili smo predstavitev mazde 6 GTA, ki si jo lahko ogledate na povezavi:

Super avto..se vidi, da je Mazda :)

 

Lep pozdrav,

 

Klemen

 

 

 

Najprej pohvale za to, da se trudite na na?ih tleh ponuditi kaj novega glede avtomobilizma, sem na hitro preletel tudi va?e preostale videe, ampak vsaj pri temle pa bi imel nekaj malega konstruktivne kritike:

 

- Glede GT in GTA ste ?e raz?istili

- Od kje podatek o 180-ih konjih? Tele Mazdice so imele "le" 170 konji?ev, kar jih je uvr??alo na drugo mesto po sami mo?i v takratni paleti ?estic. Na prvem mestu je bila dizelska 185-konjska verzija.

- Majhen nasvet glede subjektivnosti..."po?ast iz Hiro?ime"? Gre za solidno motorizirano limuzino, ne pa za kak?no hudo po?ast. Kako boste pa opisali kak?no 300+ konjsko be?tijo, ko jo boste prejeli na test? :)

- Naj vas ne bo strah malo po?infat avtomobila. Sede?i v GT-jki res dr?ijo voznika na svojem mestu...vse do prvega dinami?nega ovinka. Sede?i so v GT-jki dejansko eden najslab?ih elementov avtomobila, posebej ?e to Mazdo primerjamo z Octavijo RS. Tam so sede?i neprimerno bolj?i.

- Tudi nasploh primerjava z Octavijo RS ni najbolj na mestu...?e sam pospe?ek takratne RS-ke je bil mislim da kak?ne 0,5s bolj?i.

- Hitrej?a od takratnega Mondea? Ste pozabili na Mondeotovega 2.5T?

- Pa ?e mogo?e najve?ja zamera..."Zelo blizu EVO 8-ki"? Resno? :vskalo:

 

No, to bi bilo to...vzamite pripombe kot konstruktivne in ne kot zbijanje vneme in ?infanje. ;)

Napisano

Najprej pohvale za to, da se trudite na na?ih tleh ponuditi kaj novega glede avtomobilizma, sem na hitro preletel tudi va?e preostale videe, ampak vsaj pri temle pa bi imel nekaj malega konstruktivne kritike:

 

- Glede GT in GTA ste ?e raz?istili

- Od kje podatek o 180-ih konjih? Tele Mazdice so imele "le" 170 konji?ev, kar jih je uvr??alo na drugo mesto po sami mo?i v takratni paleti ?estic. Na prvem mestu je bila dizelska 185-konjska verzija.

- Majhen nasvet glede subjektivnosti..."po?ast iz Hiro?ime"? Gre za solidno motorizirano limuzino, ne pa za kak?no hudo po?ast. Kako boste pa opisali kak?no 300+ konjsko be?tijo, ko jo boste prejeli na test? :)

- Naj vas ne bo strah malo po?infat avtomobila. Sede?i v GT-jki res dr?ijo voznika na svojem mestu...vse do prvega dinami?nega ovinka. Sede?i so v GT-jki dejansko eden najslab?ih elementov avtomobila, posebej ?e to Mazdo primerjamo z Octavijo RS. Tam so sede?i neprimerno bolj?i.

- Tudi nasploh primerjava z Octavijo RS ni najbolj na mestu...?e sam pospe?ek takratne RS-ke je bil mislim da kak?ne 0,5s bolj?i.

- Hitrej?a od takratnega Mondea? Ste pozabili na Mondeotovega 2.5T?

- Pa ?e mogo?e najve?ja zamera..."Zelo blizu EVO 8-ki"? Resno? :vskalo:

 

No, to bi bilo to...vzamite pripombe kot konstruktivne in ne kot zbijanje vneme in ?infanje. ;)

Hvala za pojasnila in podatke. Na napakah se u?imo pravijo, tako da bo vsaka kritika in pripomba sprejeta z vnaprej ve?jo pazljivostjo.  :) Iskreno so splo?ni podatki (hitrost, konji, primerjave), trenutno z malo manj zanesljivih spletnih portalov, zato bo potrebna ve?ja pozornost :) 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?ivjo... morm re?t, da je posneto zlo lepo in fino gledljivo :) A to avtomobile dobi? od uporabnikov al kakih avtohi??

Napisano

?e je katera mazda PO?AST jo imam jaz in je iz Hiro?ime in je tudi Mazda.  :lol:  :lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pretirava?......edina po?ast ki je bila iz unega konca je Godzila :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A ni godzila plazilec ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivjo... morm re?t, da je posneto zlo lepo in fino gledljivo :) A to avtomobile dobi? od uporabnikov al kakih avtohi??

Hvala, kasneje, z ve? izku?njami bo ?e bolj spro??eno.. :) V tem posnetku je avto lastni?ki, v nekaterih ostalih posnetkih pa so iz avtohi?. :)

Napisano

?e je katera mazda PO?AST jo imam jaz in je iz Hiro?ime in je tudi Mazda.  :lol:  :lol:

 

ja... pa ?e ?ofer je monster :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

 prispevek je fajn... primerjava z Octavio RS sicer res ni primerna... ampak OK... 

 

?e dodam ?e svoje izku?nje, avto imam 2. leto, prej sem mel dizla... 

 

najve?ja prednost tega avta, vsaj kar se mene ti?e, je poraba pri taki motorizaciji in pa dovolj mo?i, da ga lahko vozi? le?erno, ali pa tudi ?portno... ni pa to dirka?ka limuzina, ?e prav kar gre, ko je treba :) je pa treba potem malo ve? pretikat... 6-stopenjski ro?ni menjalnik je natan?en in ro?ica prijetno kratka...

 

serijsko xenon (kratke in dolge v enem),

BOSE ozvo?enje,

avtomatska klima,

ABS+ASR,

meglenke,

lu?i za vo?njo v ovinek,

avtomatika pri?iganja lu?i, ki jo ima ve?ina preprogramirano zaradi na?ega zakona o dnevnih lu?eh... 

senzor za de?,

gretje sede?ev,

usnjeni sede?i z blagom

 

ima vso opremo, ki jo ?lovek dejansko rabi v avtu... park-senzorji so bili pa takrat za dopla?ilo tako zadaj kot spredaj...

 

pa ?e podatki:

 

2488 ccm

125kW - 167KM 

masa 1430 kg

razmerje mo?i torej 0,11 KM na kg 

 

motor je "nizkotura?ni", vle?e lepo ?e iz nizkoh vrtljajev in vse naprej do blokade :) vozi se ga brez te?av samo do 2500 RPM kar dinami?no z malo ve? pretikanja.

 

avto dejansko porabi toliko kot ?ibkej?a 2.0 razli?ica, s tem da se pelje bistveno lep?e... moja povpre?na poraba dosedaj: 

8,4l/100km po 36.000 km me?ane vo?nje 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=23082

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ima vso opremo, ki jo ?lovek dejansko rabi v avtu... park-senzorji so bili pa takrat za dopla?ilo tako zadaj kot spredaj...

 

 

Sem ravnokar gledal takratni katalog za ?estice. V SLO si lahko dobil 2.5 bencinarja samo z GT ali GTA opremo (enako, kot CD185). Tako ena kot druga oprema pa sta imeli serijsko prednje in zadnje parkirne senzorje:

 

2015-08-1012h3419.png

Napisano

e moja ima samo zadaj, pa ?e to naknadno vgrajene :P 

 

letniki 2008 niso meli toliko opreme

 

pa je SLO avto od 1. lastnilka in nepolomljena ;)

 

 

zdi se mi da ti to gleda? katalog od FL, ker RVM-ja tudi nima... ;) pa ?e kaj se najde

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

e moja ima samo zadaj, pa ?e to naknadno vgrajene :P

 

letniki 2008 niso meli toliko opreme

 

pa je SLO avto od 1. lastnilka in nepolomljena ;)

 

 

zdi se mi da ti to gleda? katalog od FL, ker RVM-ja tudi nima... ;) pa ?e kaj se najde

 

Ne, gledam katalog od pre-FL ampak so dizelce ?e R2 in ne RF. Predvidevam, da je ravno iz kak?nega 2009 in takrat sta tako GT kot GTA imele tako senzorje spredaj/zadaj, kot RVM. Jaz imam recimo CD185 pred FL, GT oprema, slovenska, pa se oprema 100% sklada s tem katalogom.

 

Ker sem len, bom kar tule prilepil tekst iz kataloga:

 

Oprema

Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme

Model CE TE TE Plus GTA GT

Mazda6* 1.8i (88 kW / 120 KM) _ _ ? ? ?

Mazda6* 2.0i (108 kW / 147 KM) ? _ _ ? ?

Mazda6* 2.0i AT (108 kW / 147 KM) ? _ ? ? ?

Mazda6* 2.5i (125 kW / 170 KM) ? ? ? _ _

Mazda6* CD125 (92 kW / 125 KM) _ _ ? ? ?

Mazda6* CD163 (120 kW / 163 KM) ? ? _ ? ?

Mazda6* CD185 (136 kW / 185 KM) ? ? ? _ _

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija; *Sedan, Sport, Sport Combi

CE TE TE Plus GTA GT

CE (osnovna oprema) _ _ _ _ _

Opozorilni ton za vklju?ene lu?i

16 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 205/60 R16

Trito?kovni varnostni pasovi na vseh sede?ih, prednja dva z nastavljivo vi?ino zgornje pritrditve

Trikraki ?portni volan

5-stopenjski ro?ni menjalnik (1.8i)

6-stopenjski ro?ni menjalnik (dizelski motorji)

Aktivna vzglavnika na prednjih sede?ih

Protiblokirni zavorni sistem (ABS) z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile (EBD)

Osvetljen pepelnik z v?igalnikom za cigarete

Barvna stekla, z za??ito proti soncu

Filter trdnih delcev (dizelski motorji)

Digitalna ura

Elektronski sistem nadzora stabilnosti (DSC) s sistemom za prepre?evanje spodrsavanja (TCS)

Elektri?no nastavljivi zunanji ogledali

Elektri?ni pomik prednjih in zadnjih stekel

Sistem za zaviranje v sili

Po vi?ini nastavljiv voznikov sede?

Prednji varnostni blazini za voznika in sovoznika

Prekrivna polica prtlja?nika

Osvetlitev prtlja?nega prostora

Dr?ali za plo?evinki s pija?o na sredinski konzoli in v prednjih vratih

Halogenska prednja ?arometa

Ogrevanje zadnjega stekla

Isofix pritrdi??a za otro?ka varnostna sede?a na zadnjih bo?nih sede?ih

Galvansko obdelani zunanji karoserijski deli

Bralni lu?ki za voznika in sovoznika

?epa za zemljevide na zadnji strani naslonov prednjih sede?ev

Klimatska naprava

Varnostni blazini za za??ito glave in ramen na prednjih in bo?nih zadnjih sede?ih

Zglavniki na vseh sede?ih

Po vi?ini in globini nastavljiv volan

Kozmeti?no ogledalo na voznikovi in sovoznikovi strani

Mazdina karoserija v trikratni H obliki, varnostna potni?ka kabina

Mazdin audio sistem z radijskim sprejemnikom, CD predvajalnikom (predvaja MP3),

AUX vhodom in 4 zvo?niki

Kovinska barva (dodatna oprema)

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija

Mazda6

Oprema

Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme

CE TE TE Plus GTA GT

Zlo?ljiv zadnji sredinski naslon za roke, vgrajeni dr?ali za plo?evinki

Vzdol?no pomi?en prednji sredinski naslon za roke

Mobilna oprema za polnjenje predrtih pnevmatik s kompresorjem in tesnilnim sredstvom

Optitron merilniki

Prednji odbija? zasnovan za za??ito pe?cev ob morebitnem trku

Filter za cvetni prah

Naslon zadnjih sede?ev asimetri?no deljen v razmerju 60 : 40 in zlo?ljiv v ravno dno

(Sport, Sport Combi)

Zlo?ljiv naslon zadnjih sede?ev, asimetri?no deljen v razmerju 60 : 40 (Sedan)

Prednji bo?ni varnostni blazini

Za??ita v vratih ob bo?nih trkih

Elektronski servooja?evalnik volana (EPAS ? Electronic Power Assisted Steering)

Varnostni zavorni pedal (optimiran za primer trka)

Varnostni volanski drog (optimiran za primer trka)

Prevleke sede?ev iz blaga

Odbija?a v barvi karoserije

Dnevne lu?i

Zunanje kljuke na vratih v barvi karoserije

Opozorilna lu? in zvo?ni signal za nepripet varnostni pas

Imobilizator motorja

Centralno daljinsko zaklepanje vklju?no s funkcijo zapiranja stekel

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija

Oprema

Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme

Model CE TE TE Plus GTA GT

TE (dodatno k CE) ? _ _ _ _

Dva dodatna zvo?nika

5-stopenjski samodejni menjalnik Activematic (kot dodatna oprema za 2.0i bencin)

CD izmenjevalnik za 6 CD-jev (predvaja MP3) (namesto CD predvajalnika)

6-stopenjski ro?ni menjalnik

17 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 215/50 R17

Elektri?no sklopljivi zunanji ogledali

Potovalni ra?unalnik

CF omre?je: upravljanje klimatske naprave, audio sistema, potovalnega ra?unalnika

in navigacije na volanu

DVD navigacijski sistem z zaslonom na dotik / naprava za prostoro?no telefoniranje z glasovnim

upravljanjem in bluetooth povezavo (kot dodatna oprema)

Opozorilnik prekora?ene hitrosti in tempomat

Elektri?no zasen?enje notranjega vzvratnega ogledala

Samodejna klimatska naprava z dvoobmo?no nastavitvijo za voznika in sovoznika

Usnjen volan in usnjen gumb prestavne ro?ice

Senzorja za lu?i in de?

Meglenki

TE Plus (dodatno k TE) ? ? _ _ _

Bi-ksenonski glavni ?arometi s svetenjem v ovinek (AFS)

BOSE? zvo?ni sistem z 8 zvo?niki (namesto 6 zvo?nikov)

Naprava za prostoro?no telefoniranje z glasovnim upravljanjem in Bluetooth? povezavo

GTA (dodatno k TE Plus) ? ? ? _ ?

18 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 225/45 R18

Zatemnjena zadnje in zadnji bo?ni stekli

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah

Pomo? pri menjavi pasu (RVM)

Pametna kartica (Smart Card): vstop v avto in zagon motorja brez klju?a

Alarmna naprava

Parkirni senzorji spredaj in zadaj

Prevleke sede?ev v kombinaciji blago ? usnje, ?rne (sredina sede?ev in bo?ne obrobe v usnju)

Ogrevana prednja sede?a

?portni paket: ?portna prednja maska, aerodinami?na odbija?a, obloga pragov,

zadnje lu?i s kovinskim u?inkom, pokrov prtlja?nika s spojlerjem

GT (dodatno k TE Plus) ? ? ? ? _

18 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 225/45 R18

DVD navigacijski sistem z zaslonom na dotik / naprava za prostoro?no telefoniranje z

glasovnim upravljanjem in bluetooth povezavo (kot dodatna oprema)

Usnjeni sede?i z elektri?no nastavljivim voznikovim sede?em in spominsko funkcijo nastavitve

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah

Pomo? pri menjavi pasu (RVM)

Pametna kartica (Smart Card): vstop v avto in zagon motorja brez klju?a

Alarmna naprava

Parkirni senzorji spredaj in zadaj

Ogrevana prednja sede?a

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene zanima kako se strokovno imenuje tole pačko senzorja za uravnavanje višine žarometov. Rad bi jo naročil na ebayu. Rabim jo za Mazdo 6 dizel letnik 2008. Hvala
    • Nove Mazde nimajo več takih.... 😂🤣😉
    • Za bremze vem samo to, da so od Mazde za en k....
    • Ga pa pihneš. Krimski odcepitveni referendum ni bil mednarodno priznan, kaj šele proruske regije.   Upam, da si se za katalonce isto postavljal, ki se jim ne dovoli odcepiti, na uradnem referendomu?   V jugi smo meli srečo, ker je v ustavi pisalo, da je vsaka republika avtonomna. Te napake ne bo noben več ponovil.
    • VIš, če bi prebral vse.... 😜   So razlike a govorimo o manjšinah, ki so od nekdaj na nekem področju in so ostale izzven matične domovine. Za te manjšine se morajo demokratične države potruditi, da so manjšine enakopravne, da imajo možnost uporabe svojega jezika v primerih, da je manjšina dovolj velika in da ima ustrezen status manjšine. Tako je omogočeno sobivanje in nikoli ni občutka, da nekdo prevladuje nad drugim. Če je tako, zadeva funkcionira.   Če pa večinski narod oziroma oblast manjšni nagaja, ji krati pravice, grozi, izkorišče, maltretira potem pa pač zgodba ne pelje nikamor. V Jugi smo imeli dobro razdelano, da so bili posamezni narodi v svojih republikah pa smo spet na nivoju federacije začeli ugotavlajt, da si predvsem ena republika jemlje čisto preveč moči in da se v tem talilnem loncu ne počutimo dobro in da je "ogrožena" naša narodna identiteta. Zato smo se odločili, da z referendumom poiščemo svojo pot.   Če naredimo primerjavo Juge in Ukrajine. Smo bili mi v Jugi tako kot Rusi v Ukrajini. Želeli smo odditi pa nas je napadla JNA, kot je Ukrajinske Ruse napadla Ukrajinska armada v obeh primerih, da se prepreči odhod. Tako, da v kolikor osporavamo Ukrajinskim Rusom možnost samoodločbe in samostojnosti, osporavamo tudi celotno našo osamosvojitev. Drži, mi smo imeli ustavo, ki je to omogočala pa smo vseeno imeli 10 dnevno vojno, Rusi v Ukrajini pa tega nimajo, ampak vseeno, demokracija naj bi omogočala narodom možnost svobodne volje oziroma samoodločbe kako bi radi živeli. Sploh v primerih, kje na določenem ozemlju lahko govorimo za veliko homogenost določene manjšine, kot Ruska v Ukrajini definitivno je.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.