Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo, imam M6, 2009 letnik, bencin/LPG. Pri nekje 2000 obratov mi rahlo pocukne in to ne vedno. Kolikor sem spremljal vedno pri toplem motorju. V?asih cukne pri pospe?evanju, v?asih pri lepi konstantni vo?nji. Danes pa sem vozil na bencin in je bilo to cukanje pri istih obratih bolj intenzivno in mote?e. Do danes sem cukanje pripisoval LPGju, vendar o?itno mora biti napaka nekje v motorju. Se komu kaj sanja?

 

Lp, Uro?  

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

So bili ventili ?e nastavljeni? V kolikor niso hidravli?ni bi bilo to vredno preverit. Mo?no je da so krivi ventili. Je za preverit ali so samo za nastavit ali so ?e precej bogi. Ima? mazanje ventilov pri LPG?

Napisano

Mam mazanje ventilov, sve?ke naj bi menjal na 120 000, zdele jih imam pa 110000km

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Kolk so pa kaj v?igalni kabli stari? To in sve?ke so prva in najcenej?a stvar za zamenjat, ki bi povzro?ala te?ave.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ej...imel podoben primer pri prej?ni mazdi 5.2.0 benz plus LPG.ugotovil Dr.Pelko samo kontrola sve?k ...dve sve?ki sta imeli po?eno keramika...to so te posebne sve?ke z iridijevo konico...po km. Ni bla menjava.poglej to ,ker na LPG-ju se pozna vsaka nepravlnost pri delovanju motorja ..lp

Napisano

Men so na G1 rekl, da moram gledat samo, da so sve?ke NGK. Za M6 2.0 TE+ naj bi pasale tele sve?ke: NGK, ILTR5A-13G. Kabli niso bili menjani ?e nikol.

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ko bo? ?e imel odprto havbo pa ?e kable, bi bil ?e cajt po 6ih letih ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

G1 so taki eksperti, da se Dobro ce nimas vecjih tezav z njihovim sistemom ;)

 

Svecke te bodo stale max.20eur in res nimas kaj odlasat.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men so na G1 rekl, da moram gledat samo, da so sve?ke NGK. Za M6 2.0 TE+ naj bi pasale tele sve?ke: NGK, ILTR5A-13G. Kabli niso bili menjani ?e nikol.

?e je na plin so sve?ke ngk ILTR6A-13G -20 eur kos

Napisano

Sve?ke imam naro?ene in jih dobim jutr, zamenjam in javim. Hvala za enkrt

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.