Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla,

zadnje tedne opa?am ?edalje te?je odprianje/zapiranje prllja?nih vrat na moji marzdi karavan gh.

Te?ave so se za?ele s po?eno gum/plastniko, ki je montirana ?ez gumb nad tablico  kot za??ita. Do zdaj se je kolikor toliko odpiralo,..zdaj pa je vedno te?je,..Danes sem s te?avo prtlja?nik odprl nato pa se je dobro zaprl ?ele po kak?nem petem poizkusu,..Je kdo ?e imel podobno te?avo?

 

lp borovnica

Napisano

?e se ne motim, so nekaterim menjali ta gumb za odpiranje, ?e pod garancijo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e se ne motim, so nekaterim menjali ta gumb za odpiranje, ?e pod garancijo.

Res je... Meni so ga menjali pri prejsnji sestici... ker se je guma strgala... Samo ni bilo pa nobenega problema s tem, da se ne bi dalo odpirat ali zapirat...

 

Ali je problem ta, da gumb ne prime... ? Potem je verjetno v stikalo prisla vlaga...

 

Vprasaj na servisu, kako je s tem...

 

Na eBayu je recimo ena rabljena tipka... Samo ni poceni (99? + postnina) >> http://www.ebay.de/itm/Mazda-6-GH-Heckklappenoffner-Offner-Griff-Hebel-Knopf-Taster-Schalter-opener-/321801508229?hash=item4aecdd5585:g:nLIAAOSwBLlVMWTV

Je pa kar nekaj dela... Sem bil zraven, ko je Jure na Cosmosu menjal... In je treba podreti kompletno plasticno obrobo pokrova od znotraj... In je trajalo ene pol urce...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ojla, bi res znalo bit da je notri pri?la vlaga,.. enkrat se hudi?evo te?ko odrep/zapre, drugi? pa ni take panike,.

Bom na servisu vpra?al koliko pride pa se pol odlo?il,..

Kateri servi (?e Gamo izpustimo) pa bi se spla?alo obiskati? Bi se dr. Pelko tudi lotil tega?

 

lpb

 

ps

Vidim pa da so na redno servisiranih mazdah  znal  uredit kar nekaj stvari, ki me zelo jezijo  (daljinec, gumb za odpiranje zadnjih vrat, menda tudi ?kripanje zica).

Je ?e kaj kar so rihtali v garanciji?

Napisano

?e se swarovski ukvarja po novem tudi z gumo, potem zna bit nekaj na tem.

33112_1.png

Napisano

?e se swarovski ukvarja po novem tudi z gumo, potem zna bit nekaj na tem.

Pa s knaufom, avtocestami, iphoni.....

 

je kr kerlc tale avstrijec....oz firma...ata so bli ?eh

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?asih je kak?en kos tud na mazda servisu cenej?i kot "ponaredki". Hladilnik servo volana je bil cenejsi...

Kako pa tole zgleda ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri mazdi je to cca 1 meter dolg konec cevi ukrivljen v obliko ?rke U in to je to, in to je ?abe, naredi? sam, gre? kupi? meter cevi jo upogne? in z objemko pritrdi? gor gumi cev in je. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
    • Tole se vse se večinoma še nekje doma valja
    • Ma nimam potrebe še pomenjavi. Ultra pa pa ne bi vzel, mal velik se mi dela za hribe/kolo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.