Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No ja to res, sem gledal ncap pa sta tam tam. Insignia ma overall procent ali dva bolj?o oceno.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

4 vratna mazda 6 2.0 dizel 140 konjska tehta tocno 150kg, kot zanimljivnost BMW serije 5 2005 letnik 525d z 3.0 masino tehta 1550 kg.

www.trziskisladoled.si

Napisano

?akaj 2.gen karavan je 1600kg. A skyactive so potem ?e la?je?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Dizelska Mazda 6 GJ pred faceliftom (Mazda 6 CD175 AT Revolution) je po podatkih v homologacijskem kartoncku tezka 1.522 kg

 

Finder-20160227-160702.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

samo 5ka je en razred visje kot mazda6

mazda 6 GJ 2.5 bencinc FL ima med 1473 in 1475kg

pa sj o tem govorim, glede na to da je en razred visji v kg se ne pozna toliko. insignia pa je ena lena krava. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

t??a  -e ? (e??1. lastnost ?esa, ki se ka?e s pritiskanjem na podlago, z odporom pri dvigu: snov ima prostornino in te?o; te?a stvari se z oddaljenostjo od zemlje spreminja; po?utila se je kakor brez te?e // velikost te lastnosti: dolo?iti, ugotoviti te?o po?iljke s tehtanjem; kontrolirati te?o ?ivali med pitanjem; otrok ima za svojo starost pravo, preveliko, ustrezno te?o; podatki o velikosti in te?i / zelo pazi na svojo te?o da ima ustrezno te?o; ?ivina izgublja te?o, neprav. na te?i huj?a, postaja la?ja / kov?ka zaradi te?e ni mogel premakniti / bruto te?a skupna te?a blaga in embala?e; ?ista ali neto te?a v katero ni v?tetate?a embala?e // pritisk na kaj zaradi te lastnosti: junca sta za?utila te?o jarma; veje so se pripogibale pod te?o plodov; prenesti te?o telesa na eno nogo / z vso te?o se je naslonil nanj // kar zaradi te lastnosti pritiska na kaj: drevo ni moglo nositi te?e, in se je zlomilo; pazil je, da je bilo najve? te?e na zadnjem delu ?olna; pren. ni zmogel te?e, ki mu jo je nalo?ilo ?ivljenje 2. neprijeten telesni ali du?evni ob?utek kot ob veliki obremenitvi: noge mu je hromila ?udna te?a / v ?elodcu je ?util te?o / ni se mogel znebiti te?e zaradi zlo?ina ob?utka krivde, odgovornosti 3. te?avnost: na dohodek vpliva te?a dela;te?a vzpona na goro / mo?no ob?uti te?o u?iteljskega poklica / laj?ati komu te?o ?ivljenja / te?a molka, samote neprijetnost, mu?nost // z oslabljenim pomenom, s prilastkom poudarja pomen, kot ga izra?a prilastek: te?a skrbi mu drsi z ramen; nositi vso te?o odgovornosti za negativne posledice vso odgovornost 4.velikost, stopnja zlasti glede na posledice: ugotoviti te?o po?kodbe / te?a postopka, ?alitve / opozoriti na te?o problema pomembnost, velikostekspr. rada ga ima z vso te?o svoje ljubezni mo?jo, silovitostjo 5. najve?ji, najpomembnej?i del dela, odgovornosti, skrbi pri ?em: na ?eto je padla te?a napada; glavni igralec nosi vso te?o uprizoritve / te?a festivala je na klasi?ni glasbi te?i??e; prevzeti nase vso te?o zgodovinske odlo?itve odgovornost zanjo 6. publ. vrednost, tehtnost: njegove ugotovitve nimajo te?e; ti podatki dajejo publikaciji te?o; taki dokazi so brez te?e / pripisovati, prisojati ?emu preveliko te?opomen; prizadevajo si, da bi dobili primerno te?o v mednarodni politiki ugled, veljavo; njegov zagovor ni vzdr?al te?e dokazov prepri?ljivosti, trdnosti 7. zastar. te?ava: pozabiti na reve in te?e / s te?o je sko?il ?ez plot ? ekspr. ne ?uti ve? te?e telesa telesne te?ave ga ne obremenjujejo ve?publ. politik v njem je dobival vse ve?jo te?o vedno ve? se je ukvarjal s politiko; nositi glavno te?o dela opravljati najve?ji, najte?ji del dela; nesre?a ji z vso te?o le?i na du?i jo mo?no prizadeva; z vso te?o je padel na tla z mo?nim udarcem, sunkomevfem. re?il se je zemeljske te?e umrl jeekspr. nase je vzel te?o njegovega dejanja prevzel je odgovornost, krivdo zanjekspr. vre?i te?o dneva z ramen prenehati misliti na te?ave v preteklem dnevupubl. pod te?o razmer je moral zapustiti domovino zaradi razmerbibl. dovolj je dnevu lastna te?a vsak dan prina?a toliko skrbi, te?av, da se ?lovek ne sme obremenjevati ?e s skrbmi za prihodnost ? agr. hektolitrska te?a?ita te?a stotih litrov ?ita; klavna te?a te?a zaklane ?ivali; ?iva te?a te?a ?ive ?ivalifiz. te?a sila, s katero zemlja privla?i telo; specifi?na te?a te?a 1 m3 snovigrad. koristna te?a ki jo nosilni gradbeni element lahko nosi poleg stalne te?ejur. te?a kaznivega dejanja; kem. atomska te?a atomska masanum. surova te?a skupna te?ajedra in primesi novcateh. lastna te?a vozila te?a praznega vozila; dopustna skupna te?a vozila te?a, ki jo tehni?no zmore vozilo?el. adhezijska te?a sila, s katero pogonske osi vozila pritiskajo na tir ? :jupiii: 

Napisano

Jaz mislim, da ni dvomov pri tem, ?e nekdo re?e, da je te?a avtomobila eno tono in pol... Ali se motim? Meni osebno se bolj sme?no sli?i, da je masa vozila 1.500 kilogramov... Kaj pa pravijo tisti, ki so predolgo ?uliti ?olske klopi pa mi je po doma?e povedano vseeno :):jupiii:  :cheers: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?enikoli nisem sli?al da je kdo rekel da je masen 70 kil.....te?a so kile, pa ?e koga to moti naj zami?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta tema ga res zmaga, predvsem v kompliciranju :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Evo ?e moj velikanski minus:

cx je star 3 leta in moram napisati, da tak avto v vrednosti 35000? z 175konji predstavlja tudi velik stro?ek za redno vzdr?evanje. V teh letih je iz trr-ja izpuhtelo natanko 6800? :vskalo: (zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva). 

 

In vem, da ravno obvezno vzdr?evanje marsikak?nega zna pokopati... Toliko v razmislek, koliko gre za pleh...

 

Ostali minusi so brezpredmetni :P

Napisano

Evo ?e moj velikanski minus:

cx je star 3 leta in moram napisati, da tak avto v vrednosti 35000? z 175konji predstavlja tudi velik stro?ek za redno vzdr?evanje. V teh letih je iz trr-ja izpuhtelo natanko 6800? :vskalo: (zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva). 

 

In vem, da ravno obvezno vzdr?evanje marsikak?nega zna pokopati... Toliko v razmislek, koliko gre za pleh...

 

Ostali minusi so brezpredmetni :P

 

Ampak to si pa glih tako napisal kot da pri ostalih avtih pa nima? nobenih stro?kov. Mene je samo lani pri?lo 3500? takih stro?kov (zavarovanje kasko, letni in zimski komplet gum, lambda sonda, predenji diski s plo??icami, dva servisa, vinjeta) pa je avto star ?e dobrih 7 let.

33112_1.png

Napisano

Ne dale? od tega :zvizga:  Nekateri so ?e veliko dra?ji, drugi pa cenej?i...

 

Ampak to si pa glih tako napisal kot da pri ostalih avtih pa nima? nobenih stro?kov. Mene je samo lani pri?lo 3500? takih stro?kov (zavarovanje kasko, letni in zimski komplet gum, lambda sonda, predenji diski s plo??icami, dva servisa, vinjeta) pa je avto star ?e dobrih 7 let.

Napisano

Ampak ne moreta to primerjat na leto, treba je vzeti vsaj 10 letno povpre?je oz skupno enako ?t kilometrov.

Ko re?e? zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva). 

 

So notri tudi ?love?ki faktorji in preparele gume ?e se ne motim, nekaj kar ni standardno. Mene avtobus pride eno leto 1000? (zavarovanje, cestnine, vinjeta) drugo pa 2500, ?e moram kupiti gume, servis z DSG....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta tema ga res zmaga, predvsem v kompliciranju :D

Zakompliciral si ti ,v vednost :ne vem: .Bo drugi? bolj?e.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

https://www.youtube.com/watch?v=EHGK2G1_gb4&feature=em-upload_owner

 

https://www.youtube.com/watch?v=4aCG5BIm02E

 

 

 

Pa to ni res!! :dudek:

 

Tudi zadnji SW ne odpravi te?av z navigacijo  :(

 

Bomo pa ponovno obiskali servis.....?e 5-i? zaradi tega!

Samo to je pa ?e kriminal. Vsak Garmin za 50? deluje brez problemov to pa ne.

 

 

Napisano

https://www.youtube.com/watch?v=EHGK2G1_gb4&feature=em-upload_owner

 

https://www.youtube.com/watch?v=4aCG5BIm02E

 

 

 

Pa to ni res!! :dudek:

 

Tudi zadnji SW ne odpravi te?av z navigacijo  :(

 

Bomo pa ponovno obiskali servis.....?e 5-i? zaradi tega!

fant tole je pa ?e mimo vseh rokov, pravil o stvarni napaki, ti ima? pravico zahtevati nov celoten navigacijski modul ?e ne ?e avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.