Peter Mernik Napisano 16. oktober, 2015 Prijavi Napisano 16. oktober, 2015 Vsem en lep pozdrav! Na moji mazdi ?e vedno ostaja problem ko imam med vo?njo pri?gan avtoradio,lu?i takrat avto v prostem teku pri semaforju ali kri?i??u te?e normalno pri obratih med 600-800,ko pa recimo ?e zraven vklopim ventilacijo in pa gretje zadnjega stekla pa obrati v prostem teku padejo pod 500. kaj bi lahko bil vzrok te napake? v vozilu je popolnoma novi akomulator in pa pregledav sem ?e kar se ti?e elektri?ne napeljave pri motorju in nisem opazil nobene vidne napake. prosim za pomo?. Lp Peter Citiraj
Z M A J Napisano 17. oktober, 2015 Prijavi Napisano 17. oktober, 2015 Enostavno si dvigni motorne obrate z izvija?em (?raufencigerjem) in jih nastavi? na ?eleno ?tevilo, pa bo verjetno problem re?en. Razen ?e ti nagaja motor?ek prostega teka ali kako ima ta motor to narejeno, ?e ima kaj druga?e. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Peter Mernik Napisano 17. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 17. oktober, 2015 motor?ek prostega teka je res nagajal,vendar sem pred meseci kupil kompletno loputo z motor?kom prostega teka. nevem ve? v ?em bi lahko bil problem,normalno pa se mi to seveda ne zdi da avto tako deluje... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 17. oktober, 2015 Prijavi Napisano 17. oktober, 2015 Za vsak slu?aj preglej cev med ohi?jem zra?nega filtra in loputo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
markym Napisano 18. oktober, 2015 Prijavi Napisano 18. oktober, 2015 Mogoce se je ze v ?tartu prenizko nastavilo prosti tek. Za nastavitev strojnega prostega teka je treba v link konektorju narediti ?lus med dvema dolo?enima pinoma, da avtu poves kaj ho?e? od njega in potem nastavljat vijak prostega teka na loputi... Citiraj
Peter Mernik Napisano 18. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 18. oktober, 2015 cev med ohi?jem zra?nega filtra ter loputo je popolnoma cela sem ?e pregledav.saj pravim ?e imam med vo?njo pri?gane lu?i in pa radio takrat tudi avto deluje normalno pod obrati 600-800.ko pa ?e zraven vklopim ventilacijo takrat pa ?e nastane problem in v prostem teku obrati nihajo,glih toliko da avto ne ugasne. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. oktober, 2015 Prijavi Napisano 20. oktober, 2015 cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ? Kaj pa ko ga pohodi? do daske ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Peter Mernik Napisano 21. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 21. oktober, 2015 cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ? Kaj pa ko ga pohodi? do daske ?hmmmm nisem opazil kakr?negakoli cukanja pri rahlem pospe?evanju ali pa ?e ga pohodim do daske. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 22. oktober, 2015 Prijavi Napisano 22. oktober, 2015 Nekje ti "fov?" luft vle?e, ena cevka, al pa je kaj od?raufano na sesalni strani motorja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Peter Mernik Napisano 22. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 22. oktober, 2015 bom med vikendom ?e enkrat pregledav vse cevke in pa vse okoli lopute ter sesalnega kolektorja. Citiraj
markym Napisano 22. oktober, 2015 Prijavi Napisano 22. oktober, 2015 Poglej tudi izpu?ni kolektor ;-) Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 23. oktober, 2015 Prijavi Napisano 23. oktober, 2015 bom med vikendom ?e enkrat pregledav vse cevke in pa vse okoli lopute ter sesalnega kolektorja.?e te zanima kako ugotovi? kje pu??a-?e pu??a sesalna stran motorja mi pi? na ZS. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
markym Napisano 23. oktober, 2015 Prijavi Napisano 23. oktober, 2015 Mogo?e bi pa ?e kerga zanimal kako vakume preverit? :-) Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 29. oktober, 2015 Prijavi Napisano 29. oktober, 2015 Maxi Brill !!! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 30. oktober, 2015 Prijavi Napisano 30. oktober, 2015 Maxi Brill !!!Po doma?e start spray light Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Peter Mernik Napisano 31. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 31. oktober, 2015 da sporo?im sedaj sem ugotovil da ko poleg lu?i ter avtoradia vklopim ?e stikalo gretja zadnjega stekla takrat obrati kar mo?no padejo,ko pa to stikalo zadnjega stekla izklopim takrat pa avto v prostem teku te?e normalno. Citiraj
markym Napisano 1. november, 2015 Prijavi Napisano 1. november, 2015 Slabo nastavljeni "strojni obrati". 1 Citiraj
Deeyan Napisano 14. november, 2015 Prijavi Napisano 14. november, 2015 Maxi Brill !!! aaaaaaa, to je tisto s ?imer se dizle (pardon, smrdljivce sm mislu )?tarta, ?e nafta pade 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Peter Mernik Napisano 14. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 14. november, 2015 Avtoelektri?ar mi je omenil da kljub temu da alternator polni da bo verjetno potrebna menjava reglerja na alternatorju. Citiraj
Deeyan Napisano 15. november, 2015 Prijavi Napisano 15. november, 2015 Avtoelektri?ar mi je omenil da kljub temu da alternator polni da bo verjetno potrebna menjava reglerja na alternatorju.Pa sta zmerla kolk polni? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Peter Mernik Napisano 15. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 15. november, 2015 z vklopljenimi vsemi porabniki lu?i,ventilacija,gretje zadne ?ipe,radio je pokazalo da polni med 11.5 in pa 12.5(nihanje),brez teh porabnikov pa polni ?e se prav spomnim 14.3 Citiraj
markym Napisano 15. november, 2015 Prijavi Napisano 15. november, 2015 Naj ti ne menja na tvoje stro?ke ?e to ne bo re?itev ;-) Citiraj
markym Napisano 16. november, 2015 Prijavi Napisano 16. november, 2015 Kaj se ti pa dogaja z obrati pri 11.5V? Padejo ali so isti kot pri 14V? ?e padejo obrati na motorju se tud alternator ne vrti dovolj hitro da bi lahko dal od sebe kaj ve? kot je treba. Akomulator je v kak?nem stanju?Masa aku. na ?asiji preverjeno brez korozije in o?i??ena?Sponke na aku. in priklju?kih na kablih o?i??ene? Citiraj
Peter Mernik Napisano 16. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 16. november, 2015 Z vklju?enimi porabniki alternator polni med 11.5v-13v takrat tudi obrati padejo pod 500 in nihajo,ko te porabnike izklopim pa alternator polni 14v in takrat so obrati tako kot treba 600-800. Akomulator je nov exide 55 amperski. Mase akomulatorja so brezhibne!.Ko obrati padejo in nihajo je vidno kako tudi alternator upo?asni delovanje! Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.