Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 6 diesel 2007 1.gen 89kw  neznana napaka

 

omenjeno mazdo imam ?e eno leto, dela brezhibno razen ob?asnega cukanja, ki traja po moje ?e dlje ?asa. prodajalec mi je zamol?al hibo. ker je bil avto res maksimalno ohranjen v vseh drugih pogledih sem se odlo?il da ga obdr?im.

 

napako smo iskali na uradnem servisu pa je nismo na?li  (omenili so da bi lahko bilo EGR, DPF, ?OBE)

 

EGR- so mi kar tam spucali in nastavili

 

?OBE- mojster iz kamnika mi je zatrdil da ?e avto ne kadi ?obe ziher niso problemati?ne (avto res ni nikoli zakadil pri svojih 315.000 km sam sem jih od tega naredil 40.000)

 

DPF- predvidevam da tudi ni kriv ker mi je enkrat celo zasvetila lu?ka in po nekaj km AC je ugasnila.

 

avto se pelje brezhibno poraba od 7-8 me?ane vo?nje max hitrost cca 190kmh

 

 

zdaj pa me zanima ali imajo ti avti probleme za kako pumpo ali pa z kakimi senzorji za v?ig, zrak ?

Napisano

Ej...lahko Pelje? Mazdurino na pregled Dr.Pelkotu Medvode ..spodnja sinica . lp

Napisano

Uff ta pa je mojster res - avto ima DPF in ne kadi, ker vse saje pobere ta filter.

33112_1.png

Napisano

A je to cukanje pri 1500 obratih? ?e ja potem je to 'normalna' hiba teh avtov, da se jo za?asno re?iti z u?enjem ?ob, ampak bo spet pri?la nazaj

 

ha ha ha ta je dobra avto ne kadi...pa dpf ma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najboljse do mojstra Pelka zapelat, da se zadeve se slucajno ne povecajo! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po prebiranju foruma sem najprej na pelkota pomislil ampak trenutno manjka $$$, je pa 1. na vrsti,

 

druga?e pa avto z okvaro ?ob, ne glede na  DPF, kar fajn kadi. jaz bi v tem primeru imel kar dosti ve?jo porabo

 

kar se obratov ti?e, pa se ?uti v prostem teku kot nihanje obratov, v vo?nji pa od 1000 do 2500. te?ava pa je ?e celo leto  in vseh 40.000km enakomerna se ne poslab?uje (najbolj o?itno je ?e je zunaj okoli 5C) pri 20C zunaj pa se niti ne ?uti

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Iz lastnih izku?enj z istim modelom ti priporo?am, da najprej spusti? karter in o?isti? cedilnik, nato zamenja? bakrene obro?ke na diesel injektorjih. Za kaj ve? se javi na ZS pri ALFAinBMW, ki ti naredi ta pravo diagnostiko in tudi popravi, ?e bo? hotel. Meni je zrihtal kot se ?ika.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

A ?ez tristo jurjev km ima pa ?e niso bile menjane ?obe? ?zmeden? Niti ena?

Jst sm meu na moji ?estki mk1 tut se taprve ?obe pa je mela mal cez 320.000!

banner1ydl6.jpg
Napisano

Jst sm meu na moji ?estki mk1 tut se taprve ?obe pa je mela mal cez 320.000!

Sej je mogo?e, samo vpra?anje je, koiko so bile ?e dobre. A si jih kdaj dal izmerit?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

avto je bil pri Pelkotu, on pravi da je motor dober, naredil mi je servis in regeneracijo dpfja, situacija je eneka kot prej. prej?nji teden sem ga peljal na tehni?ni pregled plini so ?li gladko skozi.

 

skiposi- obro?ki so bili menjani 2013

 

najbolj mi je to zanimivo da ga zunanja temperatura tkole heca.

 

bli?a se pomlad tko da bo kmalu konec te?av  vsaj do naslednje zime :) :) :)

Napisano

Sej je mogo?e, samo vpra?anje je, koiko so bile ?e dobre. A si jih kdaj dal izmerit?

V nulo so ble, sm jih pri 290000 dau testirat in ni bilo nobenga odstopanja- ?obe pa turbina sta ble edini stvari pri motorju, ki jih nism zamenju...

banner1ydl6.jpg
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

A je to cukanje pri 1500 obratih? ?e ja potem je to 'normalna' hiba teh avtov, da se jo za?asno re?iti z u?enjem ?ob, ampak bo spet pri?la nazaj

 

ha ha ha ta je dobra avto ne kadi...pa dpf ma

Probi z antigripante 25. Mene je nekaj let trokiralo dokler nisem pred enim tednom to probal. Avto ne trokira ve? in deluje brezhibno... Je pa res da je ?ele en teden lahko da se trokiranje vrne...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

te?ava odpravljena, kot sem predvideval senzor pretoka goriva, avto ne cuka ve?  :jupiii: poraba pa je manj?a za 1l, napako je na koncu odkril Burja v Kamniku, kamor sem ga peljal sicer bolj zato da preverim ?obe. malo me je oskubil ampak vsaj te?ava odpravljena. ?e bi vedel, bi ga sam zamenjal, ampak kaj ?e?. Mazda zdaj pri 330.000 laufa kot urca

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.