Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

men je to napisal k sm mu prerjaveno pregibno cev na auspuhu... (seat ibiza)

Napisano

Problem s kabla?o, ki gre do teh senzorjev. Pri dolocenih modelih RF5  segnije bakrena ?ica v snopu, ki gre od ?katle z varovalkami mimo ?arometa in naprej proti motorju.  Rezultat so random napake, od injektorjev ki ne delajo, do airbag senzorjev, do zgoraj omenjenih te?av.  Re?itev ?  Poiskat ?ice, ki gredo do senzorjev z napako in jih potegnit na novo od senzorja do ?katle za varovalkami.

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem gledal naprimer pri Z4, ni variante da bi tako odklenil, ker se kljukica potopi notri v vratno tapeto.
    • mogoče tud... mal me spominja na to, da je recimo pri nas trend, da bi vsi radi imeli prenosnike za službene namene. Pa al jih rabijo al pa ne. Postali so status neke lažne pomembnosti. 3/4 jih nikoli ne zapusti delovnega mesta in tako sfukajo baterije v slabih dveh letih, ker so skos na napajanju. Namesto, da bi uporabljali tisti tip računalnikov, ki je namenjen za določena opravila. Dobesedno vsaka stacionarka je boljša in dela manj težav, ampak ne prenosnik mora bit.
    • statusni simbol   jaz pričakujem da vleče prikolce...:)
    • Evo- en odgovor iz 1.roke. Skoraj enak avto (M3 bencin Challange G100, l 2018) imamo mi kot 2.avto in za lokalne opravke je super. Žena ima do službe cca 7 km in skupna povprečna poraba je 6,83 l/100km. Avto smo kupili dokaj ugodno nov, pred prihodom novega modela. V 45k km brez izrednih popravil, stroški zavarovanja in cestnina ugodni, edino pooblaščeni servisi (obala) se mi zdijo dragi...ampak kaj čmo-vse se draži. Ne vem, če za pregled stroškov potrebuješ registracijo, ampak tu se vse vidi:  poraba.com PORABA.COM  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.