mazdaman Napisano 25. september, 2015 Prijavi Napisano 25. september, 2015 Ja pol pa nis tak pametnjakovicTROL Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 26. september, 2015 Prijavi Napisano 26. september, 2015 Meni nekaj ne gre skipaj drugace tukaj...ta sw naj bi deloval oziroma zaznal merjenje pod testom ala dyno, ko poganjas samo prva kolesa brez zadnjih.Letni pregledi pa se delajo pod stantgasom... Torj nihce po svetu ne meri teh plinov? Ce da potem bo to kmalu del pregleda....pol bo pa jeba za odstranjene dpfje tudi Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gorjup13 Napisano 26. september, 2015 Prijavi Napisano 26. september, 2015 Mislm ?e bodo res to merl in na tehni?nem metal vse po vrsti, kaj potem vsi VW avti ne bodo smel na cesto drugo leto? To se mi zdi malo nemogo?e. Citiraj
Baby Viper Napisano 26. september, 2015 Prijavi Napisano 26. september, 2015 Meni nekaj ne gre skipaj drugace tukaj...ta sw naj bi deloval oziroma zaznal merjenje pod testom ala dyno, ko poganjas samo prva kolesa brez zadnjih.Letni pregledi pa se delajo pod stantgasom... Torj nihce po svetu ne meri teh plinov? Ce da potem bo to kmalu del pregleda....pol bo pa jeba za odstranjene dpfje tudiA to je ziher pod stantgasom? Men so ?e vedno in povsod navijal na nekih 2-3k in tm dr?al nekaj sekund dokler se tester ni umiril. No ?e ?e ne bo kakih prepovedi, si bojo pa nove davke na dizle spomnl in veselo kasiral. Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
jures Napisano 26. september, 2015 Prijavi Napisano 26. september, 2015 No mislil sem brez premika gum, turirajo ja Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Symon Napisano 27. september, 2015 Prijavi Napisano 27. september, 2015 Vpra?anje kako se to meri v USA? In zakaj to?no so za to mapo bili potrebni podatki o ?asu delovanja motorja in zra?ni tlak? Citiraj
jures Napisano 27. september, 2015 Prijavi Napisano 27. september, 2015 Ta da.......................http://www.rtvslo.si/evropska-unija/volkswagnov-skandal-povod-za-nove-okoljske-eu-standarde/374987 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 28. september, 2015 Prijavi Napisano 28. september, 2015 ?e bi bil VW slu?ajno Slovenska firma bi moral it takoj v ste?aj in se razformirat al pa prodat - glavni navija?i za take ukrepe bi seveda bili Nemci. Tolk o EU in enakih mo?nosti in enakopravnosti ter po?tenosti, ?e ?e kdo sploh verjame, da to v EU res obstaja. 1 Citiraj
Sirius Napisano 29. september, 2015 Prijavi Napisano 29. september, 2015 Ko so se za?ele EURO zahteve po manj?ih izpusti ?kodljivih plinov, se je za?elo tudi farbanje in prikrajanje rezultatov porabe vozi, ki v "laboratorijskih" pogojih rabijo zaznavno manj kot v praksi.Na to temo je bilo ?e kar nekaj ?lankov. Eden od teh je: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/10/izpusti_co2_zavajanje.aspx?format=json&mob=1&hide_hf=1&os=wf&ver=1.0 Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Symon Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Merjenje porabe je tudi ena posebna ?torija. Bral sem v eni reviji kako se to meri. V laboratorijih, na valjarjih, ob vetrovnikih itd.. Nekateri proizvajalci med merjenjem ?e prilagodijo nekatere dejavnike. Na koncu je testna poraba potem dosti manj?a kot v realnem svetu. Po minutki googlanja le par linkov:https://www.zps.si/index.php/avto/varnost/7042-podatki-o-porabi-goriva-ne-zdrzijo-niti-v-laboratorijuZanimivo, v gornjem linku so ravno pri Golfu opazili najve?je odstopanje. http://www.motorevija.si/si/778/1576/Zavajanje_z_uradnimi_podatki_o_porabi_goriva.aspxSkratka na uradne podatke porabe, s katerimi se hvalijo v salonih bi se mogli kon?ni uporabniki "podelati" in jim to tudi povedati. Ker ravno tako, kot z goljufijo la?ejo o emisijah, tako zaradi porabe nastrada njihov kon?ni uporabnik, torej kupec. ?e jaz kupim Clia RS mi je jasno, da ne bo malo pil, ko penzionist kupi Golfa TDI, ker pije 3,5 (in 4 deci manj kot konkurenca, kar bo unega dedka prepri?alo) litrov in bo potem pil 5 litrov... Bo pa to na leto hitro ena penzija ve? samo zato ker so se pri VWju namensko lagali. Pa ne leti to le na VW, saj ve?ina proizvajalcev la?e s to porabo. Se mi zdi, da je sploh popularno to pri downsizing motorjih, ko radi namensko ka?ejo nizke rezultate, da upravi?ijo downsizing in maj?kene 1,2 motorje v Passatih ali pa 1.0 v dru?inskih enoprostorcih (Ford). 1 Citiraj
Boss Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Tele teste bi morali izvajati na pravi in vedno isti stezi z gumami in predpisanim tlakom, ki jih dobi? ob nakupu avtomobila in sicer z dvema modeloma (najmanj opremljenim in najbolj). Vozili bi izku?eni vozniki po to?no predpisanem ciklu. In ?e so izven predpisanega koridorja preizkusa je test neveljaven in ga morajo ponoviti. Testiralo bi se jeseni in spomladi nekje pri temperaturi od 15-20 stopinj seveda v suhem. Vo?nja bi bila enkrat v eno smer drugi? v drugo, da se izni?i ?e te?ava z morebitnim vetrom. Vse se da, ?e se ho?e in to je dejansko realen podatek, vse ostalo je BS. Moram pa re?t, da pri Mazdi se niso niti toliko hudo zlagali, da so navedli 5,6, moje povpre?je pa je 6,4. ?e pa bi se vozil do maks 100km/h same relacije pa verjetno pridem tudi na okoli 5 litrov tako, da tole je kr po?tena ocena. 1 Citiraj
Tadej7ad Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Glede porabe smo ?e navajeni, da so tiste ?tevilke bolj informativne narave. Sam pogledam ?tevilko za me?an cikel in dodam en liter. Itak cikel ni realen, ve?ina vo?nje do 50km/h, "pospe?evanje" tako, da bi te na cesti ?e pol? na berglah prehitel; poleg tega tedaj proizvajalci takrat v motor vlijejo posebna olje (predraga in/ali premalo vzdr?ljiva za normalno rabo), lepijo se re?e... ?e posebna komedija je uzakonjeno(!) goljufanje pri hibridih, ?e posebej plug-in. ?tevilke, ki jih tam izra?unajo so vredne posmeha:http://derstandard.at/1369361591722/Hybrid-Autos-Rechenfehler-beim-Verbrauchhttps://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus Ampak vse v imenu histerije okoli CO2. Sami sebi la?ejo.Spodaj v tabeli so ?e posebej sme?ne porabe: http://www.autokiste.de/service/verbrauchsrechner-plug-in-hybrid.htm 1 Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Symon Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Pa smo spet pri VWju in njihovemu hibridu, Golfu GTE in porabi 1,5l/100km. Jebemti? 1 Citiraj
Slivka Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Glede porabe smo ?e navajeni, da so tiste ?tevilke bolj informativne narave. Sam pogledam ?tevilko za me?an cikel in dodam en liter. Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a... 3 Citiraj
Tadej7ad Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Pa smo spet pri VWju in njihovemu hibridu, Golfu GTE in porabi 1,5l/100km. Jebemti? Ampak tu ni VW ni? kriv, tak je uradni postopek ra?unanja porabe. Tudi sicer VW-afera ni zaradi porabe, ampak zaradi du?ikovih oksidov.Je pa seveda politika lepo populisti?no zajahala val nezadovoljstva, ?eprav je glede porabe vsem skupaj ?e dolgo znano, da so normativi (ki so jih sprejeli isti politiki) popolnoma ne?ivljenjski. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
SoulMan Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a... To je od oka 16l/100km? Mogo?e dopu??a? mo?nost, da je poraba tudi odvisna od na?ina uporabe in/ali vo?nje? Recimo na Spirit monitorju je situacija BT-jk tak?na. Na sicer dost majhnem vzorcu je povpre?je dobrih 9l... Citiraj
Tadej7ad Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a...Kombinirana poraba je mi?ljena za vo?no po cesti - torej nakup pick-upa zaradi ?minke (in/ali odbitka DDV-ja), ne za traktorska dela v gozdu. V tem primeru bi lahko dajali porabo na uro, tako kot pri delovnih strojih. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Mraušk Mčk Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Meni TDI porabi pri?akovanih 0,9 l ve? od tovarni?ko izra?unane porabe. Verjetno bi bil ?e var?nej?i, ?e bi ne imel start/stop sistema.Vozim cca 90% va?ke vo?nje kar pomeni kri?i??a, kro?i??a, semaforji... Pri vklopljenem start/stopu se motor v ene 60 - 70 %ustavi samo za sekundo ali dve, mogo?e max 5s. Le v ene 2%primerov pa traja ustavitev ve? kot 40 sekund. In sedaj catch 22 - med tovarni?kimi podatki sem prebral da ?e "samo" 40sekundna zaustavitev motorja prihrani ve?, kot porabi sam zagon. To pomeni, da zaradi ustavitev, ki z veliko ve?ino trajajo manj, meni start/stop pokuri ve? kot ?e ga nebi bilo. O?itno je sistem v slu?bi goljufanja pri merjenju porabe, druga naloga pa da tr?niki mahajo z njim kot izjemno napredno re?itev za zmanj?anje porabe. Enako kot z downsizingom. Eto, 450 konj pa samo 2,8l porabe: http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/11/mercedes_s_hybrid.aspx Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
jures Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Izklopi si S&S Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Sam to je res - pri nas je S&S res bolj BS, ker redko pride? do situacije, da bi stal ve? kot minuto. Ponavadi ima? pa pri po?asnih premikih po 3x ali 4x ugasnjen in zagnan motor v minuti... ?e je to prihranek sem jaz pape?. To so samo marketin?ki triki, ki z realno uporabo nimajo kej dosti veze ampak dejansko so le v redkih primerih u?inkoviti in so verjetno nekje na nivoju zavajanja z izpusti. 1 Citiraj
Slivka Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 To je od oka 16l/100km? Mogo?e dopu??a? mo?nost, da je poraba tudi odvisna od na?ina uporabe in/ali vo?nje? Recimo na Spirit monitorju je situacija BT-jk tak?na. Na sicer dost majhnem vzorcu je povpre?je dobrih 9l... Kombinirana poraba je mi?ljena za vo?no po cesti - torej nakup pick-upa zaradi ?minke (in/ali odbitka DDV-ja), ne za traktorska dela v gozdu. V tem primeru bi lahko dajali porabo na uro, tako kot pri delovnih strojih. Na pol "mimo teme": BTjka je registrirana kot tovorno vozilo. In za tovorna vozila je znano, da se vozijo polna, ker "prazni kilometri" ne prina?ajo dobi?ka. Zato se pri tovornih vozilih tudi ra?una ton/km. Torej je povsem brez vezni podatek, kolik?na je poraba pri praznem kesonu s drobnim ?oferjem za volanom, ki si je za povrhu vsega tik pred tem izpraznil mehur in debelo ?revo... Ja, sem razumel o ?em govorita. Da ne zaidemo preve? s teme... Citiraj
andrejus Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 No TDI motorji so vseeno bistevno bolj var?ni kot Mazdini. Ne govorim za Skyactive ampak za recimo mazdin 2.2 130 km vs TDI 140 km.En liter manj pri passatu. Je lacres da je motor anemi?en. Celo bencinski motorji TSI so izredno - presenetljivo var?ni. superb 1.8 TSI 160 km potro?i cca 8,5 litra, medtem ko moja mazda cca 7 litov. Pri VW delajo ?ude?e. Sicer oba notorja tako tsi kot tdi sta anemi?na. Citiraj
jstdoma Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 Pri VW delajo ?ude?e. Sicer oba notorja tako tsi kot tdi sta anemi?na.Raj?i bi dal 1.000? ve? za bencin na leto pa imam Mazdo kot pa VW! Iz principa Tud ko sem kupoval avto sem hotel nekaj okol 3 litre prostornine - pa so res samo VW in Audiji. Pa raj?i dam 2l/100km ve? pa nimam tega 2 Citiraj
Boss Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 No TDI motorji so vseeno bistevno bolj var?ni kot Mazdini. Ne govorim za Skyactive ampak za recimo mazdin 2.2 130 km vs TDI 140 km.En liter manj pri passatu. Je lacres da je motor anemi?en. Celo bencinski motorji TSI so izredno - presenetljivo var?ni. superb 1.8 TSI 160 km potro?i cca 8,5 litra, medtem ko moja mazda cca 7 litov. Pri VW delajo ?ude?e. Sicer oba notorja tako tsi kot tdi sta anemi?na. A ne to pa ne... vozim namre? tako Passate kot Mazdo 6 pa ti lahko povem, da je oboje zelo zelo podobno. Razlike se v decilitrih merijo, ?e sploh. ?e pa meni ne verjame? pojdi pa na spritmonitor.de pa preveri povpre?no statistiko pri velikem vzorcu kar je dejansko najbolj realen pokazatelj Nekaj primerjav z ro?nimi menjalniki Passat B7 (2010-2015) TDI 140KM ima porabo v povpre?ju 6,06l/100kmMazda 6 III (2012-2015) CD 150KM 5,93l/100km Pa ?e starej?e razli?ice Passat B6 (2005-2010) TDI 140KM 6,46l/100kmMazda 6 II (2008-2010) CD stari 2.0 motor 140KM 6,65l/100kmMazda 6 II (2010-2012) CD novi 2.2 motor (125-129KM) 6,50l/100km Tudi glede bencinarjev je recimo Mazdin 165KM Skyactive pri porabi 7,29l/100km - se pravi liter manj kot pri enako mo?nem Superbu z nekim hudim TSI motorjem. Celo 2.5 litrski 192KM Skyactiv je enak pri porabi kot 160KM TSI v Superbu. Tolk o downsizingu pa VW superiornosti. 2 Citiraj
andrejus Napisano 30. september, 2015 Prijavi Napisano 30. september, 2015 A ne to pa ne... vozim namre? tako Passate kot Mazdo 6 pa ti lahko povem, da je oboje zelo zelo podobno. Razlike se v decilitrih merijo, ?e sploh. ?e pa meni ne verjame? pojdi pa na spritmonitor.de pa preveri povpre?no statistiko pri velikem vzorcu kar je dejansko najbolj realen pokazatelj Nekaj primerjav z ro?nimi menjalniki Passat B7 (2010-2015) TDI 140KM ima porabo v povpre?ju 6,06l/100kmMazda 6 III (2012-2015) CD 150KM 5,93l/100km Pa ?e starej?e razli?ice Passat B6 (2005-2010) TDI 140KM 6,46l/100kmMazda 6 II (2008-2010) CD stari 2.0 motor 140KM 6,65l/100kmMazda 6 II (2010-2012) CD novi 2.2 motor (125-129KM) 6,50l/100km Tudi glede bencinarjev je recimo Mazdin 165KM Skyactive pri porabi 7,29l/100km - se pravi liter manj kot pri enako mo?nem Superbu z nekim hudim TSI motorjem. Celo 2.5 litrski 192KM Skyactiv je enak pri porabi kot 160KM TSI v Superbu. Tolk o downsizingu pa VW superiornosti.Vozim passata 2011 variant TDI 140, poraba okoli 6 lMazda 2011 sportcombi cd129, poraba okoli 7 lSuperb limuzina 2010 1.8 tsi 160 km, poraba 8,5 litra benza Mazda je bistveno slab?a. razlika je med 0,5-1 l na 100 km pri dizlih.Kot sem ?e ve?krat napisal so vw motorji anemi?ni. In ?e nekaj sem ugotovil. Pri pasatu TDI ?e se potrudim pridem na 5,6 l pri mazdi pod 6,2 nikoli.vpra?anje kako vi merite in vozite. Brez pospe?evanj, hudih zaviranj ipd. Pri mojem na?inu vo?nje so porabe take kot so. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.