Skoči na vsebino

Nakup mazde 3 (prej?nji model)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Neki se odlo?am, da bi prodal mojo CX-5, ker se vozim ve?ino sam in na relaciji od doma do slu?be (15km), v treh letih sem naredil (samo) 43.000km pa ga ne izkoristim niti 10% in mi ga je skoda...vzel bi pa 3-kico prejsnji model in to bencinarja (razen ?e me prepri?ate druga?e :P)  Kateri motor naj vzamem ali je 105KM dovolj ali naj raje ve?...glede nato, da sem bil navajen ?e ve? let na 150KS (katere itak sem zelo redko izkoristil)...Ogledujem si tole, ki sicer nima avtomatske klime....

 

vsak nasvet je dobrodo?el.

 

lep dan,

Primoz

Napisano

prej potem MX5, pa ?e primorc si....a so o?i kupovale?  :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

prej potem MX5, pa ?e primorc si....a so o?i kupovale?  :P

jures ne ne niso oci kupovale, doloceni plani so sli po gobe in pac ne rabim vec takega avta tko da mi je nonsens....pa se vecina sem na motorju :) MX5 sem se vozu ta vikend v temle cukru ja :D

Napisano

jures ne ne niso oci kupovale, doloceni plani so sli po gobe in pac ne rabim vec takega avta tko da mi je nonsens....pa se vecina sem na motorju :) MX5 sem se vozu ta vikend v temle cukru ja :D

pol pa veter v lase :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cx5 je bencinar?

On ima dizla CD150 ce se prav spomnim... Saj zato pa razmislja o menjavi in za benicnarja, ker je imal prej slabe izkusnje in nekaj problemov z DPFjem na Hondi Accord...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

On ima dizla CD150 ce se prav spomnim... Saj zato pa razmislja o menjavi in za benicnarja, ker je imal prej slabe izkusnje in nekaj problemov z DPFjem na Hondi Accord...

Nebi menjal zaradi slabih izku?enj z DPF-jem ampak zaradi neuporabe...in ja mas prav je 150KS Diesel 4x4 

Napisano

Nebi menjal zaradi slabih izku?enj z DPF-jem ampak zaradi neuporabe...in ja mas prav je 150KS Diesel 4x4 

 

 

Zaradi neuproabe je itak vseeno... ali ti stoji CX-5, pri kateri tocno poznas zgodovino... ali pa drug avto, za katerega bos sele ugotavljal, kaj ti je prodajalec vse zamolcal ali pa tudi sam ni vedel, da je kaj narobe :) ... Edino ce bos za svoj avto dobil ene 10 jurjev vec, kot bos dal za drugega...  :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kok vle?no mo?i ima cx5 dizl?

:-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Hmmm to bi moral pogledat na vratih kjer je tista nalepka?....bom pocekiral pa povem.

Napisano

Trreba preverit v homologaciji. Tukaj v navodilih ima? razpon od 1800 do 2100kg.

 

Zakaj mu?i? ?loveka, ?e ti vse lepo pi?e... Greva lepo po?asi skozi... Smo v Sloveniji, ki je na?eloma v Evropi. Gremo na stran 140.

 

2015-08-1113h1718.png

 

Vpra?al si za CX-5 diesel? Diesli so Skyactiv-D. Nadaljujejo se ?e na naslednji strani. In pri vseh ima? najve?jo dovoljeno skupno maso 2.000 kg.

Napisano

Ja, kaj pa naklon do 8%?


Aja, nem?rija pa avstrija nista v evropi, mata pa druga?e specifike :) O?itno je tam manj klancev kot pri nas :D

 

No pri moji ?estki je ta razlika 200kg , tukaj 'samo' 100kg :)

Napisano

Ja, kaj pa naklon do 8%?

Aja, nem?rija pa avstrija nista v evropi, mata pa druga?e specifike :) O?itno je tam manj klancev kot pri nas :D

 

No pri moji ?estki je ta razlika 200kg , tukaj 'samo' 100kg :)

 

088fe_CX-5_8DV5-EE-14L-R-SI_Edition1_web

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak verjamem da je lahko na homologaciji druga?e, jaz sem imel, ker je uvoznik avto deklariral z manj - bo zanimivo videti Primo? kaj je na homologo

 

Navodila so zgolj prevod in ne odra?ajo dejanskih deklariranih cifer.

 

Bi bilo pa ?alostno da cx-5 ne podpira ndm prikolic 2000kg.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak verjamem da je lahko na homologaciji druga?e, jaz sem imel, ker je uvoznik avto deklariral z manj - bo zanimivo videti Primo? kaj je na homologo

 

Navodila so zgolj prevod in ne odra?ajo dejanskih deklariranih cifer.

 

Bi bilo pa ?alostno da cx-5 ne podpira ndm prikolic 2000kg.....

Bom pofotkal homologacijo samo da jo najdem ampak po 15h...

Napisano

Sam imam novo in staro Mazdo3 in je nova toliko bolj?a, da stare ne bi ve? vzel. Nova je tak tehnolo?ki preskok, da je enostavno najbolj?a izbira.

Napisano

Ah tista rja ni ni?, zaradi tega ne bo? ostal na cesti. Itak Ma vsak nekaj rje na podnu...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Sam imam novo in staro Mazdo3 in je nova toliko bolj?a, da stare ne bi ve? vzel. Nova je tak tehnolo?ki preskok, da je enostavno najbolj?a izbira.

Vse lepo in prav a vec kot 12k? za novega ne mislim dat, drugace je tudi meni nova 3-ka spica ;) A mas bencinarja ali diesel?

Napisano

Bencinar g100 1.5l challenge 100 konjev, stara pa 1.6 te 105 konjev l.2010.

Tudi sam sem v podobni dilemi, le da bom jaz kupoval 3 avto v dru?ini in bi najraje vzel ?e eno tako novo Mazdo3 a ni dovolj ke?a.

Zato razmi?ljam o nakupu Mazde3 oprema emotion za 14000 eur in celo o nakupu nove Mazde2 ki je tudi tehni?no fantasti?na in zelo lepa, a je zate verjetno premajhna.

 

Moja ta novapost-5557-0-98645700-1439808375_thumb.jpg

Napisano

Bencinar g100 1.5l challenge 100 konjev, stara pa 1.6 te 105 konjev l.2010.

Tudi sam sem v podobni dilemi, le da bom jaz kupoval 3 avto v dru?ini in bi najraje vzel ?e eno tako novo Mazdo3 a ni dovolj ke?a.

Zato razmi?ljam o nakupu Mazde3 oprema emotion za 14000 eur in celo o nakupu nove Mazde2 ki je tudi tehni?no fantasti?na in zelo lepa, a je zate verjetno premajhna.

 

Moja ta novaattachicon.gifMoja 18 col Mazda3.jpg

Lepa nimam besed :) kako je kaj poraba pri tej tvoji mazdici? Mazda2 nova mi je vsec a kot si sam rekel malo premajhna...saj mogoce je le zaradi navade ker sem prej mel Hondo Accord karavan sedaj pa CX-5 ...mogoce si se premislim. G90 pa obvezno 75 je mal premalo...

Napisano

Poraba v celem letu na 16 col original feltne je 5,9 litra. Poraba na te original Mazda 18 col feltne je narasla na 6 litrov. Sklepam da bo pozimi, ko bom imel zimske 16 col ostala ista ali pa malenkost padla. Staro mazdo vozi ?ena zelo elegantno, pa poraba nikoli ni manj od 7 litrov, raje ve?.

Mogo?e ?e malo za hec, ?e res i??e? avto ki ti ga ne bo ?koda, potem vzemi tega. Je hud stroj, ?eprav malo potol?en.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213818235&emissionsSticker=&zipcode=&isSearchRequest=true&adLimitation=&fuels=PETROL&usedCarSeals=&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=&doorCount=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&airbag=&sortOption.sortOrder=ASCENDING&vatable=&emissionClass=&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • NLB delnica leta, popravek pri bitcoinu, zlato z največjim padcem v štirih letih WWW.RTVSLO.SI Trumpove napovedi dodatnih carin so v torek navzdol poslale evropske borze, največ so izgubile avtomobilske delnice. V New Yorku nič...  
    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.