Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

ima ?e kdo na trojki (2014 letnik) dizel 150KM slede?o te?avo? Namre?, v ?esti prestavi, med 110 in 150 km/h - ?im je motor malenkost bolj obremenjen, pod ritjo ?utim vibracije. Trajajo nekje 1,5 sekunde, sekunda pavze in nato zopet... cikli?no, dokler ne razbremenim motorja. V peti prestavi nobenih vibracij, povsem mirna vo?nja. Dvakrat se mi je zgodilo, da je v rahel klanec pri nekje 130-140 malenkost celo cuknilo.

 

Avto je ?e fejst v garanciji, tako, da bom pri 20.000 km sporo?il te?avo. Strah me je le, da bo prezrta, ?e? to je normalno...

 

Ideje?

Napisano

Ja pa a ni fino da ti avto mal sam masira rit? Lahk mas vse prste na volanu :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz mam podoben problem. Mazda 6 2014 diesel 150km. V 6. prestavi ko grem naprimer po vrhniskem klancu, za?ne pri 140 KM/h pri cca. 2400 obratih vibracija. ?utim jo na ro?ici menjalnika in ?e nogo naslonom na sredinsko konzolo. Sem uravnote?u kolesa, ampak problem ni izginil. Zdaj ?akam da menjam ?e zimske gume in da dokon?no odpravim vzrok koles.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Napisano

Lahko so gume. Scentrirat jih daj. Lahko pride do neke resonance med menjalnilom in gumami. Meni je to izginilo ko sem dal letne gume gor spomladi.

Napisano

 

Uf, pa tok sem napisal je pa prazen post....

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Skratka na 1.generaciji sem imel podobno te?avo. Nikoli ne nisem re?il, sumil sem na gume, feltne, kako pesto...

Na servisu se jim ne da kaj dosti anga?irati.. Je ?e problem se peljat na ac recimo. Upam da re?i?, kljub mojemu optimizmu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Se vedno gre? lahko do pelkota po diagnozo in potem na uradni servis. ?e ne bo ?lo druga?e.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

Pred nekaj tedni sem bil na rednem servisu v BTC, pa so bili toliko fer, da so ugotovili, da ga ?e 8.000 km ne potrebujem (menjava olja na 8.000 zaradi 12 mesecev). Super, dober za?etek, si re?em. Potem pa povem ?e za tresenje v 6. prestavi in prijazen gospod brez oklevanja re?e;

"Da, vemo, nekaj vozil ima to napako. Potrebujemo nekaj tednov, da dobimo vse drobnarije za menjalnik (tesnila, nekaj le?ajev) in zamenjamo znotraj garancije. Vibracije bodo odpravljene nekje 50-70%. Avto bo dva delovna dneva pri nas."

 

Nekje aprila ga peljem na rednega+izrednega, pa bo vse zrihtano. 50-70% bo ravno toliko, sem prepri?an, da se jih ve? ne ?uti.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

V?eraj je Zoomka zaklju?ila dvo-dnevni servis. Na menjalniku so zamenjali za 200? materiala - seveda v garanciji - tesnila, le?aji, mazanje 6 prestave,... in moram re?i da je bistveno bolje. Vibracij ni ve? ?utiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.