Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot je ?e iz naslova razvidno,bi rad prosil z kak?no mnenje,kaj storiti glede ?rnega dima? Nekaj je narobe  z izgorevanjem,ker so tudi sve?ke bile ?rne,ko sem jih odvil iz glave. Bile pa so 5k km nazaj zamenjane. S?istil sem ?e senzor za pretok zraka in tudi loputo,ker mi je mal cukalo v nizkih obratih. Kaj bi moral ?e s?istiti oz nastaviti,da bi bilo izgorevanje dobro in da bi s tem tudi dim izginil. Sem pa motor segrel na delovno temp. med vo?njo in potem na mestu pohodil gas do max. Je zadaj potem kar fajn zakadilo... Ali ima ta avto mogo?e tudi kak EGR ventil,ki bi lahko bil vzrok temu? Mogo?e celo lambda sonda,sam potem bi mi verjetno tud check engine lu?ka zagorela,?e bi ?la lambdo ali? Poraba pa je po BC-ju 8.5l.

 

LP

Napisano

prebogata me?anica goriva, premalo zraka, ?e kadi tudi ob normalni vo?nji ko pospe?uje?...

 

preveriti merilnik pretoka zraka in/ali lamda sondo

 

merilnik pretoka zraka ni nujno da je umazan, pa kljub temu lahko narobe deluje... 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kako bi lahko preveril lambdo,da bi vedel sploh katera ne dela pravilno? Nebi zdaj ?el v nakup 2 lambd brezveze.

Predlagam obisk Avto Pelko d.o.o. in potem tam testirajte po mili volji, brez dodatnih stro?kov, ker nima smisla nekaj "na pamet" kupovat in se podajat v nepotrebne stro?ke, zlasti ne povezane s toliko starim avtom.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prvi o2 senzor kontrolira me?anico, drugi o2 kontrolira delovanje katalizatorja. Priklopis obd2 reader in pogledas livedata od prvega o2 ?e se giblje med 0 in 1V.

Lahko pa tudi da je v motorju neprimerno olje iz kak?ne leve trgovine.

Napisano

Prvi o2 senzor kontrolira me?anico, drugi o2 kontrolira delovanje katalizatorja. Priklopis obd2 reader in pogledas livedata od prvega o2 ?e se giblje med 0 in 1V.

Lahko pa tudi da je v motorju neprimerno olje iz kak?ne leve trgovine.

V?eraj sem lambdo pomeril in lepo deluje,tja do max. 1V in ni? ne ska?e napetost gor in dol. Ko spusti? gas pade napetost takoj na 0 in z dodajanjem se spet povzpne do 1V. Olje pa je notri Dexelia 5w-30.. 

Napisano

V?eraj sem lambdo pomeril in lepo deluje,tja do max. 1V in ni? ne ska?e napetost gor in dol. Ko spusti? gas pade napetost takoj na 0 in z dodajanjem se spet povzpne do 1V. Olje pa je notri Dexelia 5w-30..

Napetost mora skakat med 0 in 1v pod ?tandgasom. Ima? mo?nost grafi?nega prikaza?
Napisano

Napetost mora skakat med 0 in 1v pod ?tandgasom. Ima? mo?nost grafi?nega prikaza?

Aja? Sem mislil,da bolj kot obremeni? motor v vi?je obrate(bolj segreti plini in s tem tudi lambda),da se s tem vi?a tudi napetost. Sem pa meril z le z multimetrom in nimam nobene grafike.

Napisano

O2 "preklaplja" med bogato in revno me?anico med prostim tekom, tako da ga lahko tako preveri? kaj se dogaja. ?lo ni tudi z osciloskopom.

Motor mora biti v "zaprti zanki", da lambda sploh prevzame kontrolo nad me?anico. Nekateri mazdini motorji imajo pa celo neke extra senzorje za to.

 

Napisano

?e nekaj. ?e se opazi prekomerna poraba olja,je kdo ?e posumil na PCV valve,ker naj bi tam ?ez lahko ?la ve?ja koli?ina olja. Malo sem prebiral po razli?nih forumih jih je dosti pisalo,da so imeli te?ave s tem ventilom. Tudi pri meni sem opazil,da kar precej porablja olje. Avto ima 220k km,ampak zadaj ne kadi ni? plavo. Kompresijo sem meril in mi je na vseh cilindrih pokazalo 270psi. Tko da tudi sam sumim na to zadevo. Res da je precej dela z menjavo,treba je odstraniti sesalca,sam bom vseeno preveril,ker me nic ne atane za teh par evri?ev. :) Pa z naslednjo menjavo olja bom pre?altal na 10w-40, ker sumim da tudi to olje od Dexelia 5w-30 ni dobro za ta motor.

Napisano

Pri toyoti je tudi lahko zaradi tega ventila bilo dosti problemov z motorjem. Tako da ga le preveri.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e bi bilo olje, bi pokadil modro. ?e ?rno pokadi pa izgorevanje zmesi. ?rno lahko pokadi ko loputo odpre? za 80% ali ve?, ker na?eloma naj bi takrat hotel najve?jo mo? in ne ekolo?ke porabe in se o2 senzor izklopi. Ker izgorevanje ni nadzorovano je me?anica prebogata in se pokadi za tabo.

Throthle snap pravijo ameri?ani temu...

Napisano

?e bi bilo olje, bi pokadil modro. ?e ?rno pokadi pa izgorevanje zmesi. ?rno lahko pokadi ko loputo odpre? za 80% ali ve?, ker na?eloma naj bi takrat hotel najve?jo mo? in ne ekolo?ke porabe in se o2 senzor izklopi. Ker izgorevanje ni nadzorovano je me?anica prebogata in se pokadi za tabo.

Throthle snap pravijo ameri?ani temu...

To jst dobr vem,da ?e bi olje kurilo,bi se za mano kadilo modro. Problem pa je,ker mi olje zmanjkuje in nikjer ni? ne pu??a.. Tko,da mi ni jasno kam to gre  :blink:

Napisano

Meni je tudi olje pila pa se za mano ni niti malo kadilo.... Re?itev-generalka motorja. Je pa res, da imam bencinarja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.