Skoči na vsebino

Nakup mazde 3 (prej?nji model)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Neki se odlo?am, da bi prodal mojo CX-5, ker se vozim ve?ino sam in na relaciji od doma do slu?be (15km), v treh letih sem naredil (samo) 43.000km pa ga ne izkoristim niti 10% in mi ga je skoda...vzel bi pa 3-kico prejsnji model in to bencinarja (razen ?e me prepri?ate druga?e :P)  Kateri motor naj vzamem ali je 105KM dovolj ali naj raje ve?...glede nato, da sem bil navajen ?e ve? let na 150KS (katere itak sem zelo redko izkoristil)...Ogledujem si tole, ki sicer nima avtomatske klime....

 

vsak nasvet je dobrodo?el.

 

lep dan,

Primoz

Napisano

prej potem MX5, pa ?e primorc si....a so o?i kupovale?  :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

prej potem MX5, pa ?e primorc si....a so o?i kupovale?  :P

jures ne ne niso oci kupovale, doloceni plani so sli po gobe in pac ne rabim vec takega avta tko da mi je nonsens....pa se vecina sem na motorju :) MX5 sem se vozu ta vikend v temle cukru ja :D

Napisano

jures ne ne niso oci kupovale, doloceni plani so sli po gobe in pac ne rabim vec takega avta tko da mi je nonsens....pa se vecina sem na motorju :) MX5 sem se vozu ta vikend v temle cukru ja :D

pol pa veter v lase :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cx5 je bencinar?

On ima dizla CD150 ce se prav spomnim... Saj zato pa razmislja o menjavi in za benicnarja, ker je imal prej slabe izkusnje in nekaj problemov z DPFjem na Hondi Accord...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

On ima dizla CD150 ce se prav spomnim... Saj zato pa razmislja o menjavi in za benicnarja, ker je imal prej slabe izkusnje in nekaj problemov z DPFjem na Hondi Accord...

Nebi menjal zaradi slabih izku?enj z DPF-jem ampak zaradi neuporabe...in ja mas prav je 150KS Diesel 4x4 

Napisano

Nebi menjal zaradi slabih izku?enj z DPF-jem ampak zaradi neuporabe...in ja mas prav je 150KS Diesel 4x4 

 

 

Zaradi neuproabe je itak vseeno... ali ti stoji CX-5, pri kateri tocno poznas zgodovino... ali pa drug avto, za katerega bos sele ugotavljal, kaj ti je prodajalec vse zamolcal ali pa tudi sam ni vedel, da je kaj narobe :) ... Edino ce bos za svoj avto dobil ene 10 jurjev vec, kot bos dal za drugega...  :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kok vle?no mo?i ima cx5 dizl?

:-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Hmmm to bi moral pogledat na vratih kjer je tista nalepka?....bom pocekiral pa povem.

Napisano

Trreba preverit v homologaciji. Tukaj v navodilih ima? razpon od 1800 do 2100kg.

 

Zakaj mu?i? ?loveka, ?e ti vse lepo pi?e... Greva lepo po?asi skozi... Smo v Sloveniji, ki je na?eloma v Evropi. Gremo na stran 140.

 

2015-08-1113h1718.png

 

Vpra?al si za CX-5 diesel? Diesli so Skyactiv-D. Nadaljujejo se ?e na naslednji strani. In pri vseh ima? najve?jo dovoljeno skupno maso 2.000 kg.

Napisano

Ja, kaj pa naklon do 8%?


Aja, nem?rija pa avstrija nista v evropi, mata pa druga?e specifike :) O?itno je tam manj klancev kot pri nas :D

 

No pri moji ?estki je ta razlika 200kg , tukaj 'samo' 100kg :)

Napisano

Ja, kaj pa naklon do 8%?

Aja, nem?rija pa avstrija nista v evropi, mata pa druga?e specifike :) O?itno je tam manj klancev kot pri nas :D

 

No pri moji ?estki je ta razlika 200kg , tukaj 'samo' 100kg :)

 

088fe_CX-5_8DV5-EE-14L-R-SI_Edition1_web

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak verjamem da je lahko na homologaciji druga?e, jaz sem imel, ker je uvoznik avto deklariral z manj - bo zanimivo videti Primo? kaj je na homologo

 

Navodila so zgolj prevod in ne odra?ajo dejanskih deklariranih cifer.

 

Bi bilo pa ?alostno da cx-5 ne podpira ndm prikolic 2000kg.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak verjamem da je lahko na homologaciji druga?e, jaz sem imel, ker je uvoznik avto deklariral z manj - bo zanimivo videti Primo? kaj je na homologo

 

Navodila so zgolj prevod in ne odra?ajo dejanskih deklariranih cifer.

 

Bi bilo pa ?alostno da cx-5 ne podpira ndm prikolic 2000kg.....

Bom pofotkal homologacijo samo da jo najdem ampak po 15h...

Napisano

Sam imam novo in staro Mazdo3 in je nova toliko bolj?a, da stare ne bi ve? vzel. Nova je tak tehnolo?ki preskok, da je enostavno najbolj?a izbira.

Napisano

Ah tista rja ni ni?, zaradi tega ne bo? ostal na cesti. Itak Ma vsak nekaj rje na podnu...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Sam imam novo in staro Mazdo3 in je nova toliko bolj?a, da stare ne bi ve? vzel. Nova je tak tehnolo?ki preskok, da je enostavno najbolj?a izbira.

Vse lepo in prav a vec kot 12k? za novega ne mislim dat, drugace je tudi meni nova 3-ka spica ;) A mas bencinarja ali diesel?

Napisano

Bencinar g100 1.5l challenge 100 konjev, stara pa 1.6 te 105 konjev l.2010.

Tudi sam sem v podobni dilemi, le da bom jaz kupoval 3 avto v dru?ini in bi najraje vzel ?e eno tako novo Mazdo3 a ni dovolj ke?a.

Zato razmi?ljam o nakupu Mazde3 oprema emotion za 14000 eur in celo o nakupu nove Mazde2 ki je tudi tehni?no fantasti?na in zelo lepa, a je zate verjetno premajhna.

 

Moja ta novapost-5557-0-98645700-1439808375_thumb.jpg

Napisano

Bencinar g100 1.5l challenge 100 konjev, stara pa 1.6 te 105 konjev l.2010.

Tudi sam sem v podobni dilemi, le da bom jaz kupoval 3 avto v dru?ini in bi najraje vzel ?e eno tako novo Mazdo3 a ni dovolj ke?a.

Zato razmi?ljam o nakupu Mazde3 oprema emotion za 14000 eur in celo o nakupu nove Mazde2 ki je tudi tehni?no fantasti?na in zelo lepa, a je zate verjetno premajhna.

 

Moja ta novaattachicon.gifMoja 18 col Mazda3.jpg

Lepa nimam besed :) kako je kaj poraba pri tej tvoji mazdici? Mazda2 nova mi je vsec a kot si sam rekel malo premajhna...saj mogoce je le zaradi navade ker sem prej mel Hondo Accord karavan sedaj pa CX-5 ...mogoce si se premislim. G90 pa obvezno 75 je mal premalo...

Napisano

Poraba v celem letu na 16 col original feltne je 5,9 litra. Poraba na te original Mazda 18 col feltne je narasla na 6 litrov. Sklepam da bo pozimi, ko bom imel zimske 16 col ostala ista ali pa malenkost padla. Staro mazdo vozi ?ena zelo elegantno, pa poraba nikoli ni manj od 7 litrov, raje ve?.

Mogo?e ?e malo za hec, ?e res i??e? avto ki ti ga ne bo ?koda, potem vzemi tega. Je hud stroj, ?eprav malo potol?en.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213818235&emissionsSticker=&zipcode=&isSearchRequest=true&adLimitation=&fuels=PETROL&usedCarSeals=&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=&doorCount=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&airbag=&sortOption.sortOrder=ASCENDING&vatable=&emissionClass=&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.