Skoči na vsebino

Vzdr?ljivost M motorjev?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Zanima, kako so kaj vzdr?ljivi M motorji. Zelo me zanimajo 2.0 140KM in 2.2 129KM motorji? Ali je kdo lastnik M z veliko kilometrino od letnika 2008 dalje?

Napisano

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 20. 11. 2015 ob 10:35 je LabiGT napisal:

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

 

Sli?i se super. Kako je pa s porabo? Kaj je to majhna poraba pri 2.2 129cd motorju? Je mo?nost testne vo?nje?

Napisano

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 20. 11. 2015 ob 11:00 je LabiGT napisal:

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

 

Kar se ti ?e porabe je zame zelo dober podatek! Mislim, da je to tisti avto ki ga i??em ?e kar lep ?as! Za?uda izpolnjuje vsa moja pri?akovanja.

Napisano

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Napisano
  dne 20. 11. 2015 ob 11:26 je Slivka napisal:

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Ja to pa mi je nekam znano
Napisano

ce bos vecinoma imel kratke razdalje in malo avtocest, bi ti raje priporocal bencinarja...imam 2.0 letnik 2009 in do vstopa na avtocesto je precej boljsi za vozit kot dizel...sploh tisina in miren tek motorja pri takih voznjah je boljsa za faktor 10

na bencinski 6-ki sem nazadnje resetiral stevc kakih 5000km nazaj in za zdaj kaze 7.9l/100km (se pravi 2 litra vec kot dizel) hitrost je 58km/h, dizel pa 66km/h

so pa voznje drugacne (avtocesta napram mestu)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vedno imam relacijo! 160 km na dan in ?e vikend privat vsaj 60km. Vedno je avtocesta in vleka prikolic!

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Napisano

V?asih vle?em z 1.6 dizlom 109 KM 500 kilometrov pribli?no 1300kg prikolico. Klima se takoj odpove! He he

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Napisano

Ti rabi? navor, zarad vleke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

2.2 129 je zaenkrat tok tok. Kot je labi povedal, vse dr?i edino za uglajenost nisem prepri?an ?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano
  dne 20. 11. 2015 ob 11:38 je Roko460 napisal:

Sedaj imam 240 Nm navora in enega osla za volanom.

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  dne 2. 12. 2015 ob 18:17 je YavarYe X6V6 napisal:

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

 

 

Jest pa pojma nimam, kolk mam navora... vem pa, da je oslicek zelo zadovoljen  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Lahko potrdim, da je mazda dizl jajca.
    • Hmmmm.....  Zakaj 6e?   Prvo kot prvo zato, ker   UBIJALSKO DOBRO IZGLEDA 🙂    Mislim, da tu ni debate. Vsaj meni je to eden lepših avtomobilov zadnjih let in to z upoštevanjem skoraj vseh švabskih in nešvabskih premium opcij.   Tudi upoštevajoč razliko 7,5k euro (z upoštevano subvencijo) dobiš v primerjavi s cx-30 ogromno . Tako da Mazda 6e zato, ker je VALUE FOR MONEY boljši v primerjavi z Cx-30. No vsaj na papirju, ker avta še ni vozil nihče.   Nisem nekaj obremenjen z vojno klasika-elektrika. Poznam dobre in slabe stari obeh svetov. Karkoli se zdaj odločiš pač moraš vzet v zakup prednosti in slabosti, to mi je jasno.   Zdaj specifično Mazda 6e. Nekateri kritizirajo, da je to preoblečen Kitajc, drugi pravijo drugače. Res da se 6e res proizvaja na Kitajskem, AMPAK v Mazdini tovarni, pod Mazdino taktirko.  Precej odvisno o tega kako se je Mazda potrudila narest s to kitajsko platformo. Koliko ji je vlila njene duše. A tega zdaj ne vemo, tako da malo kupuješ mačka v žaklju, zaradi tega oklevam.     
    • Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.
    • Jap, tole ni zvok jermena, ampak bo dejansko tale nesrečni supercharger. Po moje si ti dobil sicer nov motor, ampak še s starim SC-jem. Garancijo še imaš tako, da nič čakat, ampak kr direktno na servis prijavit napako. Verjemi, da ne boš taprvi, ki jim je to prijavil. Vpoklica pa verjetno ni bilo, ker napaka ne povzroča varnostne težave in tudi ne vpliva na kaj drugega, da bi povzročilo dodatno škodo in večje stroške. Je pač bolj kot ne zgolj nervira in verjetno bo prej slabše kot boljše, tko, da ni druge kot servis.
    • Vedno bolj televizorji na štirih kolesih, a bomo še sploh vozili, ali pa bomo samo potniki kot na busu... Imam raje TV pred kavčem, kot da ga okrog vozim... Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.