Skoči na vsebino

Holy Shit !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp

top speed = 410km/h

1000KM

0-100 -> 2.9 sec

1492Nm navora, pa one hell of a dizajn !

mom, I'm comming home..

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

[1492Nm navora

 

 

 

holy shit!!! kaksen je pa menjalnik pa sklopka??? najbrz kamijonski :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

holy shit!!! kaksen je pa menjalnik pa sklopka??? najbrz kamijonski :)

 

who cares... tole bi jaz mel za v slu?bo vozit :P:rispekt:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

who cares... tole bi jaz mel za v slu?bo vozit :P:rispekt:

 

he he,a misli? da bi se ti ma?inca sploh zagrela?? :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Guest BrainLess
Napisano

ja jaz sem sli?al pri?e, da naj bi viper nastal tako, da so od tovornjaka ma?ino vrgli v avto

pa spremenili prenose.. pa newem par stvari... eto ma?ino z neverjatnim navorom in konji :ouje:

 

samo vpra?anje ?e ja pri tem kaj res :ne vem:

Napisano

Ouch...zo pa ?e boli ej!!! 225k US Dollars.... prodam mojo mazdo...?param ?e kakih 80 let pa bo moja..... :hohoho:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

who cares... tole bi jaz mel za v slu?bo vozit :P:rispekt:

 

Dobro, da vem kaj dela?. :P To bi ti imel za slu?beno vozilo. :hohoho::jupiii::vesel:

Mazda2: True,how so true. :( ?e dobro, da ne bo imel tega noben sloven?ek (tisti, ki so imeli dost denarja so jih v Aurumu okradli) :hohoho:

Napisano

Pa je kdo opazil, da je najcenej?i ???? :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hud strup

 

Druga? je res notri osnova od kamionske ma?ine 8 litrov in drobi?

 

Sem pa kak?nih deset let nazaj imel ?ast vozit pravega serijskega :D Viperja. Tako kot te najprej navdu?i, da si ?ist prekurjen tako te nato polije z ledeno vodo.. po 15km me je spodnji del hrbta bolel od vsake najmanj?e neravnince na asfaltu. ?e najhuj?i pa je rajdni krog saj je tako slab, da v tretjino ljubljanskih ulic sploh ne more? zaviti "na prvo" brez da bi moral vsaj enkrat v rikverc :D

Hja tko je to, motor od kamiona, rajdni krog od kamiona ampak kamion s takimi pospe?ki in tako orgazmi?nim zvokom motorja odtehta minuse, a ne? :D

33112_1.png

Napisano

?e vedno ne vemo - a ima klimo??? :lol:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi, si predstavlja?, da bi bil diesel :hohoho:

 

 

hehehe ...8literski dizel, bi pomoje tud letel ko sneta sekira :) in to pri 2000RPM :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Na top gear so zdajle testiralo novega viperja(srt 10) 8.3L in 500KM. izpuh ima napeljan pod pragom tako da ko so ga teral po progi se je kar konkretno kadil iz pragov. Zanimivo je pa bilo ko so z avtom napisal ime Viper (burn rubber)

Napisano

Ej to je blo ful iskreno z moje strani..... True true :bravo: in te ne :whatever:

 

 

:vesel:

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.