Skoči na vsebino

Mazda 5 (letnik 2011 -2012)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Trenutno sem lastnik Mazde 6 (1 gen. 136KM).

Ker familija to zahteva (otroci) bo po?asi treba zamenjat avto, sem nekako za?el gledat o Mazdi 5. 

Glede na to, da je na voljo samo en dizel motor 1,6, 116KM me zanimajo va?e izku?nje z njim. Poraba, servisi, vozne lastnosti...  

Avto bo vsak dan naredil 50km avtoceste, zato me mo? motorja rahlo skrbi.

Kako je z porabo na AC?

Kaj si mislite o tem avtu?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10553920&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%201.6%20CDi%20SHIZUKA%20MZ-CD%20NAVY%20...

 

 

LP Rok

Napisano

Kupuje? famiY wagen zato naj te mo? ne skrbi.....nima? kaj divjati ha ha.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pri nas imamo starej?o verzijo s 143 KM. Glede na to, da nas je 6, je ?isto v redu. Motor je za normalno vsakodnevno rabo ?e premo?an, je pa malo pre?voh takrat, ko gremo na po?itnice, pa se nas v avto usede vseh 6, zadaj pa pripnemo po?itni?ko prikolico, ki tehta okoli 1200 kg, pri?gemo klimo in krenemo po Rebrnicah gor. Sicer vle?e stotko vse do vrha, a kazalec za temperaturo motorja pa tudi pride vse do vrha... 

 

Za normalno vsakodnevno vo?njo po ravnini (se pravi da na cesti ni dalj?ih vsaj 10% vzponov) je pa povsem dovolj mo?an in tudi navora ima dovolj. In kot je ?e Uklopko omenil, to ni voz za dirkanje. Niti podvozje niti nadgradnja nista niti podobna kak?nemu super-?portniku...

Napisano
  dne 11. 2. 2016 ob 20:52 je double_r napisal:

Pozdrav vsem!

 

Trenutno sem lastnik Mazde 6 (1 gen. 136KM).

Ker familija to zahteva (otroci) bo po?asi treba zamenjat avto, sem nekako za?el gledat o Mazdi 5. 

Glede na to, da je na voljo samo en dizel motor 1,6, 116KM me zanimajo va?e izku?nje z njim. Poraba, servisi, vozne lastnosti...  

Avto bo vsak dan naredil 50km avtoceste, zato me mo? motorja rahlo skrbi.

Kako je z porabo na AC?

Kaj si mislite o tem avtu?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10553920&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%201.6%20CDi%20SHIZUKA%20MZ-CD%20NAVY%20...

 

 

LP Rok

Zadnja skrb je avtocesta, ker tam ne rabi? veliko za 130. Bolj je problem pri kakem prehitevanju, klancu, kolesih na strehi, se kar pozna. Zaradi tega je poraba lahko tudi ve?ja kot pri CD143 tam okoli 7-7,5 ali celo ve?, odvisno spet od okoli??in, ker ?e fura? pa samo avtocesto lepo bo pa 6-6,5

 

Tukaj je enako od slabih 6 pa do slabih 9

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/833-5.html?powerunit=2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav vsem!

 

V?eraj sem bil na ogledu tele mazdice:

 http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10344089&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%20CD116%20Bussines-7SED%20NAVI%20VE...

 

za katero pi?e, da je ravnokar narejen veliki redni servis na 170kkm (menjano jermen, vodna pumpa, napenjalci...) kako pa je pri teh motorjih z visokotla?nimi ?obami? proizvajalec, vzdr?ljivost?

in pa seveda menjava bakrenih podlo?k (injektorji). Se to menja redno na velikem servisu ali ne?

 

Koliko kkm naj bi ta motor zdr?al, glede na to da je iz PSA grupe?

So ?e kak?ne druge malenkosti na katere je treba paziti pri tem motorju? 

 

LP Rok

 

 

Napisano

To sploh ni nujno... ?e je avto delal relacije pol ne bi smelo biti panike z DPF. ?e se je pa trejbalo po mestu al pa kratke razdalje takrat pa je res vpra?anje.

33112_1.png

Napisano

Pozdrav vsem

 

Naj si sposodim temo o zadnji 5-ki

 

Kako da ni nihce gledal tega in kaj je narobe, da se prodaja od jeseni lani:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10274188&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%20CD116%20TX

 

Je kriva cena? Prodajalec? Zgodovina?

moram re?i,da notri ni najlepse ohranjena, ima pa malo na stevcu..

 

Ostale omenjene so pa iz uvoza?

Napisano
  dne 5. 3. 2016 ob 22:34 je Mazda6 Miha napisal:

Pozdrav vsem

 

Naj si sposodim temo o zadnji 5-ki

 

Kako da ni nihce gledal tega in kaj je narobe, da se prodaja od jeseni lani:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10274188&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%20CD116%20TX

 

Je kriva cena? Prodajalec? Zgodovina?

moram re?i,da notri ni najlepse ohranjena, ima pa malo na stevcu..

 

Ostale omenjene so pa iz uvoza?

 

?ivjo!

 

Sem si tudi jaz ogledoval tudi tole 5-ko. 

Vendar pa, ko sem si ogledoval njej podobno (max oprema) sem ugotovil, da Mazda 5 ?al ni konkuren?na S-maxu. ?al. Kljub temu, da trenutno vozim Mazdo 6. Razlika je ogromna (oprema, sede?i, materiali). ?e ti to ne igra vloge oz. se ti zdijo drsna vrata ve?ji faktor od na?tetega potem mislim, da je to prava stvar.

 

Glede cene pa nism 100% samo nekje imam v spominu da je bila 15.900?... tako, da sedaj je cena primerna.

 

Glede mene... jaz spet gledam karavana (vozi?ek bo itak samo ?e eno leto v uporabi).

 

 

LP Rok 

Napisano

S max je itak raketa. Meni najlep?i med temi dru?inskimi gajbicami. Mazdo 5 so pa oblikovno tako zgre?ili, da je joj.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Ja res..samo mazda 5letnik 2008-2009...kot je bila moja prej so ble pa ok..tudi oblikovno in kot motorji...lp

Napisano

Jaz mislim da najvecja prednost takih avtov so drsna vrata...to je zakon, vse ostalo brez pomema :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pika.

Malo sem upal na novi galaxy z drsnimi :( nic od tega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, prva generacije mazde 5 je bila v redu. Zdej zadnja pa..ssangyong stile. Ne vem no, spredaj v redu, zadetk mimohod. Ampak dobro, vsake o?i imajo svojega malarja :) ?koda, ker nimajo ambicij po kakem dru?inskem vagnu tam pri mazdi.

Napisano
  dne 8. 3. 2016 ob 7:44 je SpEkTr napisal:

Ja, prva generacije mazde 5 je bila v redu. Zdej zadnja pa..ssangyong stile. Ne vem no, spredaj v redu, zadetk mimohod. Ampak dobro, vsake o?i imajo svojega malarja :) ?koda, ker nimajo ambicij po kakem dru?inskem vagnu tam pri mazdi.

 

Ni problem v zunanji obliki... problem je v materialih v notranjosti. Tam je ?isto nasprotje z S-max-om. V Mazdi 5 se po?uti? kot bi se vsedu v kangoo-ja, ne pa v enoprostorca. 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

L.p. Danes sem postal lastnik tudi jaz Mazde 5 2.0 diesel 110km 230.000 km. Ko sem pripeljal domov je v prostem teku za?elo cel avto tresit kot bi laufal po dveh cilindrih in bi glih zdaj crknil.. Ko sem ga enihparkrat vgasnil in sturiral je za?el normalno laufat. Kaj bi to lahko bilo. Hvala za odgovore.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.