Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dan/jutro :)

 

?e nekaj dni opa?am, da ko ?tartam in se avto za?ne premikat, neko pokanje na voznikovem sede?u.

 

Imam usnjene sede?e in ni va?no, ali sem v kavbojkah, trenerki ali v obleki....vedno poka... kasneje med vo?njo se sicer umiri in ne poka ve? toliko, ampak postaja ?e zelo mote?e.

 

Ima ?e kdo tako te?avo z novo 3-ko?

 

Bral sem ?e, da so to imele nekatere 6-ke vendar ne vem, kak?na je bila re?itev?

 

Ni mi v?e?, da ima avto ?e pri rosno mladih 49.500 km take te?ave :(

 

Seveda se bom obrnil na servis ampak na splo?no me zanima, ve kdo kaj ve??

 

Prej tega nisem nikoli sli?al. To se dogaja sedaj ?e kak teden ali dva.

Napisano

Ja, za prvo generacijo ?estke vem, da je imela tak?ne te?ave. Tudi jaz sem jih zaznal, ponavadi v ovinkih. So pa v okviru garancije menjavali nosilce sede?a oz. tiste tra?nice spodaj. Ne vem, ?e z mazanjem s kako mastjo kaj re?i?. 

 

O?itno je pri novih isto. Spet neko brezvezno ?paranje, kar se mene ti?e. Pokajo zici, pokajo pedala sklopk, ...  :jupiii:

Napisano

Poka bolj zgoraj na usnju kjer sedim in ne spodaj kjer so "tra?nice".

 

Kot da bi usnje po?asi za?elo pokat oz izgubljat svojo "mo?".

 

Ali pa poka v notranjosti sede?a ampak samo na levi strani...morem bolj podrobno preverit in opazovat.

 

Skratka tega prej nikoli ni po?el - tudi ko je bilo zunaj -15 stopinj, tako da mraz ne more biti razlog, ampak prej "dotrajanost" sede?a?! :(

Napisano

lahko pa da je usnje mrzlo zato poka? ko pa se avto segreje pa neha? a sm tko razumel to al kaj :)

 

Men cel avto poka,ko se segreje pa samo se avspuh :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Ma tudi kasneje poka, ko je avto ?e segret in je v kabini toplo.

 

Mraz dvomim da je kriv, ker lansko zimo tudi pri mrzlem avtu pri - 15 stopinj nikoli ni pokal :)

Napisano

Ma tudi kasneje poka, ko je avto ?e segret in je v kabini toplo.

Mraz dvomim da je kriv, ker lansko zimo tudi pri mrzlem avtu pri - 15 stopinj nikoli ni pokal :)

Ej...kaj ?e jih nama?e? sede?e ...prav ta teko?ina za usnjene sede?e...malo poglej..lp:-):-):-):-)
Napisano

?udno potlej. Lahko proba? na servisu, me zanima njihova reakcija.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Samo, da ga ne vpra?ajo po njegovem jedilniku tistega dne, ?e bodo ?eleli ?loveka izklju?it iz reklamacije. (nimamo smejkota, ki jih zadaj spu??a).  :hohoho:

 

Se opravi?ujem za mlatenje prazne slame.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

samo en "wild card guess"...

ti mogo?e klju?avnica od varnostnega pasu pritiska kam?

 

meni je to (varnostni pas lock) pokalo pri moji trojki (brez usnja), pa sem jo ovil v en trak za lase :)

Napisano

Nop - prav sede? je :)

 

Sem bolj podrobno analiziral situacijo in je krivo usnje, ki je "speljajo" v plastiko sede?a in ko se voznik premika (torej ko zavija) pride do "drgnjenja" tega usnja s to plastiko in se sli?i kot pokanje.... hm.... tega prej nikoli ni bilo (tudi po zimi nikoli).

 

Zgleda, kot da se je ta del usnja ve? ?as, od prvega prevo?enega kilometra, vedno drgnil ob to plastiko in sedaj je ?e "znucano" usnje na temu predelu in zato oddaja tak zvok.

 

Zanimivo. Ne vem, ?e bi tu kaj pomagalo mazanje z raznimi mazili, ali pa??  :zvizga:

Napisano

Nop - prav sede? je :)

 

Sem bolj podrobno analiziral situacijo in je krivo usnje, ki je "speljajo" v plastiko sede?a in ko se voznik premika (torej ko zavija) pride do "drgnjenja" tega usnja s to plastiko in se sli?i kot pokanje.... hm.... tega prej nikoli ni bilo (tudi po zimi nikoli).

 

Zgleda, kot da se je ta del usnja ve? ?as, od prvega prevo?enega kilometra, vedno drgnil ob to plastiko in sedaj je ?e "znucano" usnje na temu predelu in zato oddaja tak zvok.

 

Zanimivo. Ne vem, ?e bi tu kaj pomagalo mazanje z raznimi mazili, ali pa??  :zvizga:

Ja probaj...tam ,ki drgne ob plastiko....podmazat...lp
Napisano

Kaj priporo?a?  :rolleyes:

 

Se ne spoznam na ta sredstva  :zvizga:

Ej...sem mislil z tistim sredstvom za usnje....da pride usnje mehkej?e in lepo ..poglej malo po spletu..lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
    • Tole se vse se večinoma še nekje doma valja
    • Ma nimam potrebe še pomenjavi. Ultra pa pa ne bi vzel, mal velik se mi dela za hribe/kolo.
    • Kupi novega samsunga pa vzami ultro z vecjo baterijo pa imaš spet za 5 let mir
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.