Skoči na vsebino

Afera Volkswagen

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Upam, da nisem ?e kje zgre?il tele teme, zato odpiram novo.

Vsi ste gotovo ?e brali o tejle "aferi", ko je VW v 11 milijonov svojih dizelskih avtov vgrajeval programsko opremo, ki zazna testiranje izpu?nih plinov in motor vr?e v program, ki zni?a emisije. Po kon?anem testiranju se motor vrne v prvotni program, v katerem naj bi bile emisije vsaj 40% vi?je.

Kak?no je va?e mnenje? Ali to po?nejo tudi drugi? Kak?ne bodo posledice? Ali je VW dizel ?e svetinja (vsaj za nemalo ljudi...)? Jim privo??ite? Kaj bo storila Angela Merkel :P ? Bodo za re?itev te?av uporabili migrante kot poceni delovno silo  :P  itd. sramezljiv  

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Tak?nih nategav??in bo zmeraj ve?, ljudje pa bodo ?e naprej kupovali DAS AUTO.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Upam, da nisem ?e kje zgre?il tele teme, zato odpiram novo.

Vsi ste gotovo ?e brali o tejle "aferi", ko je VW v 11 milijonov svojih dizelskih avtov vgrajeval programsko opremo, ki zazna testiranje izpu?nih plinov in motor vr?e v program, ki zni?a emisije. Po kon?anem testiranju se motor vrne v prvotni program, v katerem naj bi bile emisije vsaj 40% vi?je.

Kak?no je va?e mnenje? Ali to po?nejo tudi drugi? Kak?ne bodo posledice? Ali je VW dizel ?e svetinja (vsaj za nemalo ljudi...)? Jim privo??ite? Kaj bo storila Angela Merkel :P ? Bodo za re?itev te?av uporabili migrante kot poceni delovno silo  :P  itd. sramezljiv  

 

Privo??im jim ne, ker jim nimam kaj privo??iti. Ne gre za smolo, ampak goljufijo. Ker gre za ZDA, ki ima stro?je okoljevarstvene standarde, kot EU, to nikakor ne bo poceni. ?e pade ?e kak?na to?ba, bo sploh veselo.

Tam je s temi zadevami manj heca. Kolikor se v?asih prijemamo za glavo nad butastimi to?bami (in razsodbami), imajo na podro?ju varstva potro?nikov in zdravja ljudi nekatere stvari pa? bolj?e.

Ujeli so ?e kar nekaj proizvajalcev avtomobilov, a je ?lo bolj za "upogibanje" meril pri izvedbi meritev - tu gre za naklepno goljufijo.

 

Moje mnenje - obesiti jih je treba za j..., tako da ne oni, ne kdorkoli drug ?e kdaj pomislil na kaj takega. Torej bi z njimi naredil popolnoma isto, kot bi naredil s tistimi, ki odstranjujejo DPF-je, katalizatorje itd. (v tem primeru naro?nike in izvajalce)

 

Meni VW nikoli ni bil svetinja, ?eprav je na dvori??u en. Ko sem kupoval Mazdo, je Passat zadnji odpadel. V primerjavi z drugimi delajo zelo kakovostne in uporabne avtomobile. Brez tega ne bi bili tako visoko. Niso pa samodejno niti najbolj?i, niti nepokvarljivi. Nisem niti fan, niti hater.

Dr?i, da je v tem delu Evrope VW mo?na blagovna znamka - haterji bodo u?ivali, fani trpeli... oboji pa ob tem blagovno znamko (zavest prisotnost....) hote ali nehote ?e bolj utrjevali.

 

Merklova ne bo naredila ni?, ker v ZDA nima vpliva, na nevladne okoljevarstvene organizacije, ki so to prve odkrila (in nato predale vladni), pa sploh ne.

 

Begunci s tem nimajo zveze, lahko samo zapacamo temo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

ZDA ima stro?je okoljevarstvene standarde  kot EU? ?zmeden?

Sploh ni fora v tem ampak ameri ne prenesejo, da jih nekdo nate***e na suho. (beri desettiso?  advokatov na stotiso? prebivalvec)

Zato bo verjetno tudi to?ba in to kar zajetna.

 

 

Napisano

Tako je Alex vazne so odskodnine.

 

Drugace ima EU 3433533x strozje regulative ameri so na euro 3 standardu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja  ampak imajo iste zahteve za bencin in diesel. Noben ni privilegiran. S tem pa ima tudi Mazda te?ave z doseganjem teh standardov in zato ne prodaja dieslov tam.

 

http://www.nytimes.com/interactive/2015/09/22/business/international/vw-volkswagen-emissions-explainer.html

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tako je Alex vazne so odskodnine.

 

Drugace ima EU 3433533x strozje regulative ameri so na euro 3 standardu

 

Nekaj so miti, nekaj pa dejstva - vsaj na podro?ju ?kodljivih emisij v izpu?nih plinih. Malo preveri, kdaj so v ZDA uvedli neosvin?eno gorivo; prvi avto s katalizatorjem se je tam vozil leta 1975. Tako da EU na tem podro?ju zaostaja kak?nih 15 let.

 

EURO3?

 

Za dizelska goriva je v ZDA dovoljen izpust (rakotvornih) NOx: 0,025g/km; EURO5 (za dizle) dopu??a 0,18g/km, EURO 6 pa 0,08g/km; EURO5 in EURO6 za bencince sta v obeh primerih 0,06g/km

 

3433533x stro?je pravi?, da je v EU?

 

PS: s tem, da v ZDA avtomobilskih motorjev ne testirajo samo enkrat - ob prihodu trg

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Nekaj so miti, nekaj pa dejstva - vsaj na podro?ju ?kodljivih emisij v izpu?nih plinih. Malo preveri, kdaj so v ZDA uvedli neosvin?eno gorivo; prvi avto s katalizatorjem se je tam vozil leta 1975. Tako da EU na tem podro?ju zaostaja kak?nih 15 let.

 

EURO3?

 

Za dizelska goriva je v ZDA dovoljen izpust (rakotvornih) NOx: 0,025g/km; EURO5 (za dizle) dopu??a 0,18g/km, EURO 6 pa 0,08g/km; EURO5 in EURO6 za bencince sta v obeh primerih 0,06g/km

 

3433533x stro?je pravi?, da je v EU?

 

PS: s tem, da v ZDA avtomobilskih motorjev ne testirajo samo enkrat - ob prihodu trg

To z emisijami so vse bale. Glavni namen v tej "akciji" je da ?kodijo enemu najve?jih izvoznikov  avtov  v Ameriko (iz Evrope mora bit se ve) in da  pokasirajo mastne ?olde in da padejo delnice le-tem na borzi. V glavnem jim to kar lepo uspeva. :)

 

 

Napisano

Tle si pa malo zapluzil

Evropa ima standard 130g/km sedaj in plan da to spravi na 95g na kilometer do 2021

 

Amerika ima pa vsaj 7 razlicnih pravil, vecina jih je pod EPA medtem konima Kalifornija svojo, med drugim usa meri v 'pounds of carbon dioxide per megawatt-hour (lbs. CO2/MWhr)'

 

S tvojim cifram imamo vsi nove avte ki strogo ne smejo na cesto.....pretvori ameriske v eu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tle si pa malo zapluzil

Evropa ima standard 130g/km sedaj in plan da to spravi na 95g na kilometer do 2021

 

Amerika ima pa vsaj 7 razlicnih pravil, vecina jih je pod EPA medtem konima Kalifornija svojo, med drugim usa meri v 'pounds of carbon dioxide per megawatt-hour (lbs. CO2/MWhr)'

 

S tvojim cifram imamo vsi nove avte ki strogo ne smejo na cesto.....pretvori ameriske v eu

 

Meni odgovarja??

Me?a? vpra?ljivo ?kodljivi C02, ki ga forsira zelena mafija, z dokazljivo rakotvornimi du?ikovimi oksidi? Si preveril kaj glede (ne)osvin?enega bencina?

 

Ne vem kaj bi rad povedal s tem, ko pravi?, da imamo avtomobile, ki ne smejo na cesto? Na?i dizli prav gotovo v ZDA nebi ustrezali predpisom; to je dejstvo. Verjetno enako velja tudi za bencince, podatka za dovoljeno koncetracijo NOx pri bencincih v ZDA nisem niti iskal.

In ni? ni treba me?ati razli?ni stro?jih predpisov posami?nih zveznih dr?av; predpis EPA glede NOx velja za vse enako.

To z emisijami so vse bale. Glavni namen v tej "akciji" je da ?kodijo enemu najve?jih izvoznikov  avtov  v Ameriko (iz Evrope mora bit se ve) in da  pokasirajo mastne ?olde in da padejo delnice le-tem na borzi. V glavnem jim to kar lepo uspeva. :)

 

Kako prosim? VW je v ZDA majhna, majhna ribica - s tr?nim dele?em okoli ali pod 2%. To je tako, kot bi v Evropi nekaj odkrili pri Mazdi in bi se ?li Japonci teorijo zarote, kot eden ve?jih(?) izvoznikov.

Poleg tega je dele? dizlov pri VW (po spominu) 25%, torej gre za 0,5% avtomobilskega trga v ZDA.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Po ameri?kih cestah se ?e vedno vozi en kup novih benzinarjev z 3000,4000 in ve? kubikov z V8 motorji,ki bi ustrezali standardom edino v tunguziji

pred 20 leti.

 

 

Napisano

Po kon?anem testiranju se motor vrne v prvotni program, v katerem naj bi bile emisije vsaj 40% vi?je.

 

?e bi bilo samo 40% razlike se noben ne bi kej preve? sekiral... ?lo naj bi za 40 kratnik (40x) razlik v izpustih NOx-ov

33112_1.png

Napisano

Po ameri?kih cestah se ?e vedno vozi en kup novih benzinarjev z 3000,4000 in ve? kubikov z V8 motorji,ki bi ustrezali standardom edino v tunguziji

pred 20 leti.

 

Zakaj naj bi bila kubatura te?ava pri izpustu NOx. Imajo pa? toliko ve?ji katalizator, da ustreza predpisom.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Amiji so imeli ?e od nekdaj ekolo?ko zavest na izjemni ravni. V Yosemitih se pri plezanju ni smelo uporabljat belega magnezija pa? pa takega v barvi skale ?e takrat, ko so par deset milj stran odmevale jedrske eksplozije na testnem poliginu.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem kaj teb dogaja za ameriko, ampak amerika pocasi a vztrajno bliza svoje standarde evropskim

 

Danes so na 235g/miljo (146g/km) plan do istega leta 2021 pa je 172g na miljo (107g/km)....

 

Hummer H2 ima se vedno preko 300g/km co2 ne glede na velikost katalizatorja.....

post-2637-0-32423800-1443049324_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem kaj teb dogaja za ameriko, ampak amerika pocasi a vztrajno bliza svoje standarde evropskim

 

Danes so na 235g/miljo (146g/km) plan do istega leta 2021 pa je 172g na miljo (107g/km)....

 

Hummer H2 ima se vedno preko 300g/km co2 ne glede na velikost katalizatorja.....

Govora je o NOx, ne CO2. Me?a? hru?ke in jabolka.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Kot zanimivost, tudi E46 M3 CSL se v USA ni prodajal, ker je imel preve? emisij. Se pravi nekaj mora biti na tem, da so v USA strogi. Niti uvoziti se ga ne da, zato je to BMWja?em eden najve?jih feti?ev. 
Res je pa tudi, da imajo potem v okviru dr?av ?e svoje normative. Kot zanimivost, Yamaha WR250X je za celo USA dobra taka kot je, v Kaliforniji pa ima ?e dodatne predelave.

Napisano

Govora je o NOx, ne CO2. Me?a? hru?ke in jabolka.

govora je o VW aferi s co2....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

govora je o VW aferi s co2....

 

Ameri?ane emisije CO2 bolj malo brigajo (kar si ?e pravilno ugotovil) in te emisije niso predmet goljufije Volkswagna.

 

Gre za du?ikove okside (NOx), ki so dokazano hudo rakotvorni. Pri tem je VW goljufal in pri teh emisijah, ki bistveno bolj vplivajo na zdravje ljudi kot CO2, in imajo v Ameriki precej stro?je omejitve.

?e enkrat: za NOx Ameri?ani dopu??ajo najve? 0,025g/km; EURO6 (za dizle) 0,08g/km (ne glede na prostornino motorja).

Te emisije se seveda da dose?i, vendar to vpliva na porabo goriva in/ali zmogljivosti in/ali porabo dodatka AdBlue (se?na kislina, ?e se ne motim). Ker je VW pri nazivnih podatkih emisije presegal, so spremenili program krmilnika motorja tako, da je zaznal, kdaj je avto na preskusu (odklop ABS, ni premikanja volana in ?e nekaj zadev, po katerih bi se dalo to ugotoviti). Ko je bil avto na merjenju emisij, je vbrizgaval ve? (ne prav poceni) AdBluja, ter spremenil dolo?ene parametre motorja, ki vplivajo na porabo in/ali zmogljivost. Ko je bil avto na cesti, so je zmogljivost vrnila na ra?un prekora?enih emisij.

 

Te zadeve dobro poznajo "tunerji" (tisti pravi, ne "?arobne" ?katlice). Poleg spremembe tlaka na turbini, spreminjajo tudi parametre vbrizga (predvsem ?as). S tem dose?ejo bolj?e zmogljivosti, tudi ni?jo porabo - ampak vse na ra?un emisij. Glede tunninga ni predpisov EU, vsaka dr?ava to (ne) re?uje po svoje.

V Nem?iji je predpisano, da je potrebno javiti pove?anje mo?i - temu primerno vi?je je zavarovanje. V primeru nesre? zavarovalnice preverjajo motorsko elektroniko. A tudi v Nem?iji (in Avstriji), ?eprav letno "cestnino" pla?ujejo tudi glede na emisijski razred (EURO) po spremembi motorske elektronike ne merijo izpu?nih plinov, ?eprav je vsem jasno, da naviti avtomobili tega ne dosegajo.

 

Pri nas je kaos ?e ve?ji, saj se lahko nekaznovano odstranjujejo katalizatorji, DPF-ji ipd - in zaradi takega po?etja vsi dihamo slab?i zrak. Splo?na zavest v Sloveniji je taka, da se znamo razburiti zaradi odvr?enega cigaretnega ogorka ali papir?ka (kar je prav), nato se usedemo v avto z odstranjenim katalizatorjem in/ali DPF-jem in se brez slabe vesti odpeljemo. Briga nas za saje, briga nas za rakotvorne NOx-e, svoj prispevek k ekologiji opravimo ?e s tem, da stresemo sveto jezo na ekolo?ko neosve??ene Ameri?ane.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

A misli?, da Slovenija z svojimi odstranjenimi DPF vpliva na ?istot zraka na svetovni ravni? In da so avti najve?ji onesna?evalci?  Aftertreatment naprave niso dolgoro?no re?itev, so pa draga in dobi?konosna kakor je vsa ta ekologija.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A misli?, da Slovenija z svojimi odstranjenimi DPF vpliva na ?istot zraka na svetovni ravni? In da so avti najve?ji onesna?evalci?  Aftertreatment naprave niso dolgoro?no re?itev, so pa draga in dobi?konosna kakor je vsa ta ekologija.

?istost zraka na svetovni ravni? Zagotovo ne. Saje niso nekaj, kar bi ?lo v vi?je plasti ozra?ja in vplivalo na planetarno klimo, kar domnevno po?ne CO2.

 

Bistveno bolj pa vpliva, ob "ugodnih" vremenskih pogojih, na, recimo, smog v Ljubljani - takrat se to najbolj?e ob?uti. Tudi brez smoga so saje precej nevarna zadeva, vpra?aj ljudi s te?avami na dihalih. Iz tega razloga (saje), morajo biti kuri??a na trdo gorivo v Nem?iji, Avstriji, ?vici... ?e dolgo opremljena z lambda sodo, saj sicer ne dosegajo emisij. In te tam merijo - tako, prav zares. Ne, kot pri nas, ko pride dimnikar malo posvinjat.

?e leta 1990 sem v ?vici videl pe? za centralno kurjavo, ki je bila lepo polepljena z nalepkami, ki so pri?ale o vsakoletni meritvi emisij in ustreznosti pe?i. Pri nas se gremo "ekologijo" tako, da se subvencije delijo za vsako kuri??e, ki je sposobno kuriti les.

 

Sicer sem malo za?el, ampak da - z vsakim odstranjenim DPF filtrom vsi skupaj dihamo slab?i zrak (na planet pa verjetno res ni vpliva - morda blagodejni, ker zni?uje ?love?ko populacijo)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

?e bi bilo samo 40% razlike se noben ne bi kej preve? sekiral... ?lo naj bi za 40 kratnik (40x) razlik v izpustih NOx-ov

 

Podatki o tej razliki so v medijih razli?ni. Eni pi?ejo o 40% razliki, eni pa o 40-kratni razliki. Ne vem, 40-kratna razlika se mi vseeno zdi pretirana no <_<, 40% je pa verjetno res malo. Kot ponavadi, bo resnica nekje vmes. 

Vidim, da imamo precej razli?na mnenja o tem ?mornu.

Gotovo se tudi precej drugim proizvajalcem fajn tresejo hla?e, kak?en je pa tudi dobre volje (upam, da je tako pri Mazdi :zvizga: ). Ekologija je vsekakor tudi velik biznis in je precej manipulacij na tem podro?ju, ampak je in mora biti pomembno, da se industrija trudi izdelovati ?imbolj "?iste" avte in da jih sistem k temu prisili. Imam informacije iz prve roke z Norve?ke, kjer jim je kljub ogromnim koli?inam lastne nafte to kristalno jasno in znajo spodbuditi vo?njo npr. na elektriko. Za elektri?ne avtomobile (ne hibride) tam velja: prodajna cena brez pla?ila DDV, brezpla?na vo?nja in parkiranje po mestnih sredi??ih, brez cestnine na avtocestah, dovoljena vo?nja po rumenem pasu, brezpla?en prevoz s trajekti (prevoz pla?ajo le potniki), brezpla?no polnjenje na javnih polnilnicah... 

Tule ni kaj, goljufijo so pri VW priznali in nekih teorij zarote ni. V preteklosti so tudi ameri?ki proizvajalci (GM, Ford...) ?e nasankali zaradi raznih ne?ednosti, zato je neko jokanje o protievropski usmerjenosti ?ez lu?o brez zveze. Verjetno se kdo tam ?ez res malo bolje po?uti, ker je VW evropska firma, ampak to ni bistvo. Bistvo je, da je sporni motor (?e je razlika v emisijah res 40-kratna) na ekolo?ki ravni tam iz leta 1995 (govorim na pamet...) in zame tu pade cela zgodba o tehnolo?ki naprednosti "ljudske" tovarne (ki to po cenah svojih izdelkov v ve?jem delu sveta sicer ?e dolgo ni ve?...), ?eprav imamo enega njihovega (bencinskega 1.2 TSI) doma in je sicer ?ist fajn avto <_< (pa ?e za fajn ceno smo ga dobili...). Ko pogleda? njegovo izpu?no cev, je sajasta kot so bili dizli v?asih, medtem ko je Mazdina (dizelska) cev po ve? kot 10.000 prevo?enih km ?ista kot prvi dan. Ampak o tem problemu bencinskega turbo downsizinga se tudi vedno ve? pi?e in o?itno bodo tudi pri teh motorjih kmalu morali vgrajevati DPF. Dobro, to so saje in ne NoX, pa vendar... 

Skratka, kazen za VW mora biti in to huda. Samo tako bomo malo spucali zrak in mogo?e tele avtomobilske veleume dokon?no prepri?ali (?eprav o tem ?e precej razmi?ljajo), da je po ve? kot 100 letih od uvedbe motorja z notranjim izgorevanjem res ?e ?as za kaj drugega. Menda je avto z zmogljivim elektromotorjem lahko prav zabaven... :jupiii:       

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • NLB delnica leta, popravek pri bitcoinu, zlato z največjim padcem v štirih letih WWW.RTVSLO.SI Trumpove napovedi dodatnih carin so v torek navzdol poslale evropske borze, največ so izgubile avtomobilske delnice. V New Yorku nič...  
    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.