Skoči na vsebino

Mazda 6 2 generacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spostovani,

 

ob prebiranju foruma nisem nikjer zasledil, mnenja o mazdi 6 2 genracije, predvsem letnik 2010 do 2012.

 

Mene osebno zanima bencinski motor, na kaj je treba bit pazljiv, oziroma ce ima kaksne vecje tezave?

 

Kako je z servisi, ali ima bencinar tudi ketno kot dizel?

 

Opazil sem da je letnik 2010 z 6. prestavami, predvsem 2.0i motorji z 155 PS.  Nekako me bol vlece 2.0 kot 1.8 motor, ker se mi zdi avto kar precej tezek.

 

Kaksna je razlika v opremi, TE, TE plus..itd.

 

 

Prosim cimvec komentarjev, ter izkusenj z omenjenim avtomobilom. 

 

 

Komentarji o dizlu tudi pridejo v postev, ampak ker letno ne prevozim vec kot 15 k km se ga ne splaca kupovat.

 

 

Aja, kako pa so avtomatiki, ker jih ni zaslediti, mogoce 1 na celem internetu.

 

Lep snezni dan.

 

 

 

Napisano

Bencinarji vsi imajo ketno, bolje je 2,0 motor a se da pre?iveti tudi z 1,8 le mora? biti umirjen voznik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No lepo je slisat da majo bencinarji ketno, odpade veliki servis. :)

 

Kako pa je opremo, kaksne verzije obstajajo...Za TE sem ze zasledil, ter TE plus. Kaksna je v bistvu razlika?

 

Pa naj pije ce se le malo premakne ko ga pritisne clovek na visje obrate...naceloma sem umirjen voznik, ampak tu pa tam pa ze pritisnem na gas ko je treba.

 

Ce je povprecna poraba 8 l, se mi to ne zdi prevec za tak velik avto.

 

No nebi zdej o sami porabi..bol me zanima kako se avto obnese, zanesljivost ter mozne tezave bencinskega motorja, oziroma na kaj bit pozoren pri eventualnem nakupu.

 

Sam imam 2-3 nagledane, prilepim jutri kak link.

Napisano

Glede paketov opreme in oznak smo nekaj malega pisali tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/11913-pomo?-pri-nakupu-mazde-6/?p=356906 ... Glede tega, kaj kateri paket vsebuje, pa bi moral pobrskati, ce imam se kje kaksen prospekt shranjen... Se pa paketi razlikujejo glede na trzisce... Ce je recimo iz uvoza, ni nujno, da ima enake oznake...

 

Avtomatikov pri nas sploh ni bilo se mi zdi... Ce se prav spomnim, je bil avtomatski menjalnik takrat na voljo le v CX-7 pri bencinski razlicici...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Avto se ne kupuje v Sloveniji, zato na avtonetu nisem niti gledal, ker sem  jo nazalost zapustiti ...da ne razlagam na veliko in siroko. Saj vsi veste kako in kaj :S  

 

 

Recimo nekaj od tega bi sel gledat:

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5924485

 

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5653951

 

 

zgornji recimo nima gretja sedezev ima pa veliko drugih stvari, za katere sploh ne vem kaj so :D

 

spodnji pa recimo 30k km manj ter malo visjo ceno ter gretje sedezev.

 

Tudi v Avstrji sem nasel samo enega avtomatika..ker pa ni prevelike izbire niti ne iscem tocno avtomatika, ampak me zanima vseeno kako se obnesejo, ce slucajno vmes kaksen naleti.

Napisano

Avto se ne kupuje v Sloveniji, zato na avtonetu nisem niti gledal, ker sem  jo nazalost zapustiti ...da ne razlagam na veliko in siroko. Saj vsi veste kako in kaj :S  

 

 

Recimo nekaj od tega bi sel gledat:

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5924485

 

 

http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5653951

 

 

zgornji recimo nima gretja sedezev ima pa veliko drugih stvari, za katere sploh ne vem kaj so :D

 

spodnji pa recimo 30k km manj ter malo visjo ceno ter gretje sedezev.

 

Tudi v Avstrji sem nasel samo enega avtomatika..ker pa ni prevelike izbire niti ne iscem tocno avtomatika, ampak me zanima vseeno kako se obnesejo, ce slucajno vmes kaksen naleti.

 

 

Ce ne kupujes v Sloveniji ali Avstriji, je podatek o stopnjah opreme brezpredmeten... Kokikor vem, so te pakete (TE, TE PLUS,...) imeli le Avstrijci in posledicno tudi v Sloveniji... V Nemciji so pakete opreme poimenovali drugace ... Tam so bili recimo Sportline, Dynamic,...

 

Sele pri zadnji generaciji se mi zdi, da so nekako poenotili (Attraction, Revolution, ...)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja glede motorja sem opazil da ima malo vec konjev, glede Facelifta pa mi ni cist jasno kaksna je razlika :D

Sem glihkar pregledal, malo slike ter opazil majhne podrobnosti kot so tipke an volanu, oziroma barva okrog tipk ter meglenke so drugacne na faceliftu.

 

kaksna pa je razlika v masini, glede tezav oziroma vzdrzevanja?

Napisano

...in z druga?nim motorjem...

Vem ja. Sem samo dopisal,ker sem videl, da ni izpostavil, ko je nasteval razlike :).

Jest bi rajsi vzel spodnjo :). Je faceliftana z manj prevozenimi in pa malenkost vec konji :)

Napisano

Razlika je EURO 4 in EURO 5 motor... Sam imam EURO 4. Stro?ek avta je letni servis in dobrih 8 litrov porabe...tudi ob te?ki nogi ni na 9l pri?la, ?e se pa vozim turisti?no, je pa pod 8l...

Napisano

Seveda, avtomobili v Avstriji so za tisocaka ali 2 drazji kot v Sloveniji, zaradi njihovega zakona o izpustih. Drugi Problem pa je predvsem zavarovanje avtomobila, ki je v najbolsem primeru 2 krat drazje kot pri nas :D

 

Plus omejitve pri kaskem zavarovanju, ker mora biti avto najvec 6 let star za kasko.

 

 

Po grobih izracunih bi za 155 PS imel cirka 150 evrov mesecno :S


Vem ja. Sem samo dopisal,ker sem videl, da ni izpostavil, ko je nasteval razlike :).
Jest bi rajsi vzel spodnjo :). Je faceliftana z manj prevozenimi in pa malenkost vec konji :)

 

 

Tudi meni se nekako bolj dopade spodnja, ze zaradi manj prevozenih km.

Napisano

147KM 2.0 je stra?no anemi?en motor... ne vem zakaj ampak verjetno zaradi ekologije so ga zauzdali. Nisem vozil naslednjega v FL verziji s 155KM ampak baje je precej bolj?i. Ne samo za tistih 8KM razlike ampak po ob?utku naj bi bil veliko bolj odziven. ?e pa dobi? 2.5 litrskega je pa sigurno najbolj?a izbira.

33112_1.png

Napisano

2.5 Literski motr odpade zaradi registracije ter ga skor ni za dobiti.

 

Kako pa je z tovarnisko garancijo pri mazdah?

Napisano

Evo, tak avto si lastim sedaj ene 3.mesece.

2.0 bencin, 147 KM, letnik 2009.

 

Glede na to,da nisem nek dinami?ni voznik, mi avto s tem motorjem ?ist ustreza. Malce sem se ga mogel navadit, glede na to, da sem imel prej la?ji in mo?nej?i avto :)

 

Kot sem ?e v eni temi zapisal, sem prej?nji teden opravil servis na Mazdi v BTC-ju (servis na 100 000 km), ki me je pri?el manj kot 200?. Kar se mi zdi za poobla??eni servis zelo malo (olje, filter, kabinsko filter, ?arnica za tablico...). 

 

Kar se pa porabe ti?e,je pa pri meni tako,da sem ?e pred 6h zjutraj na poti in imam tudi 3/4 poti avtocesto ( logatec - lj ). 

 

Z zadnjim tankom sem eksperimentiral in sem s 41,72 litri naredil 616 km , kar znese pod 7l / 100km. Je pa res,da nisem med hitrej?imi, ampak gu?ve pa tudi ne delam :) Samo dvomim,da mi bo to ?e kdaj uspelo :) Ampak vseeno na 8l ?e nisem pri?el, vedno manj. 

 

?e te ?e kaj zanima, pa vpra?aj.

 

lp

Napisano

2.0 je cisto ok pelje se lepse jot dizel (ne ropota itd) ce hoces da pospesi kot se zagre pa rabis vsaj 3500rpm.

Ce mas samo avtoceste potem je dizel neprimerno boljsa izbira, za mesane voznje pa 2.0

Imam pa obe, 2009 2.0 karavan, in 2011 2.2 cd129 5vratno.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ali ni 2009 letnik se z 147 KM?


Eno vprasanje se Imam ki ni vezano na Motor :D

 

Kako je z zracnimi blazinami, ali se lahko sovoznikova izklopi? Recimo da hocem dojencka prevezat v jajcki an sprednje sedezu, ali je to mogoce? Ali je to sploh dovoljeno?

Napisano

?e nima klju?avnice za izklop airbaga se jo da vgraditi in potem lahko da? jaj?ko naprej kar je dovoljeno. 

 

A ?e je le mo?no jo raj?i vozi zadaj.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

odpri sovoznikov predal in tam se nahaja  klju?avnica za izklop airbaga! Vsaj moja ima.

Ne  vem zakaj nebi bilo dovoljeno pripeti lupinico spredaj .....pogoj je  izklop airbaga zaradi varnosti in  mo?nosti po?kodb ali zadu?itve ?e se  spro?i in je na tistem mestu dojen?ek :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e nima klju?avnice za izklop airbaga se jo da vgraditi in potem lahko da? jaj?ko naprej kar je dovoljeno. 

 

A ?e je le mo?no jo raj?i vozi zadaj.

komot jo izklopis. kljucavnice pa mislim da imajo vse te mazde.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.