Skoči na vsebino

Afera Volkswagen

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz bi tle en offtopic vpra?anje zastavil... Pred ?asom se je nekdo na veliko repen?il po tem forumu kako se ne da ni? iz amerike uvozit ker tam pa nimajo nobenih okoljskih standardov in je treba avtom in motorjem ob morebitnem uvozu menjati auspuhe, elektronike in vse levo in desno in se uvoz nikakor ne spla?a. Sedaj tukaj vsi pi?ete da imajo ameri vi?je normative kot eu. 

 

Kako to pa?e skup?

 

Poleg tega ?e bolj neumno vpra?anje kako en HEMI in podobna jajca z 3.000 ccm plus dosegajo norme en ?parov?ek od tdija pa ne?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

 

Pri nas je kaos ?e ve?ji, saj se lahko nekaznovano odstranjujejo katalizatorji, DPF-ji ipd - in zaradi takega po?etja vsi dihamo slab?i zrak. Splo?na zavest v Sloveniji je taka, da se znamo razburiti zaradi odvr?enega cigaretnega ogorka ali papir?ka (kar je prav), nato se usedemo v avto z odstranjenim katalizatorjem in/ali DPF-jem in se brez slabe vesti odpeljemo. Briga nas za saje, briga nas za rakotvorne NOx-e, svoj prispevek k ekologiji opravimo ?e s tem, da stresemo sveto jezo na ekolo?ko neosve??ene Ameri?ane.

 

Na?eloma ima? prav. ampak mene moti pri tej stvari samo eno in zato imam ?isto vest ?e se odpeljem z odstranjenim DPFjem. Dokler se mimo mene pripelje tovornjak ki zakadi celo dolino in je to dopustno, tudi jaz ne bom imel slabe vesti ?e nimam dpfja. Enako je s fabrkami. Vsaka lahko kadi po mili volji, mi smo pred leti bili bitko z enim navadnim malim spjem ki je za?igal odpadno pohi?tvo (ga jemal v ra?un ob nakupu novega). Noben mu ni mogel ni?, z ?upanom in?pektorjem in polovico vasi vred, cela vas pa je vohala njegov dim.

 

In mi imamo vedno vso zakonodajo odli?no napisano za tla?enje malega ?loveka. Pri velikih konglomeratih (in celo miniaturnih spjih) se pa ?e zatakne. In zato imamo nekateri ?isto vest ?e smo brez dpfja, ker eni lahko eni pa ne smejo. kao.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Minister Alexander Dobrindt potrdil, da imajo to tehnologijo tudi EU TDI 1,6 in 2,0 Motorji

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Minister Alexander Dobrindt[/size] potrdil, da imajo to tehnologijo tudi EU TDI 1,6 in 2,0 Motorji

Pa ?e ena novica. Delo.si poro?a, da naj bi BMW X3 2.0d x-drive med vo?njo za 20-krat presegel izpu?ne emisije, ki jih je imel na testiranju. Tole bo ?e zanimivo...

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/09/bmw_afera_dizel.aspx

 

No po?asi se bo izvedlo, da pravzaprav teh novih EURO standardov skoraj ne morejo dose?i (male prostornine dizlov, visoke mo?i..) in so vsi pri kakem modelu goljufali. Sicer je pa itak samo EU tako usekana na dizle in jih forsirala. Kar spomnite se nedavnih ugotovitev, da na ra?un te politike nimamo prav ni? ?istej?i zrak kot 25 let nazaj. Geniji politiki in lobiranje naftne industrije pa vsi skupaj. 

Napisano

Na?eloma ima? prav. ampak mene moti pri tej stvari samo eno in zato imam ?isto vest ?e se odpeljem z odstranjenim DPFjem. Dokler se mimo mene pripelje tovornjak ki zakadi celo dolino in je to dopustno, tudi jaz ne bom imel slabe vesti ?e nimam dpfja. Enako je s fabrkami. Vsaka lahko kadi po mili volji, mi smo pred leti bili bitko z enim navadnim malim spjem ki je za?igal odpadno pohi?tvo (ga jemal v ra?un ob nakupu novega). Noben mu ni mogel ni?, z ?upanom in?pektorjem in polovico vasi vred, cela vas pa je vohala njegov dim.

 

In mi imamo vedno vso zakonodajo odli?no napisano za tla?enje malega ?loveka. Pri velikih konglomeratih (in celo miniaturnih spjih) se pa ?e zatakne. In zato imamo nekateri ?isto vest ?e smo brez dpfja, ker eni lahko eni pa ne smejo. kao.

 

Kdo pa tebe preganja zaradi odstranjenega DPF-ja? Si na popolnoma istem nivoju, kot kr?itelji zaradi katerih nima? slabe vesti.

Meni logika, ?e lahko drugi, lahko tudi jaz, ne sede. Lahko tako relativizira? in si laj?a? vest, prav pa ne dela?.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

 

VW ima manj kot 2% trga v ZDA, od tega dizelski motorji 25%, kak?en je dele? 3.0 in 2.0 ne vem, ampak ve? kot 0,5% trga Volkswagnovi dizli ne zasedajo. In teh 0,5% naj bi povzro?ilo ??itenje trga.

 

Zakaj so potem kaznovani ameri?ki proizvajalci: Ford, Ford, Ford, Ford, GM, GM, Chrysler

Manj kot minuto guglanja.

 

In kdo je VW prisilil, da so pisali dvojni program za krmilnik motorja? So v Wolsfsburg pri?li Ameri?ani, prepri?ali VW v goljufanje, zato da bi lahko "??itili trg"? VW se je sam ustrelil v koleno - nobene zarote ni.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/09/bmw_afera_dizel.aspx

 

No po?asi se bo izvedlo, da pravzaprav teh novih EURO standardov skoraj ne morejo dose?i (male prostornine dizlov, visoke mo?i..) in so vsi pri kakem modelu goljufali. Sicer je pa itak samo EU tako usekana na dizle in jih forsirala. Kar spomnite se nedavnih ugotovitev, da na ra?un te politike nimamo prav ni? ?istej?i zrak kot 25 let nazaj. Geniji politiki in lobiranje naftne industrije pa vsi skupaj. 

Ok to ravno ne mora? primerjat, ker za koliko se je pove?ala industrija v tem ?asu? koliko ve? je avtomobilov? Ne sme? pozabit da je veliko 10+ let starih ko ni bilo nekih omejjitev, koliko ve? je tovornjakov? ne mora? re?t ?e poostrimo eko zakone bo zrak takoj bolj?i, razen ?e naredimo za vse enako in potem prepovemo v?njo vsega kar ni letnik 2013 ali mlaj?e, ker itak ne dosega standardov.

Napisano

Mazda je svojo kazen ?e odpla?ala v ameriki, in to ne samo enkrat.....pa? trg je treba ??ititi.

https://news.google.com/newspapers?nid=1350&dat=19991001&id=s0pPAAAAIBAJ&sjid=6QMEAAAAIBAJ&pg=1795,139230&hl=sl

 

pa smo pri alexovih omembah....samo da je razlog pa so od?kodnine in zbijanje ugleda

 

Tale kazen je ?isto kozmeti?na in nima veze s samimi vozili. Nepravilno ogla?evanje, ki ni ubilo ?e nikogar ali pa ga o?kodovalo in po?kodovalo. To je nekako v stilu, da v reklami danes ne zapi?ejo kolik?en je izpust CO2 kar je itak bedarija brez primere, ker problemati?ni so drugi izpusti in ne CO2.

33112_1.png

Napisano
In kdo je VW prisilil, da so pisali dvojni program za krmilnik motorja? So v Wolsfsburg pri?li Ameri?ani, prepri?ali VW v goljufanje, zato da bi lahko "??itili trg"? VW se je sam ustrelil v koleno - nobene zarote ni.

 

Se ?isto strinjam, da ni zarote oziroma je zarota WV-ja proti vsem. To je ?ista in namenska goljufija brez opravi?ila zato je tudi Winterkorn odstopil. Kot ka?e se ne da tako enostavno narest ?isti izpuh in majhno porabo, da bi zadostila specifikacijam in okoljevarstvenim standardom.

 

?e bi bila cena goriv normalna in neobremenjena s toliko dajatvami bi dejasnko lahko naredili ?istej?e avtomobile, ki pa bi sicer ve? porabili.

 

Ampak danes je pa? na trgu vojna v najni?ji porabi, ki kot ka?e je skoraj enaka dopingu v kolesarstvu - kdor ne goljufa je nekonkuren?en.

33112_1.png

Napisano

Se ?isto strinjam, da ni zarote oziroma je zarota WV-ja proti vsem. To je ?ista in namenska goljufija brez opravi?ila zato je tudi Winterkorn odstopil. Kot ka?e se ne da tako enostavno narest ?isti izpuh in majhno porabo, da bi zadostila specifikacijam in okoljevarstvenim standardom.

 

?e bi bila cena goriv normalna in neobremenjena s toliko dajatvami bi dejasnko lahko naredili ?istej?e avtomobile, ki pa bi sicer ve? porabili.

 

Ampak danes je pa? na trgu vojna v najni?ji porabi, ki kot ka?e je skoraj enaka dopingu v kolesarstvu - kdor ne goljufa je nekonkuren?en.

 

?e se pogovarjamo o posledicah na avtomobilsko industrijo: downsizing o?itno nima samo prednosti, tudi slabosti. Downsizing pomeni vi?ja kompresijska razmerja - posledi?no vi?ji tlaki in vi?je temperature zgorevanja; torej idealni pogoji za tvorjenje NOx. Ve? du?ikovih oksidov pa pomeni ve?je stro?ke za njihovo odstranitev - VW se je odlo?il za "bli?njico".

 

Glede na to, da Mazda iz 2.2D motorja spravi najve? 175KM, VW pa iz 2.0 190KM sklepam, da bomo v bli?nji prihodnosti spet gledali motorje z ve?jo prostornino  :jupiii:

Mazda pri 2.2D motorju z rekordno nizko kompresijo za dizla dosega zahteve EURO6 brez katalizatorja! Nikakor pa ne uspejo uravnote?iti zmogljivosti, porabe in izpustov za USA trg (stro?ja omejitev NOx); dvakrat so ?e napovedali prihod, dvakrat odlo?ili.

 

Posledice za VW? Izgubili bodo precej denarja, dvomim pa, da bodo kaj dosti izgubili na trgu. Dober ?lanek: KLIK

 

Dober video:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kdo pa tebe preganja zaradi odstranjenega DPF-ja? Si na popolnoma istem nivoju, kot kr?itelji zaradi katerih nima? slabe vesti.

Meni logika, ?e lahko drugi, lahko tudi jaz, ne sede. Lahko tako relativizira? in si laj?a? vest, prav pa ne dela?.

Govoril sem na splo?no. Jaz nimam odstranjenega dpfja. Ne gre za relativiziranje gre za to da eni lahko vse majhne ?lovek pa ni? in to ni prav.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jaz bi se seveda logicno vprasal - ce nekemu velikanu ne uspe priti na zeljeno normo, kako (ni)so drugi uspeli.....verjetno se bo sedaj izkazalo da je Euro norma zgolj mokra zelja.....

 

Smeji se pa proizvajalcem hibridov in stroma....pa mamo lahko novo teorijo zarote

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bo ?lo tko naprej z omejitvami, predvidevam da se bo itak slej ko prej prepovedala/zaustavila prodaja ve?ine trenutnih 'onesna?evalnih' modelov, pri novih pa bo v prihodnje izdelava tako zakomplicirana in draga, da bo kmal vse hibridno ali v celoti elektri?no.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Govoril sem na splo?no. Jaz nimam odstranjenega dpfja. Ne gre za relativiziranje gre za to da eni lahko vse majhne ?lovek pa ni? in to ni prav.

 

Tudi zaradi odstranjenega DPF-ja te, vsaj v Sloveniji, (?e) nih?e ne bo preganjal. Pravila za ve?je obstajajo, vendar ?ivimo v dr?avi dvojnih meril - kar pa ne spada ve? v to temo.

 

Obstajajo seveda ?e ve?ji onesna?evalci, a tudi ti prihajajo na vrsto. Spet prednja?ijo ZDA: KLIK

 

Sicer so pri VW-ju za rezultate vedeli ?e eno leto in pol: KLIK, tako da prav presene?eni niso mogli biti. ?udi me, da niso ?e prej ukrepali, ampak so pometli pod preprogo. Imeli so ve? kot dovolj ?asa, da se pripravijo in ukrepajo, preden jih je EPA stisnila za vrat.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Sicer so pri VW-ju za rezultate vedeli ?e eno leto in pol: KLIK, tako da prav presene?eni niso mogli biti. ?udi me, da niso ?e prej ukrepali, ampak so pometli pod preprogo. Imeli so ve? kot dovolj ?asa, da se pripravijo in ukrepajo, preden jih je EPA stisnila za vrat.

Ker imajo gnarja kot toce in jim zagrozena kazen ne predstavlja poroblem. to je lahko edina razlaga. 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Samo, da ni spet Lojz na forumu? :aaaaa: Tole pisanje in predavanjevsem mi je v podobnem stilu.

 

 

Napisano

Podatki o tej razliki so v medijih razli?ni. Eni pi?ejo o 40% razliki, eni pa o 40-kratni razliki. Ne vem, 40-kratna razlika se mi vseeno zdi pretirana no <_<, 40% je pa verjetno res malo. Kot ponavadi, bo resnica nekje vmes. 

Vidim, da imamo precej razli?na mnenja o tem ?mornu.

 

?tevilke so javno objavljene in si lahko sam izra?una?. 

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • NLB delnica leta, popravek pri bitcoinu, zlato z največjim padcem v štirih letih WWW.RTVSLO.SI Trumpove napovedi dodatnih carin so v torek navzdol poslale evropske borze, največ so izgubile avtomobilske delnice. V New Yorku nič...  
    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.