Skoči na vsebino

Vzdr?ljivost M motorjev?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Zanima, kako so kaj vzdr?ljivi M motorji. Zelo me zanimajo 2.0 140KM in 2.2 129KM motorji? Ali je kdo lastnik M z veliko kilometrino od letnika 2008 dalje?

Napisano

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

2.2 cd129 letnik 2011, 160.000km) dvakrat menjal verigo-garancija, drugace pa absolutno brezhiben. Motor je odlicen, malo porabi, dobro vlece, poraba olja 0, na avtocesti miren.

Je pa precej bolj uglajen kot 2.0 cd140

 

Sli?i se super. Kako je pa s porabo? Kaj je to majhna poraba pri 2.2 129cd motorju? Je mo?nost testne vo?nje?

Napisano

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne merim vec porabe tko natancno, nazadnje sem resetiral kakih 100.000km (se niti ne spomnim vec) in kaze 5.9l/100km

recimo iz ljubljane pridem do pristine (900km) in se rezerva prizge kakih 50km zatem

 

za testno voznjo lahko dobis

 

Kar se ti ?e porabe je zame zelo dober podatek! Mislim, da je to tisti avto ki ga i??em ?e kar lep ?as! Za?uda izpolnjuje vsa moja pri?akovanja.

Napisano

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Napisano

V Mazdi 5 imamo CD143, prevo?enih malo preko 170.000 km, te?ave so bile edino z DPFom in ?arnico v prednjem levem ?arometu.

 

Ima pa malo premajhen hladilnik za motor. Ko smo ?li na po?itnice, pa nas je bilo 6 v avtu (jaz, ?ena in ?tirje otroci), zadaj ?e po?itni?ka prikolica s 1200 kg skupne te?e, pa ?e klima je bila vklopljena ter s tempomatom na 100 km/h in ko smo zarili od Verda proti Logatcu, je pri?el kazalec za temperaturo presneto visoko in je avtomatika ?e ugasnila klimo, da razbremeni motor...

Ja to pa mi je nekam znano
Napisano

ce bos vecinoma imel kratke razdalje in malo avtocest, bi ti raje priporocal bencinarja...imam 2.0 letnik 2009 in do vstopa na avtocesto je precej boljsi za vozit kot dizel...sploh tisina in miren tek motorja pri takih voznjah je boljsa za faktor 10

na bencinski 6-ki sem nazadnje resetiral stevc kakih 5000km nazaj in za zdaj kaze 7.9l/100km (se pravi 2 litra vec kot dizel) hitrost je 58km/h, dizel pa 66km/h

so pa voznje drugacne (avtocesta napram mestu)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vedno imam relacijo! 160 km na dan in ?e vikend privat vsaj 60km. Vedno je avtocesta in vleka prikolic!

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Napisano

V?asih vle?em z 1.6 dizlom 109 KM 500 kilometrov pribli?no 1300kg prikolico. Klima se takoj odpove! He he

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Napisano

Ti rabi? navor, zarad vleke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

2.2 129 je zaenkrat tok tok. Kot je labi povedal, vse dr?i edino za uglajenost nisem prepri?an ?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Sedaj imam 240 Nm navora in enega osla za volanom.

 

Poslano z mojega HTC Desire 526G dual sim z uporabo Tapatalk

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js pa 440 Nm, pa enega osli?ka za volanom pa tud dela BP. :hudicek:  :hudicek:

 

 

Jest pa pojma nimam, kolk mam navora... vem pa, da je oslicek zelo zadovoljen  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.