Boss Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Ja ne vem... potem pa? ne zna? vozit Mazde ali pa je nekaj narobe z njo :ne vem: Jaz imam starej?i motor 2.0 pa ima porabo 6,4 http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=6285 Druga?e pa ?e enkrat... tistih podatkov sei nisem izmislil ampak so iz spritmonitorja, kjer ogromno uporabnikov zapisuje svojo porabo in to je edini in najbolj realen pokazatelj koliko kateri avto porabi. ?e ima? dovolj velik vzorec meritev se izni?ijo tudi ekstremi in druge napake, ki so odvisne od posameznikovih specifik in re?imov vo?nje. Aja pa ?e to - Mazda ne mara po?asnih jajcanj in penzionerskih pospe?evanj ampak je treba pospe?it kot se spodobi pri zaviranjih pa je klju? v predvidevanju in ne da goni? do zadnjega trenutka pol pa bumf po bremzi. ?e pa spremlja? forum smo imeli ?e 2x poraba izziv in tam lahko preveri? kolk smo na testiranju kurili 2013 http://www.mazda-si.net/topic/11085-poraba-izziv-2013/page-4?hl=%20poraba%20%20izzivin 2012 http://www.mazda-si.net/topic/9321-poraba-izziv-2012/page-4?hl=%20poraba%20%20izziv (tale je sploh zanimiva, ker kljub vzponu na predel in ?e 1x za nazaj so porabe mazd 6 diesel 2.0 in 2.2 bile pod 5,8l/100km Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 ?e se ?e gremo, ker ma dal?ga.Po spritmonitorju imajo 175 konjske mazde6 dizlce z avtomatskim menjalnikom porabo 7,2l/100km, scouti 184 konj DSG pa 6,7. s tem da so scouti 4X4. Tako da TDI kar se porabe ti?e zna bit malenkost bolj?a ma?ina kot mazda. Pa tudi kar se ti?e NOxov je bolj?i (da ve? od sebe) . Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Si se pa prav potrudil, da si na?el kombinacijo, kjer je Mazda slab?a pa ?e to ne zarad motorja ampak menjalnika, ker DSG je skoraj enak ro?nemu menjalniku, medtem ko klasi?na avtomatika v Mazdi pove?a porabo za cca en liter. Scout z ro?nim menjalnikom in 150KM 6,57 (184KM je samo DSG)Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 (175KM 6,38) Citiraj
SoulMan Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 In ?e nekaj sem ugotovil. Pri pasatu TDI ?e se potrudim pridem na 5,6 l pri mazdi pod 6,2 nikoli.vpra?anje kako vi merite in vozite. Brez pospe?evanj, hudih zaviranj ipd. Pri mojem na?inu vo?nje so porabe take kot so. Potem res vpra?anje, kako vozi?. Evo moji podatki za zadnje leto in pol (2.2d, CD185 karavan): Skoraj izklju?no po AC okoli omejitve z ob?asnimi izpadi proti/preko 200-tice... ?e to - tole zgoraj je realna poraba. BC mi ka?e 5,4 l/100km... Na poraba.com je tudi ena enaka kot tvoja s povpre?no porabo 5,67 l/100km in to preko 161.000+ prevo?enih km. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Si se pa prav potrudil, da si na?el kombinacijo, kjer je Mazda slab?a pa ?e to ne zarad motorja ampak menjalnika, ker DSG je skoraj enak ro?nemu menjalniku, medtem ko klasi?na avtomatika v Mazdi pove?a porabo za cca en liter. Scout z ro?nim menjalnikom in 150KM 6,57 (184KM je samo DSG)Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 (175KM 6,38)?e bi se trudil najti mojemu taborniku primerljiv avto, bi morala imeti mazda 4x4 kar bi prineslo vsaj ?e dodatnega pol litr?ka porabe, ?e ne ?e ve?. Si se pa potrudil ti, navadno mazdo primerja? s scoutom. Po moje je primerljiveje:- Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 - Octavija z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,63 Ja to je to, mazda?em avti preve? kurjo potem je pa vse drugo krivo, pa razni menjalniki pa nevem kaj ?e vse. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jest Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 ?e bi se trudil najti mojemu taborniku primerljiv avto, bi morala imeti mazda 4x4 kar bi prineslo vsaj ?e dodatnega pol litr?ka porabe, ?e ne ?e ve?. Si se pa potrudil ti, navadno mazdo primerja? s scoutom. Po moje je primerljiveje:- Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 - Octavija z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,63 Ja to je to, mazda?em avti preve? kurjo potem je pa vse drugo krivo, pa razni menjalniki pa nevem kaj ?e vse. Kakorkoli se obrne... Razlike so res le v decilitrih... In so zanemarljive... Sploh ker so kot kaze VAG motorji bolj anemicni .... Vsaj veckrat sem zasledil to tukaj napisano ... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Tadej7ad Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Kar se ti?e porabe verjamem, da so pri VW nekoliko bolj var?ni. In ravno zaradi tega je sedaj nastala afera: var?ni so (tudi) zaradi tega, ker ne ustrezajo standardom glede izpu?nih plinov. Kot bi primerjal ?istega in dopingiranega ?portnika. Dopingiranega ?portnika nih?e ne zagovarja, a VW pa bomo? 2 Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Mraušk Mčk Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Kakorkoli se obrne... Razlike so res le v decilitrih... In so zanemarljive... Sploh ker so kot kaze VAG motorji bolj anemicni .... Vsaj veckrat sem zasledil to tukaj napisano ...Res je, kateri motor je bolj var?en se danes pogovarja v decilitrih in ne v litrih. A so anemi?ni al ne je spet stvar ob?utka, ker po tovarni?ki podatkih o pospe?kih spet ni nekih razlik. Boss bo imel pripombo da sem iskal kombinacijo, ampak ko sem kupoval avto, sem se odlo?al med CX 5 in tabornikom. Po spritmonitorju razlika v porabi ni ve? decilitrska ampak 1,3l. Ali je to zanemarljivo ali ne pa... Uglavnem, TDI je odli?en (iz malo goriva veliko izpustov kar mazdi ne uspeva tako dobro) Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jest Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Jaz lahko zase govorim, da mi ni najbolj pomemben podatek pri izbiri avtomobila to, koliko pokuri... In tudi verjamem, da VW dela dobre avtomobile... samo nisem pa zaenkrat niti pomislil, da bi nabavil VW ... Meni osebno so dolgocasni ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Moj avtobus tdi od japonskega lazjega definitivno rabi manj. Tako na relaciji kot mestu, pa je v japoncu bil odstranjen dpf Tdi 170 dsg 1,9tone vs 1,7 tone 143 rocni Je pa kot je omenil boss - dinamicna voznja v prid porabe japoncu in kontraZato ne vem zakaj pravte anemicen, ker ne rani gas da se premakne.... Jest koliko sedaj japonc papa? BC je bil kalibriran, prej je 1L lagal Skoda tdi 105 je pa razred zase relacija tudi 4/100 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Jest koliko sedaj japonc papa? BC je bil kalibriran, prej je 1L lagal Nevem, koliko ima junior porabe ... nisem nic spraseval ... Kar je pojamral, je to, da tisti kitajc od navigacije ni vreden pol kozarca tople vode ... Z drugim pa je ocitno zadovoljen Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Tadej7ad Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Res je, kateri motor je bolj var?en se danes pogovarja v decilitrih in ne v litrih. A so anemi?ni al ne je spet stvar ob?utka, ker po tovarni?ki podatkih o pospe?kih spet ni nekih razlik. Boss bo imel pripombo da sem iskal kombinacijo, ampak ko sem kupoval avto, sem se odlo?al med CX 5 in tabornikom. Po spritmonitorju razlika v porabi ni ve? decilitrska ampak 1,3l. Ali je to zanemarljivo ali ne pa... Uglavnem, TDI je odli?en (iz malo goriva veliko izpustov kar mazdi ne uspeva tako dobro)Primerja? neprimerljivo.Primerjaj CX-5 in Tiguan, oboje dizl 150 vs 140 KM - ima Tiguan po sprintmonitorju 0,3l ve?jo porabo. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
jures Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Nevem, koliko ima junior porabe ... nisem nic spraseval ... Kar je pojamral, je to, da tisti kitajc od navigacije ni vreden pol kozarca tople vode ... Z drugim pa je ocitno zadovoljen Normalno ce je iz ios familije Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Normalno ce je iz ios familije To nima prav nobene zveze z iOS familijo ... ce ne mores normalno uporabljati navigacije dlje casa... ker se vmes parkrat sesuje ... Ampak to sedaj niti nima zveze s samo temo ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mraušk Mčk Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Primerja? neprimerljivo.Primerjaj CX-5 in Tiguan, oboje dizl 150 vs 140 KM - ima Tiguan po sprintmonitorju 0,3l ve?jo porabo.Zame povsem primerljivo. Nazadne sem se odlo?il za TDI ker je avto zame bolj uporaben in ne zaradi ni?je porabe. ?e bi hoteli biti bolj korektni bi bila prava primerjava CX-5 150 konji in Tiguan s 150 konji. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
janik Napisano 1. oktober, 2015 Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Meni TDI porabi pri?akovanih 0,9 l ve? od tovarni?ko izra?unane porabe. Verjetno bi bil ?e var?nej?i, ?e bi ne imel start/stop sistema.Vozim cca 90% va?ke vo?nje kar pomeni kri?i??a, kro?i??a, semaforji... Pri vklopljenem start/stopu se motor v ene 60 - 70 %ustavi samo za sekundo ali dve, mogo?e max 5s. Le v ene 2%primerov pa traja ustavitev ve? kot 40 sekund. In sedaj catch 22 - med tovarni?kimi podatki sem prebral da ?e "samo" 40sekundna zaustavitev motorja prihrani ve?, kot porabi sam zagon. To pomeni, da zaradi ustavitev, ki z veliko ve?ino trajajo manj, meni start/stop pokuri ve? kot ?e ga nebi bilo. O?itno je sistem v slu?bi goljufanja pri merjenju porabe, druga naloga pa da tr?niki mahajo z njim kot izjemno napredno re?itev za zmanj?anje porabe. Enako kot z downsizingom. Poanta start-stopa je v tem, da se pri modelu avta, ki to ima, izmerjene emisije zmanj?ajo za nek faktor, kar nato prinese manj?e dajatve in zato ostane ve? $$$ proizvajalcu. Kak?nega drugega u?inka nima. Pa ?e to je: na firmi izdelujemo eno od klju?nih komponent za star-stop sisteme in tisti, ki se na zadeve spoznajo (in vejo kak?ne so obremenitve sistema med ponovnim zagonom) so to izklju?ili. Zato tudi jaz v Mazdi S-S najve?krat izklju?im. ?koda, da si nastavitve ne zapomni do naslednjega zagona. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Z M A J Napisano 2. oktober, 2015 Prijavi Napisano 2. oktober, 2015 Janik, verjetno delas v Kolektorju? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Sirius Napisano 2. oktober, 2015 Prijavi Napisano 2. oktober, 2015 Zame povsem primerljivo. Nazadne sem se odlo?il za TDI ker je avto zame bolj uporaben in ne zaradi ni?je porabe. ?e bi hoteli biti bolj korektni bi bila prava primerjava CX-5 150 konji in Tiguan s 150 konji.V Avtomagazinu so testirali oba tekmeca. Natan?na primerjava ni mogo?a, ker ima tiguan ali 140, ali pa 170 KM. Tiguana sta letnik 2011 in 2012, (mazda pa 2013). Slab?i je avtomatik DSG, mo?nej?i pa ro?ni 6 pr.Na papirju ima Mazda CX5 136 g/100 km. Na testu je na testnem krogu bila poraba 8,3 l/100 km.Tiguana sta pri porabi bila bolj skromna.140 KM je porabil 7,9 l/100 km, 170 KM pa 8,0 l/100 km. Pri tem sta ?e za nianso te?ja od mazde, slab?i 60 kg, mo?nej?i pa 90 kg.Ne vem kaka je razlika v NOx, vendar pri taki razliki v porabi, ne more biti ne vem kako razli?na. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 2. oktober, 2015 Prijavi Napisano 2. oktober, 2015 Zato je moj fotr zamenjal mazdo 6 CD120 za Merceds-a karavn c200 CDI en model nazaj od trenutnega. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 2. oktober, 2015 Prijavi Napisano 2. oktober, 2015 Zato je moj fotr zamenjal mazdo 6 CD120 za Merceds-a karavn c200 CDI en model nazaj od trenutnega.Pa kaj se ti hvali? s tem? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Carr Napisano 2. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2015 Evo, slej ko prej se potem debata znajde pri porabi, ki nas pa? udari po ?epu na bencinski. CO2, NOX in podobnega sranja niti ne vidimo, zato nas pa? na koncu ne briga za to Glede porabe je jasno, da je lahko tudi do 30% odvisna od na?ina vo?nje vsakega voznika. Zato je te?ko primerjat porabo med nami, ker vsak vozi razli?no.Poraba ?eninega Golfa 1.2 TSI (105 KM) je skoraj enaka moji M6 CD175 avtomatik AWD (oboje okrog 6.7, v?asih tudi kak?en dcl manj), kar se mi zdi super predvsem za Mazdo. Oba avta se vozita enake relacije in v glavnem z mano za volanom. Tudi pri prej?nji M6 (CD 140, letnik 2008) brez AWD in z ro?nim menjalnikom poraba skoraj nikoli ni ?la ?ez 7. Zato tole o po?re?nosti Mazde ne bo (ve?) dr?alo. Da bi bil pa TSI "anemi?en", se pa tudi ne morem strinjat. Zadeva je zelo ?iva... Je pa res, kar pravi Tadej, da je (verjetno) la?je dose?i nizko porabo in bolj?e zmogljivosti, ?e goljufa? pri emisijah, kar so o?itno pri VW dolgo po?eli . 1 Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
YavarYe X6V6 Napisano 5. oktober, 2015 Prijavi Napisano 5. oktober, 2015 Pa kaj se ti hvali? s tem?Sej se ne hvalim, samo on je "napredoval". Pomoje je ?e cajt da ga spet en krog z bencinarjem zapeljem, pa da pol vidim kaj bolj "rukne"po njegovem. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 5. oktober, 2015 Prijavi Napisano 5. oktober, 2015 Sam to je res - pri nas je S&S res bolj BS, ker redko pride? do situacije, da bi stal ve? kot minuto. Ponavadi ima? pa pri po?asnih premikih po 3x ali 4x ugasnjen in zagnan motor v minuti... ?e je to prihranek sem jaz pape?. To so samo marketin?ki triki, ki z realno uporabo nimajo kej dosti veze ampak dejansko so le v redkih primerih u?inkoviti in so verjetno nekje na nivoju zavajanja z izpusti.... in ti konkretno uni?ujejo vztrajnik, zaganja? zahtevajo noro drag akumulator in ?e kak?en sklop, k iga potem po izteku garancije veselo menja? in ko?ta 1000+ 1 Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Boss Napisano 5. oktober, 2015 Prijavi Napisano 5. oktober, 2015 Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno. Citiraj
Slivka Napisano 5. oktober, 2015 Prijavi Napisano 5. oktober, 2015 ... in ti konkretno uni?ujejo vztrajnik, zaganja? zahtevajo noro drag akumulator in ?e kak?en sklop, k iga potem po izteku garancije veselo menja? in ko?ta 1000+ Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno. Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.Razlika je: ?Pa da vidimo odgovor... 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.