Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljena dru??ina!

 

Kolega iz okolice Ribnice (lastnik mojga ex H Coupeja) se je odlo?il dat sanirat zadnja blatnika, ki podobno kot pri GG Mazdah6 ka?eta znake korozije.

 

Mo?akar je sicer doma med Ribnico in Ko?evjem, pa bi ?elel nekje v svoji bli?ini zadevo sanirati, oz. skratka v 01 regiji, da ne bi vozil npr. na ?tajersko.

 

Koga predlagate za ta postopek, kleparja in li?arja, da nima zlatarskih cen svojih storitev? 

 

Plehnate kose sem ga nameraval kar na Silux.si napotit, naj tam pogleda, ker za Mazdo6 vem da se da dobil cca. 50? za komad zadnjega blatnika, iz tega sklepam da tudi za Korejca Kupejca ne bo bistveno dra?je.  :zvizga:

 

Hvala za odgovore in prijetno nedeljsko popoldne vam ?elim ter seveda ?e naprej sre?ni  :zoom-zoom:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti.  s  
    • Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...   SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.  Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenje glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 
    • Ena za po peš😁
    • Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.