Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e se da brez kakr?nih zahtevnej?ih predelav zamenjati motor in menjalnik 1.6 (1999) z 1.8 (2001)? Legalno verjetno je?

 

Napisano

Naj bi blo vse enako, tud menjalnik lahko uporabi? stari. Verjetno je ?e najve?ji problem menjava elektronike. Pa za homologacijo rabi? papirje od tistega avta iz katerega je ma?ina (?eprav dvomim da bi se kdo vpiknil glede na to da se na zunaj zlo te?ko razlo?i).

 

Kak 1.8 160hp iz japonske verzije bi se ?e spla?alo notr dat. :D

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Zoran, osebno bi se raje lotil opcije st.2 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

 

Jaz bi raje izvedel 1. varianto, ?e ima? dobro osnovo. Tista za 1.500? mi deluje kar po?teno razbita in jo bo? te?ko spravil v brezhibno stanje. Mislim da v nekaterih primerih lahko celo obdr?i? elektroniko iz 1.6, tako da dejansko ima? samo menjalnik in motor za menjat. Nisem pa 100%, enkrat je to tudi mene zanimalo pa sem kar nekaj gradiva na to temo prebral. ?al pa sem ?e vse pozabil, ker je bilo preve? podrobnosti  :lol:

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Ja pa za laika bistveno te?ja in dra?ja tudi.

 

Kolikor sem bral se v dolo?enih primerih dejansko lahko obdr?i elektroniko od 1,6 ampak je dale? od popolne me?anice potem. Po drugi strani kolikor se spoznam na swape (nekaj izku?enj pa imam, ne z Miato), je verjetno tudi napeljava, ?e ima? nekaj pojma mala malica. Sploh ker gre za isti avto, podoben letnik... Kaj bo? izbral je pa tvoja odlo?itev. ?e je 1,6 ?koljka bolj?a, potem definitivno swap. Za homologacijo ne vem to?no kako gre ampak mislim, da rabi? papirje od original avtomobila (torej miate 1,8), neka potrdila o strokovni vgradnji (nekdo pa? mora stati za tem swapom). Na?eloma se pa ne bi preve? obremenjeval takoj s tem, to lahko potem ureja? ker je tako podoben motor, da bo malokdo opazil. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?koljka moje miate je v odli?nem stanju zato bom zamenjal motor in vso elektroniko.Kalambolirano miato sem v veliki meri ?e demontiral, ?aka ?e motor in menjalnik.?e se kdo na forumu spozna na mehaniko (v kar ne dvomim) , ima ?as in je iz bli?ine, bi bil vesel nasveta in pomo?i ob menjavi.

lp

Napisano

Se jutr sli?va in ?e ma? vitl in vso orodje zna bit hitr zrihtan :prstgor:

 

No pa tud ?e ni vsega takoj na razpolago,nekak se bo ?e zrihtal,glavna je volja.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Malo pozno opazil tole temo. Preden se loti?, se pozanimaj, kako je s homologacijo. Mislim, da mora? od Mazde (oz. generalnega uvoznika) dobiti potrdilo, da se sme ta dva motorja zamenjati. In znajo precej zakomplicirati pri tem...

 

Torej, raje prej vpra?aj.

Napisano

Me zanima kater mojster na tehni?nem na pogled prepozna razliko med 1.6 in 1.8 motorjem :)

 

Aja za info..same dimenzije bloka, kolektorjev, glave, bremze, izpu?ni plini so pri evropski NB seriji IDENTI?NI.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Dokler je vse v redu, je itak v redu. Te?ava je, ko pride do te?av...

 

Recimo kak?en pregled sodnega izvedenca ob prometni nesre?i in posledi?no izguba zavarovanja...

 

No, recimo, da tega ne bo. ?e vse drugo ?tima, potem res ne more ugotoviti.

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

Verjetno bi se dalo tudi preverit po ozna?bi motorja, ki je ponavadi skrita nekje zadaj in na prvi pogled ni dobro vidna. Npr. V6 Mazdini motorji vem, da imajo tako in so v?asih pogosto menjavali najmanj?ega (1.8) z mo?nej?im (2.0 ali 2.5) in so na pogled identi?ni, zadaj pa ne vidi?, ?e ne podre? konkretnega dela motorja.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater :P Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ok super, sam obvezno brez barve avta v ozadju in drugih dodatkov..Me zanima kdo prepozna BP in B6 :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bom ugibal na slepo, da je zgornja fotka 1.6 in spodnja 1.8? (najbolj smiselno je, da pravilni odgovor poda?, ko vsak napi?e kater je kateri po njegovi logiki).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pogosto na R19 ni več istih modelov gum. Tukaj lahko več al manj potegneš kateri proizvajalci so trenutno dobri.   Za tako dimenzijo in če bi rad UHP zimske priporočam ogled tega videa: https://youtu.be/buuj99zFXvo?si=UeLZLmKW8UmIbQXE
    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.