Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.

sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_< <_<

Napisano

LMM senzor?

Kako pa je na ravnem? Ali gre normalno, ali ga tudi kaj du?i?

Sicer pa pokli?i Pelkota, bo znal re?iti zadevo, ker je mojster za Mazde. :)

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Ah ja, nisem videla da si senzor LMM ?e menjal, se opravi?ujem.

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.

sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_< <_<

Kaj pa motorcek prostega teka?
Napisano

po ravnini gre avto ?ist vredu tudi pospe?ke imam tak?ne kot treba,motor?ek prostega teka deluje kot treba,tudi obratomer kaj dosti ne poskakuje,avto med vo?njo in na semaforjih nikjer ne crkuje. pa ajd ?e sem v vozilu sam ?e nekako gre po strmih klancih,?e pa mam zraven enega sovoznika takrat pa ?e ne ve?,samo 1 prestava


povedal sem da imam podobne simptome z mojo 323f

Napisano

A lahko malo bolj natan?no definira? "bolj strm klanec"? Zame, na primer, je povpre?en klanec tak z naklonom od 10% do 15%. In po moji definiciji je "bolj strm klanec" tak z naklonom od 15% pa vse do 30%. In ?e ti v "bolj strm klanec" z naklonom od 15 do 30% ne potegne v drugi, se niti ni za ?uditi. Konec koncev gre za 19 let staro vozilo in ?e nisi prvi lastnik, je vpra?anje, koliko kilometrov ima ?e za seboj in so konji mogo?e ?e malo utrujeni...

 

Ja, sem pa s hribov doma. Za nekoga z ravine je pojem "bolj strm klanec" mogo?e malo bolj raven...

Napisano

strm klanec dol?ine nekje 500m naklon pa je 25%. 

 

No, mislim, da za kaj hitreje kot s prvo bo pa treba kak?en Rolls Royce reaktivca namontirat. Ali pa vsaj kak?nega 2.0 turbo dizla (ja, pri meni je edino turbo dizel stroj za resno rabo, ?eprav bi baje tudi bencinarji lahko to zmogli...). Za 1,5 motor iz leta 1996 pa je to povsem spodobno. Ker pri taki vo?nji se vsaka malenkost pozna. In ima? na primer malo slab?e napumpane gume, pa malo slab?e nastavljene zavore (pa ves ?as po malem drsajo), pa so kolesni le?aji ?e malo utrujeni in imajo malo ve?ji upor pa ima? kak?ne malo cenej?e gume z malo ve?jim kotalnim uporom, pa ima? v avtu kak?no ?aro, ki ti dodaja kilograme, pa... ... ... Vsaka stvar nanese pol procenta, ko pa vse te malenkosti se?teje? skupaj, je pa ?e kar veliko... Vsaj meni se zdi tako... Bodo pa ?e drugi kaj povedali...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni je pa ravno to všeč ... da pri vožnji zadostujejo razpoložljivi fizični gumbi. 
    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.