Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

men je to napisal k sm mu prerjaveno pregibno cev na auspuhu... (seat ibiza)

Napisano

Problem s kabla?o, ki gre do teh senzorjev. Pri dolocenih modelih RF5  segnije bakrena ?ica v snopu, ki gre od ?katle z varovalkami mimo ?arometa in naprej proti motorju.  Rezultat so random napake, od injektorjev ki ne delajo, do airbag senzorjev, do zgoraj omenjenih te?av.  Re?itev ?  Poiskat ?ice, ki gredo do senzorjev z napako in jih potegnit na novo od senzorja do ?katle za varovalkami.

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
    • Tole se vse se večinoma še nekje doma valja
    • Ma nimam potrebe še pomenjavi. Ultra pa pa ne bi vzel, mal velik se mi dela za hribe/kolo.
    • Kupi novega samsunga pa vzami ultro z vecjo baterijo pa imaš spet za 5 let mir
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.