Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

imam Mazdo 6 2.0GT sport combi letnik 2003,pelo sem se po avtobanu nakar mi avto dvakrat cukne, pa se malo pele pa spet dvakrat cukne naenkrat vgasnil, avto v?ge pa crkne pri?gane lu?ke za motor in protizdrsu (rumene)  smo ga priklopli na ra?unalnik je kazalo da sta hin senzor odmi?ne in glavne gredi, menjamo senzorje se vedno isto,mehanik se prevero ?e je jermen presko?o, pa ni, potem mi je kolega reko naj menjam ventil in senzor na bosch pumpi, zdaj je malo bolj?e avto v?ge pa po kaki minuti se vgasnejo lu?ke na armaturki in vgasne, kot da mu sfali elektrike?! Je mel kdo kaki podoben primer ker avto stoji ze skoro tri tedne stoji in nikomur ni jasno kaj mu fali...

Napisano

Tole nekako res di?i na te?ave z elektriko oziroma na kak slab stik. Preverit bi bilo potrebno vse povezave in priklju?ke. A je mogo?e kak?na kuna kej ?arili v motornem prostoru al pa mi?i ipd?

33112_1.png

Napisano

Probaj s kom zamenjat glavni racunalnik, zacni pri glavi problema potem pa po kablih

 

Je bil avto poprej na kakem dezju?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole je lahko tudi ?rpalka goriva v tanku ali pa celo visokotla?na ?rpalka.

 

A to ti cuka pri malo obratih ali pri ve? obratih in pospe?evanju? IMV vidim, da si menjal, kar sicer povzro?a uga?anje v prostem teku ali zaviranju z motorje, senzorje tudi. A ko crkne lahko takoj nazaj v?ge? ali ne gre?

33112_1.png

Napisano

nevem ce cuka ker ne zdrzi tolko dolgo da bi lahko pelo, avto vzge nazaj takoj ampak tudi crkne po par sekundah, ampak predn crkne vgasnejo vse lu?ke na armaturki kot da zmanjka elektrike,..

Napisano

nevem ce cuka ker ne zdrzi tolko dolgo da bi lahko pelo, avto vzge nazaj takoj ampak tudi crkne po par sekundah, ampak predn crkne vgasnejo vse lu?ke na armaturki kot da zmanjka elektrike,..

A ste kdaj probal v?gati avto na kable iz drugega vira, oz menjati aku? Ta je mogo?e butalska ampak je za probat, ?e bi na drug vir lavfal dlje, je mo?no da je ?el alternator. To te ni? ne stane da proba?, je pa majhna verjetnost ker bi te?ko v?igal...

 

Druga mo?nost pa je kot je rekel Boss - visokotla?na, ker z nizkotla?no v?ge, potem pa visokotla?na skrbi za dovod goriva - tukaj je velikokrat odpovedal 'zgolj' rele ?rpalke

 

tretji guess pa je na elektronki (elektrika, cpu)

 

Vse je seveda guess

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mene za za?etek zanima, ?e je govora o dizel motorni izvedbi? Ker namre? obstaja tudi 2.0 bencinska in GT je ponavadi samo nivo opreme (gran turismo)? 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zmaj dobro preberi vse kar je napisal... govori o Bosch pumpi, o ventilu (IMV)

33112_1.png

Napisano

Aha OK, se opravicujem! Mojster Pelko bi tole hitro in ugodno postimal ali pa vsaj svetoval, dobite ga na GSM 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

update mojo mazda se zdaj stoji, bla pri dveh elektricarih niso naj?li ni?,.avto bi po vseh pravilih mogo letet ko sulica,...ampak ne, gospod se je odlo?o da enostavno ne bo ve? sel,..res ve? nih?e nima nobene ideje?!

Napisano

Kot ?e zmaj svetoval ti tudi jaz se enkrat obrni se oz. ce imas moznost kar pelji avto pelkotu pa ti bo najbol za ziher znal svetovat pa pomagat pa se denarnici prijazno;)

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Napisano

update mojo mazda se zdaj stoji, bla pri dveh elektricarih niso naj?li ni?,.avto bi po vseh pravilih mogo letet ko sulica,...ampak ne, gospod se je odlo?o da enostavno ne bo ve? sel,..res ve? nih?e nima nobene ideje?!

Visokorlacna pumpa bi znala biti tole. Ker ti vedno vzge (za to skrbi nizko tlacna) potem pa bi morala visokotlacna skrbet za dovod goriva - takrat pa ti crkne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ka ga zalaufa?(?e preno obrne? klju?) dr?i malo gasa in sporo?i ?e laufa al tud v tem primeru motor crkne ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nevem vec cist sn razo?aran, danes sem ga od?lepo do drugega mehanika, ki je reko da bi znala bit bosch pumpa al pa dize, sn mu neso bosch pumpo drugo danes tak da zaj pa ?akam al je blo to al ne,..mi danes se vrjetno javi ...

Napisano

Nevem vec cist sn razo?aran, danes sem ga od?lepo do drugega mehanika, ki je reko da bi znala bit bosch pumpa al pa dize, sn mu neso bosch pumpo drugo danes tak da zaj pa ?akam al je blo to al ne,..mi danes se vrjetno javi ...

Moj nasvet ker se naredil ne dougo isto napako od mehanika do mehanika in isto skor obupu...in se enkrat ti polagam poklici,pisi emsil, pelji avto kar ti je ljubse pelkotu...urediu ti bo stvar ne bo ti delu ne potrebnih stroskov in tud denarnci bo prjazn...samo forumaski nasvet.

Upam, da cim prej uredis zadevo

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Napisano

Moj nasvet ker se naredil ne dougo isto napako od mehanika do mehanika in isto skor obupu...in se enkrat ti polagam poklici,pisi emsil, pelji avto kar ti je ljubse pelkotu...urediu ti bo stvar ne bo ti delu ne potrebnih stroskov in tud denarnci bo prjazn...samo forumaski nasvet.

Upam, da cim prej uredis zadevo

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Se mi zdi, da res precej di?i po ponovitvi tvoje zgodbe, no vseeno upam da bo v tem primeru ve? sre?e. Naj bo ?imprej nazaj na cesti in s ?im manj stro?ki.  :zoom-zoom:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti.  s  
    • Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...   SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.  Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenje glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 
    • Ena za po peš😁
    • Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.