Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno vpra?anje. Ko sem peljal prikolico na morje, sem videl da pride hladilna na 100 stopinj. Tam okoli jasenovic, k so tisti ve?ji klanci. Kaj to pomeni, da dejansko ?e zakuha?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Voda pri 100?C zavre na nadmorski vi?ini 0 metrov. A to le zaradi zra?nega tlaka. Ker pa ima? v motorju zaprt sistem, se tlak v sistemu pove?a, kar pomeni, da voda dejansko zavre pri okoli 105?C. Kar pomeni, da takrat za?ne? pridobivat paro v hladilnem sistemu. Za hlajenje pa potrebuje? dober medij, ki ti temperaturo lepo sprejema v bloku in nato lepo odvaja v hladilniku. In teko?ina to bolje opravi kot pa plin oz. para. Torej, povi?ana temperatura sicer ?kodi dolo?enim sestavnim delom motorja, a dokler ti tlak ne naraste do te mere, da bi nekje butnilo ven, ni zakuhalo.

 

Ja, je bilo pa blizu...

 

Ve?ina pa jih nato naredi najslab?e, kar lahko naredijo. Ugasnejo motor. Kaj se zgodi: vodna ?rpalka obstane in voda ne kro?i ve?. Blok motorja pa je krepko pregret. In motor zakuha 5 minut po tistem, ko se ugasne motor. V takem primeru je najbolj?e ustaviti (?e ?e nisi na vrhu vzpona) in pohodit gas... Ne do konca, samo tja nekam na 2000 obratov, da ?rpalka lepo pretaka vodo. Ja, in pa po mo?nosti prej previdno pogledati, ?e je v ekspanziji kaj teko?ine - ekspanzija je delno prozorna, hladilna pa "opazne" barve, da se to lahko vidi (ne pa odpret in pogledat noter). Ker ?e je sistem spustil, na tak na?in ne ohladi? ve? motorja...

 

 

In ravno zaradi vretja je izredno nevarno odpreti ?ep na ekspanziji, ko ima avto 100?C ali ve?. Ker s tem spusti? tlak iz sistema in voda ?e toliko bolj zavre, kar naredi ?e ve? pare. Kar pomeni, da je precej pare na razpolago, ki te lepo ope?e (poleg tega, da lahko dobi? ?ep v glavo, ?e nisi previden pri odpiranju).

Napisano

Skratka nc narobe, dokler se ne prizge lucka.

Ce vleces prikolco pa se na klancu lahko pricakujes visjo temp..po moznosti si imel prizgano klimo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Upam, da res nima? samo vode notr in da ima? me?anico z antifrizom. Antifriz namre? tudi zvi?uje vreli??e in ?e je me?an nekje v razmerju 50:50 bo vreli??e te me?anice pri cca 106?C ?e pa v razmerju 70:30 pa celo 116?C. Pomaga pa seveda tudi, da je ves sistem pod tlakom, kar ?e dodatno zvi?a temperaturo vreli??a - nekje od 15 do 20?C.

 

Se pravi, ?e ima? dobro tesnjen sistem in ustrezno me?anico z antifrizom bo? mel ve? ali manj mir pred pregretjem, ?e pa smo ?parali pa je notri samo voda pol pa hmmm... ;)

33112_1.png

Napisano

nobene panike, reden pojav pri obremenitvi, ?e M5 je malo narasla ko sem mini prikolico peljal. jaz imam tudi olje redno na 90-100 sedaj kot mi avto to ka?e

to je funkcija teko?ine pa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez panike, kot prvo nima? same vode (upam?), kot drugo pa marsikateri avti dose?ejo preko 100?C. Fun fact, Civic 1,4 je ?ele pri 97?C vklopil ventilator (stanje v poletni koloni!) in isto dosegel preko 100?C, francoz ima pa 75?C termostat in laufa na tej temperaturi. Skratka, ?isto odvisno od dizajna ampak na kratko: 100?C ni panike. 

Napisano

Ok, ne nimam vode, je kar ve?inoma antifriz. Dobro, samo da vem kako in kaj. Sej ko pridem na ravnino pade takoj na 85 stopinj.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Modeli tlak v hladilnem sistemu avtomobila ima laho do 0.9 bara, zdej pa ra?unajte KDAJ zavre.

120C NI problem, ?e ne odpre? ?epa na hladilniku, al pa expanziji, ti naredi nov ksiht-rabi? novo osebno !

 

Pa ?abe se ustavlat ?e ne laufa ventilator na hladilniku, takrat pomaga samo gretje na fertik in ventilator za gretje v kabini na fertik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • na tvojem mestu bi počakal z menjavo in nakupom. vsaj dokler ni potrebno servisirat. servis je vrjetno med 100-150€ (vsaj za fox je tako) na svojmu sem mislil menjat kartušo za zrak ker imam možnost povečat hod iz 160 na 170mm. Fox 38 fit2 factory. Zadnji amortizer je trenutno ok (fox float X factory). endino če bi šel na feder. Sem si pa naročil novo krmilo. SQlabs. X30. 12° backsweep da vidim če bo kej bolša vožnja. drugo je samo še krajša fajfa (manj kot 30mm) ali pa manjši okvir zaradi zavitih trailov .   
    • na mopedu res. na emtbju pa 15 ni tolk malo glede na to da je limitiran na max 25km/h. je pa tudi odvisno po kakem terenu se voziš in kolk dolge ture delaš.  nazadnje ko smo šli skupinsko sem naredil 34km, 833m višinske, povprečna 19 km/h   svoj čas sem mel na HTju ki je imel cca 12kg vrjetno je imel manj glede na to da je bil 26'' tud dost višjo povprečno ker sem bil tud dost mlajši in mel manj kil .   
    • Drži, potem to ni problem. S kvalitetnim obd testerjem lahko delaš troubleshooting, kot je napisano v tej temi:  
    • Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.   Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨 Svojčas sem imel njegovo povpreč o na hardtailu. 25km vožnje z 300 višincev na poti. Tu pa je ja moped. Na mopedu 15km/h povprečno bi bilo res nizko.
    • Kolikor dopušča kolo. 😊 Po ravnem in v majhne hribe več kot 27km/uro ne gre. Po klancih navzdol do 50. Sicer je pa bilo tu veliko asfalta in nekaj makadama. To je le "kondicijski trening" za napore, ki me čakajo z Etcho - om, ko me bo gnal po gmajnah in gozdovih,ko ozdravi. 😊 S pa ugotovil, da moram poleg brez zamenjati tudi zadnji amortizer. Kupil bom RockShox Super Deluxe Ultimate RCT.  Attention Required! | Cloudflare WWW.BIKE-DISCOUNT.DE Attention Required! | Cloudflare WWW.BIKE-DISCOUNT.DE  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.