Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno vpra?anje, pa ne vem kam bi ga uvrstila... zanima me kak?ne so mo?nosti menjave radia, torej da gre original ven? Jasno mi je da ni kar tako enostaven postopek. Moti me le, da ga je menjat nemogo?e, imela bi radio na USB (in touch). Kak?ne so potem posledice potovalnega ra?.? Zanima me tudi, kak?ne so mo?nosti priklopa oja?evalca na original radio, ker bi imela bas v avtu. O tem nimam blage veze, ?e kdo kaj ve mogo?e?

post-8670-1438713693495_thumb.jpg

Napisano

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ajvar bo pravi naslov zate, nas kolega s foruma :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Paglej :)

 

1. ?e ti je pogoj da ima?  usb ali SD  na original radio potem je najbolj?a opcija  in nekako cenej?a  -nakup xcar link ali temu izdelku podobnega  (cena od 50-dalje) 

(https://www.google.si/search?q=hi+to+low+rca+converter&espv=2&biw=1680&bih=883&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCPblu8q8kccCFcnvFAodck8EJA#tbm=isch&q=x+car+link&imgrc=e-qSHgbWQWavRM%3A)

 

2. ?e ?eli? imeti  woofer  in pri tem obdr?i?  original radio dokupi? za cca 20?  pretvornik ki ga ve?e? na obstoje?e ?ice in potem dobi? izhod za oja?evalec na katerega potem priklopi? bass

(https://www.google.si/search?q=hi+to+low+rca+converter&espv=2&biw=1680&bih=883&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCPblu8q8kccCFcnvFAodck8EJA#imgrc=wMr22NSYt_FUeM%3A)

 

3. najdra?ja opcija nakup  sredinske konzole in potem v to konzolo  radio 2DIN s tuch screenom (ogne? se nakupu  vmesnika za bass, in vmesnika za usb)

je fancy ampak cenovno 300?+

 

Odlo?i se pa potem sama ;)

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jest sm sicer zelo picajzlast glede muske in mam res rad da so basi po domace povedano da poka. Imam originalne zvocnike pa bas nastiman na +3 pa tisto zadnjo funkcijo (nevem kako se ji rece) na najvisjo stopnjo saj se bistveno glasnejse slisi pa se slisi odlicno razn, ce mas res bogo kvaliteto muske. Osebno ce ze bi... bi samo menjal zvocnike pa magar peno (izolacijo) v vrata pa je to to.. V zelo skrajnem primeru se ojacevalec. Sam to je potem potrebno spet vlect kable cez ceu avto pa krneki tko da bv... sem ravno 2 mesca nazaj prodal 2 ojacevalca katera sta mi ostala od prejsnega avta.

Napisano

Hvala za vse nasvete. Najbolj se mi dopade ta varjanta z pretvornikom. Tudi o dodatnih zvo?nikih sem razmi?ljala (zadaj v poli?ko).

Na?eloma imam sedaj usb, tisti usb predvajalnik za v v?igalnik imam in mi je ?isto okej. :)

Ampak nekako nisem navajena brez basov, v prej?njih avtih je to pokalo... ne morem si predstavljat avta brez tega... :)

Napisano

Neki ne razumem... sepravi predvajas preko vzigalnika (12V) USB kateri deluje preko radijske frekvence ? To dobesedno ni sploh za poslusat (skos neki sumi, kvaliteta muske je na dnu, da ne govorim ko prevozis u drugo regijo moras spet frekvenco stelat. Jest mam original radijo pa res suva kokr se zagre. Pa k sm res usekan na musko pa sm si reku, da ja nebom menu zvocnikov pa si kable spet pelu cez ceu avto za brez veze. Mam pa nastelan kokr sm reku bass na +3 pa zadnjo funkcijo (ce pritiskas gumb do konca ) na treto stopnjo saj je glasba takrat bistveno glasnejsa :). Men ma mazda zvocnike fenomenalne... pa to je govora o brez boss ozvocenju.

Drgac pa vrjem da poka.. na cd si zapec musko pa mal se poigrej z nastavitvami ;)

Napisano

Scream, jaz sem imel v 6ki Bovs ali Bozee kakorkoli sr izgovori in fabriski woofer v rezervni gumi, nadtavitve vse konkretno nastavljene pa me zvok oz bass niti slucajno ni impresioniral. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Scream, jaz sem imel v 6ki Bovs ali Bozee kakorkoli sr izgovori in fabriski woofer v rezervni gumi, nadtavitve vse konkretno nastavljene pa me zvok oz bass niti slucajno ni impresioniral. :P

 

 

Si imel kaj prilagojene nastavitve ali tiste, ki so tovarniske? Ker meni Bose povsem ustreza... tudi v sedanji sestici, kjer dejansko sploh ni vec posebej wooferja v prtljazniku ... 

 

Druga razlaga pa je, da si bolj "audiofil" ...  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hvala za vse nasvete. Najbolj se mi dopade ta varjanta z pretvornikom. Tudi o dodatnih zvo?nikih sem razmi?ljala (zadaj v poli?ko).

Na?eloma imam sedaj usb, tisti usb predvajalnik za v v?igalnik imam in mi je ?isto okej. :)

Ampak nekako nisem navajena brez basov, v prej?njih avtih je to pokalo... ne morem si predstavljat avta brez tega... :)

To je Krneki.

 

?koda ker nimamtrenutno nobenega ve?, MP3 predvajalnika ki se priklopi direkt na radio in se tudi vse ?alta na radiju in volano kot pri CD-jih.

Kvaliteta bre ?umenja razen ?e je bitrate po 129 kbps.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsakemu pa?e svoje. Si zape?em muzike na cd, nadle?no je le, ker mi jih moj laptop ne pe?e ?e lep ?as in potem stalno gnjavim kolegico.. itak da se ne more primerjat usb iz v?ihalnika kjer menjava? frekvence z cd-jem... imam tudi jaz nastavljene nastavitve tak kot meni pa?e, mene so zanimale samo re?itve kaj se da naret. ?istost zvoka je v nulo, ker ima avto dobre zvo?nike... hvala :)

Napisano

Jest, imel sem fajn nastavljene. Se pa spomnim, da tudi Alex ni bil navdusen and fabriskim Bozejem in je dal Rainbow noter, ce me spomin ne vara :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Saj mi je jasno, da iammo razlicna usesa :) ... in tudi poslusamo razlicno glasbo :) ... Meni recimo "zvok fabrke" (stanca) ne ustreza... Kdor pa to poslusa, pa itak potrebuje samo dovolj velik woofer :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

DJ time je moj najlubso radijski program :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest svoje zvocnike ne zamenam za boss. Fotr ma novej sestico z boss ozvocenjem pa so mi svoji zvocniki bolj vsec, kar se tice basov :). Sploh pa taka zvrst k jo jest gonm (trance, techno, psy trance itd. K je osnova bass)

Napisano

Vsakemu pa?e svoje. Si zape?em muzike na cd, nadle?no je le, ker mi jih moj laptop ne pe?e ?e lep ?as in potem stalno gnjavim kolegico.. itak da se ne more primerjat usb iz v?ihalnika kjer menjava? frekvence z cd-jem... imam tudi jaz nastavljene nastavitve tak kot meni pa?e, mene so zanimale samo re?itve kaj se da naret. ?istost zvoka je v nulo, ker ima avto dobre zvo?nike... hvala :)

Ja jin svizec zavije ?okolado. :rispekt:  :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Original zvo?niki(oboji bose in navadni)so

kr neki.?e posebej bose so ceneni kartonasti pa ?e 2 ohm povrhu,tako da jih niti zamenjati ne more?.Edina opcija za res kvaliteten zvok je vse ven in komplet zamenjat.Radio je ?e kar (Panasonic)pa tudi ni za prehvalit,ker dela bolj na stednjih tonih.Jaz sem za silo zamenjal visokotonce in kable pa ?e modifikacijo na

subu imam gor.Malo ve? basov je res samo dale? od dobrega zvoka.

 

 

Napisano

skratka preve? dela za malo razlike :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ona pomoje sploh nima radio nastelan tako kot se zagre... ALC LEVEL al kaj je ze tisto daj na 3 pa base reguliri pa cistt dobr razbija.. cne ti pa lahko jest posnemem kko se mi ceu avto trese pa je use original. Tisti dodatni wofer sam nabija u tri krasnee pa muska zgobi pomen ker se sam woofer slisi. Men osebno je res cez glavo pa mam na +3 in ne na +6 base nastelane pa mam zeloo rad da razbija :). Ze velik folka me je prasal ce mam woofer not.

Napisano

Ona pomoje sploh nima radio nastelan tako kot se zagre... ALC LEVEL al kaj je ze tisto daj na 3 pa base reguliri pa cistt dobr razbija.. cne ti pa lahko jest posnemem kko se mi ceu avto trese pa je use original. Tisti dodatni wofer sam nabija u tri krasnee pa muska zgobi pomen ker se sam woofer slisi. Men osebno je res cez glavo pa mam na +3 in ne na +6 base nastelane pa mam zeloo rad da razbija :). Ze velik folka me je prasal ce mam woofer not.

?e se avto trese ?e ne pomeni, da je zvok kvaliteten......AC Level ti pa pomaga samo glede na hitrost (ni?a spu??a volume namesto tebe, da kompenzira zunanji hrup ceste) ni to loudness, ki obogati vhodni zvok, predvsem base

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res je sam men muska skos konstantno na hard spila in se glasnost nic ne niza ali pa veca... ce pa komad zavrtim pa spreminjam na nizjo nastavitev sepravi na 2 je pa zvok ze bistveno nizji oz. Bolj potiho je use skupaj. Kar se pa zvoka tice je pa odlicen... volume imam max na 22 bass pa na +3 in je zvok odlicen pa se lepo se slisjo basi :). Med tem ko fotrova sestica druge generacije ima pri alc opcijo samo on pa off oz. Auto in je KATASTROFALNO usake 5min zvok niha, ker pac kalibrira z zunanjim hrupom. Se pa drgac neznam furat brez muske tako, da je vec ali manj vedno do konca naglas in je volume vedno isti pa je lahko dz ali sneg... nic je niha oz. Kalibrira

Napisano

Res je sam men muska skos konstantno na hard spila in se glasnost nic ne niza ali pa veca... ce pa komad zavrtim pa spreminjam na nizjo nastavitev sepravi na 2 je pa zvok ze bistveno nizji oz. Bolj potiho je use skupaj. Kar se pa zvoka tice je pa odlicen... volume imam max na 22 bass pa na +3 in je zvok odlicen pa se lepo se slisjo basi :)

 

 

Prva generacija sestice brez Bose je imela tudi ALC (vsaj pri meni je bilo)... in to je tocno to, kar je Jures napisal (ALC = Auto Level Control)... Pri drugi in tretji generaciji je verjetno tudi... le pri visjih stopnjah opreme, kjer je Bose ozvocenje ni ALC ampak je Audio Pilot ali nekaj podobnega ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.