Skoči na vsebino

Mazda 5 (letnik 2011 -2012)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Trenutno sem lastnik Mazde 6 (1 gen. 136KM).

Ker familija to zahteva (otroci) bo po?asi treba zamenjat avto, sem nekako za?el gledat o Mazdi 5. 

Glede na to, da je na voljo samo en dizel motor 1,6, 116KM me zanimajo va?e izku?nje z njim. Poraba, servisi, vozne lastnosti...  

Avto bo vsak dan naredil 50km avtoceste, zato me mo? motorja rahlo skrbi.

Kako je z porabo na AC?

Kaj si mislite o tem avtu?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10553920&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%201.6%20CDi%20SHIZUKA%20MZ-CD%20NAVY%20...

 

 

LP Rok

Napisano

Kupuje? famiY wagen zato naj te mo? ne skrbi.....nima? kaj divjati ha ha.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pri nas imamo starej?o verzijo s 143 KM. Glede na to, da nas je 6, je ?isto v redu. Motor je za normalno vsakodnevno rabo ?e premo?an, je pa malo pre?voh takrat, ko gremo na po?itnice, pa se nas v avto usede vseh 6, zadaj pa pripnemo po?itni?ko prikolico, ki tehta okoli 1200 kg, pri?gemo klimo in krenemo po Rebrnicah gor. Sicer vle?e stotko vse do vrha, a kazalec za temperaturo motorja pa tudi pride vse do vrha... 

 

Za normalno vsakodnevno vo?njo po ravnini (se pravi da na cesti ni dalj?ih vsaj 10% vzponov) je pa povsem dovolj mo?an in tudi navora ima dovolj. In kot je ?e Uklopko omenil, to ni voz za dirkanje. Niti podvozje niti nadgradnja nista niti podobna kak?nemu super-?portniku...

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Trenutno sem lastnik Mazde 6 (1 gen. 136KM).

Ker familija to zahteva (otroci) bo po?asi treba zamenjat avto, sem nekako za?el gledat o Mazdi 5. 

Glede na to, da je na voljo samo en dizel motor 1,6, 116KM me zanimajo va?e izku?nje z njim. Poraba, servisi, vozne lastnosti...  

Avto bo vsak dan naredil 50km avtoceste, zato me mo? motorja rahlo skrbi.

Kako je z porabo na AC?

Kaj si mislite o tem avtu?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10553920&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%201.6%20CDi%20SHIZUKA%20MZ-CD%20NAVY%20...

 

 

LP Rok

Zadnja skrb je avtocesta, ker tam ne rabi? veliko za 130. Bolj je problem pri kakem prehitevanju, klancu, kolesih na strehi, se kar pozna. Zaradi tega je poraba lahko tudi ve?ja kot pri CD143 tam okoli 7-7,5 ali celo ve?, odvisno spet od okoli??in, ker ?e fura? pa samo avtocesto lepo bo pa 6-6,5

 

Tukaj je enako od slabih 6 pa do slabih 9

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/833-5.html?powerunit=2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav vsem!

 

V?eraj sem bil na ogledu tele mazdice:

 http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10344089&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%20CD116%20Bussines-7SED%20NAVI%20VE...

 

za katero pi?e, da je ravnokar narejen veliki redni servis na 170kkm (menjano jermen, vodna pumpa, napenjalci...) kako pa je pri teh motorjih z visokotla?nimi ?obami? proizvajalec, vzdr?ljivost?

in pa seveda menjava bakrenih podlo?k (injektorji). Se to menja redno na velikem servisu ali ne?

 

Koliko kkm naj bi ta motor zdr?al, glede na to da je iz PSA grupe?

So ?e kak?ne druge malenkosti na katere je treba paziti pri tem motorju? 

 

LP Rok

 

 

Napisano

To sploh ni nujno... ?e je avto delal relacije pol ne bi smelo biti panike z DPF. ?e se je pa trejbalo po mestu al pa kratke razdalje takrat pa je res vpra?anje.

33112_1.png

Napisano

Pozdrav vsem

 

Naj si sposodim temo o zadnji 5-ki

 

Kako da ni nihce gledal tega in kaj je narobe, da se prodaja od jeseni lani:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10274188&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%20CD116%20TX

 

Je kriva cena? Prodajalec? Zgodovina?

moram re?i,da notri ni najlepse ohranjena, ima pa malo na stevcu..

 

Ostale omenjene so pa iz uvoza?

Napisano

Pozdrav vsem

 

Naj si sposodim temo o zadnji 5-ki

 

Kako da ni nihce gledal tega in kaj je narobe, da se prodaja od jeseni lani:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10274188&show=1&avto=Mazda%20Mazda5%20CD116%20TX

 

Je kriva cena? Prodajalec? Zgodovina?

moram re?i,da notri ni najlepse ohranjena, ima pa malo na stevcu..

 

Ostale omenjene so pa iz uvoza?

 

?ivjo!

 

Sem si tudi jaz ogledoval tudi tole 5-ko. 

Vendar pa, ko sem si ogledoval njej podobno (max oprema) sem ugotovil, da Mazda 5 ?al ni konkuren?na S-maxu. ?al. Kljub temu, da trenutno vozim Mazdo 6. Razlika je ogromna (oprema, sede?i, materiali). ?e ti to ne igra vloge oz. se ti zdijo drsna vrata ve?ji faktor od na?tetega potem mislim, da je to prava stvar.

 

Glede cene pa nism 100% samo nekje imam v spominu da je bila 15.900?... tako, da sedaj je cena primerna.

 

Glede mene... jaz spet gledam karavana (vozi?ek bo itak samo ?e eno leto v uporabi).

 

 

LP Rok 

Napisano

S max je itak raketa. Meni najlep?i med temi dru?inskimi gajbicami. Mazdo 5 so pa oblikovno tako zgre?ili, da je joj.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Ja res..samo mazda 5letnik 2008-2009...kot je bila moja prej so ble pa ok..tudi oblikovno in kot motorji...lp

Napisano

Jaz mislim da najvecja prednost takih avtov so drsna vrata...to je zakon, vse ostalo brez pomema :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pika.

Malo sem upal na novi galaxy z drsnimi :( nic od tega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, prva generacije mazde 5 je bila v redu. Zdej zadnja pa..ssangyong stile. Ne vem no, spredaj v redu, zadetk mimohod. Ampak dobro, vsake o?i imajo svojega malarja :) ?koda, ker nimajo ambicij po kakem dru?inskem vagnu tam pri mazdi.

Napisano

Ja, prva generacije mazde 5 je bila v redu. Zdej zadnja pa..ssangyong stile. Ne vem no, spredaj v redu, zadetk mimohod. Ampak dobro, vsake o?i imajo svojega malarja :) ?koda, ker nimajo ambicij po kakem dru?inskem vagnu tam pri mazdi.

 

Ni problem v zunanji obliki... problem je v materialih v notranjosti. Tam je ?isto nasprotje z S-max-om. V Mazdi 5 se po?uti? kot bi se vsedu v kangoo-ja, ne pa v enoprostorca. 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

L.p. Danes sem postal lastnik tudi jaz Mazde 5 2.0 diesel 110km 230.000 km. Ko sem pripeljal domov je v prostem teku za?elo cel avto tresit kot bi laufal po dveh cilindrih in bi glih zdaj crknil.. Ko sem ga enihparkrat vgasnil in sturiral je za?el normalno laufat. Kaj bi to lahko bilo. Hvala za odgovore.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.