Skoči na vsebino

Novi?ka o Mazdinem logisti?nem centru v Celovcu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Malo novodobne zgodovine o firmi:

 

"Leta 2011 smo morali tvegati. Bili smo majhno in slabotno podjetje, brez lastne tehnologije, saj smo si jo do takrat sposojali pri Fordu. Re?itev je bila igra na vse ali ni?, zato smo si rekli, izpeljimo to po svoje, druga?e kot tekmeci,? nov za?etek pojasnjuje predsednik uprave Mazde v Evropi Jeff Guyton."

 

http://avto.finance.si/8841633/Intervju-s-%C5%A1efom-evropske-Mazde-kako-se-mu-obnese-model-sam-svoj-mojster

Napisano

Malo novodobne zgodovine o firmi:

 

"Leta 2011 smo morali tvegati. Bili smo majhno in slabotno podjetje, brez lastne tehnologije, saj smo si jo do takrat sposojali pri Fordu. Re?itev je bila igra na vse ali ni?, zato smo si rekli, izpeljimo to po svoje, druga?e kot tekmeci,? nov za?etek pojasnjuje predsednik uprave Mazde v Evropi Jeff Guyton."

 

http://avto.finance.si/8841633/Intervju-s-?efom-evropske-Mazde-kako-se-mu-obnese-model-sam-svoj-mojster

In splacalo se je! :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • to da greš na močnejše ne bo vplivalo če vzameš z istim hodom. raje bi dal kak token not ali pa malo bol nafilaš. tisto kar piše je samo začena nastavitev, potem pa nafilaš kok ti paše. kaj si pa naročil? zase sem gledal močnejše vilice zaradi svoje kilaže da so bolj toge.    @Alex S tem si mal pomagaj če ti pride kaj prav https://www.specialized.com/us/en/app/suspension-calculator#productId:188255|modelName:Turbo Levo Alloy|productImage:https://assets.specialized.com/i/specialized/95222-71_LEVO-ALLOY-ICEBLU-BLK_HERO-SQUARE?$scom-plp-product-image-square$&fmt=webp&bg=rgb(241,241,241)&w=800|bikeSize:0|riderHeight:0|riderWeight:0|useImperial:false|useImperialPressure:false
    • ... čez trideset let pa drugega ne boš imel...   Mazge in ostali Japonci bodo predragi, Ameriških V8 v Evropi ne bodo odobrili, Tata motors ima dovolj svojih težav in se ne bo bodel z Bruseljsko birokracijo, Lada pa bo imela dovolj svojega trga, da bi se še z Evropo in njenimi predpisi jajcala. Zna biti, da bo tvoj zadnji avto Kitajc...   Ja, Evropska avto-industrija se pa že zdaj počasi zapira, tako da bo celina, ki je začela z avtomobilizmom, najbrž ostala brez avtomobilskih tovarn. Že zdaj je polovica znamk v bistvu isti avto z istega traku, samo značka je druga...
    • Mogoče pri novi generaciji Mazd ja, pri starih to še gre.
    • Enako razmišljam sam. Naj bodo drugi poskusni zajčki, ker tolk nujno mi ni treba hitet. Jaz največji problem vidim v mentaliteti razmišljanja Kitajcev, ki jim je moto nekoga nategnit ali se okoristit. Korejci sploh pa Japonci imajo bistveno več časti, da bi se spravili na ta nivo. Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.
    • In to se nekaterim očitno zdi nenavadno.   Ko je bil v Ljubljani Vič poplavljen so zavarovalnine dobili samo zavarovani. Kar je država naredila naknado je bilo novo razlivno polje z zapornico. Thats it.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.