Skoči na vsebino

Mazda 6 2 generacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam podobnen motor v 6ki I gen, fl2006. Je 2.0i le da ima malo manj konji?ev. S tem motorjem bo? zelo zadovoljen in kot umirjen voznik dosegel porabo 7l na 100km. Vsaj meni avto tako pije.

lp

Napisano

Same hvale na racun motorja, kar je meni osebno zelo pomembno. Me pa veseli da se da tudi sprednji airbag izlopit, ker v moji stari kanti ( MB A160-letnik 2002) se ga ne da izklopit, razen ce odklopim senzor pod sedezem :S

 

Ocitno bo treba it kar kaksno sprobat da vidim kako se to pelje, ker mazde se res nisem vozil.

 

Kako pa je z garancijo na mazdi za stare atomobile, oziroma 4 leta stare, recimo z 50k prevozenih, ali je omejena na 3 leta?   Pa ce se kdo slucajno ve, ali je vseeno ali servisiram avto v SLO na pooblascensu ali v AT na pooblascencu?

Napisano

No, pri avto magazinu niso bili tako navdu?eni nad motorjem :)
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda6-20i-te-plus/

 

Za izklopit sovoznikov airbag ima? v sovoznikovem predalu stikalo za izklop.

 

Morem dodati ?e to, da edina stvar ki jo najbolj pogre?am je to,da avtoradio nima usb klju?ka :( Tako,da sem spet moral spet CD-je poiskat (bere pa mp3-je).

Napisano

Same hvale na racun motorja, kar je meni osebno zelo pomembno. Me pa veseli da se da tudi sprednji airbag izlopit, ker v moji stari kanti ( MB A160-letnik 2002) se ga ne da izklopit, razen ce odklopim senzor pod sedezem :S

 

Ocitno bo treba it kar kaksno sprobat da vidim kako se to pelje, ker mazde se res nisem vozil.

 

Kako pa je z garancijo na mazdi za stare atomobile, oziroma 4 leta stare, recimo z 50k prevozenih, ali je omejena na 3 leta?   Pa ce se kdo slucajno ve, ali je vseeno ali servisiram avto v SLO na pooblascensu ali v AT na pooblascencu?

Mislim da so stare imele ?e 3 leta ali 100 000 garancije. Kam vozi? na servis je pa vseeno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mislim da so stare imele ?e 3 leta ali 100 000 garancije. Kam vozi? na servis je pa vseeno.

 

 

Tako je... Originalno je bilo 3 leta ali 100.000 km garancije ... z moznostjo podaljsanja jamstva na 5 let ali 150.000 km ... kar je takrat kostalo pri nas 500? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vse nimajo mo?nosti izklopa Airbaga. Moja letnik 2012 nima, pa tudi niso prepri?ani, da se klju?avnica da vgraditi. Klinac pa dru?inski avto ?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Jst bom tkole reku, k sm menju svojo ?estko sem imel tako 2.0 na testu za 1 tedn in bil zelo razo?aran nad motorjem samim in njegovo pro?nostjo... Poraba je bila med 9l in 10l (kombinirana vo?nja) gre pa nikamor, najbolj me je skrbela rja ker se mi je prej?nja pri starosti 12ih let dobesedno razpadla... Zato je pol padla odlo?itev za passata 2.0 tsi, poraba je enaka ?estki, kar se pa ti?e odzivnosti je pa ?ist druga pesem-proti ?estki avto poskakuje od "veselja" ob pritisku na gas!

banner1ydl6.jpg
Napisano

Se pravi, da bog ne daj mazde kupit, ker je VW tsi posko?nej?i in bolj vesel... :blink:

tu pa ste biseri....

?lovek spra?uje o motorju in Lepi je bil uporabnik bencinske mazde, ki jo lahko primerja tudi s konkurenco.....tudi podatek da je turbo bencinarc z isto porabo proti atmosfercu je koristen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Itak vw vsem tok mal pije, da je joj ? primerja naj se skyactive motor, ne tisti star bencinar..

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Itak vw vsem tok mal pije, da je joj ? primerja naj se skyactive motor, ne tisti star bencinar..

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

oba sta iste generacije. sicer pa turbaka in navadnega ne more? primerjat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tu pa ste biseri....

?lovek spra?uje o motorju in Lepi je bil uporabnik bencinske mazde, ki jo lahko primerja tudi s konkurenco.....tudi podatek da je turbo bencinarc z isto porabo proti atmosfercu je koristen

kolker js vem je bil lepi uporabnik 6-ke prve generacije 2.0 diesla ;)

Napisano

kolker js vem je bil lepi uporabnik 6-ke prve generacije 2.0 diesla ;)

Je bil ja samo je bil pa ravno tako tudi uporabnik (za en teden) 2.0 bencinske mazde (vrjetno je to jures hotel povedati) ;)

Napisano

Aja lepi je testiral ta novo, pardon. Ne vem pa od kje mu taka poraba, ker ?e na testih jim to ne rata, tako da ne vem.

 

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Moj fotr ima  08 letnik 2.0 (147km) pa pije okoli 9,6-9,7. Je pa res, da je ravno tako na plin, ampak ?e vedno bi bila potro?nja brez plina okoli 9l. Upo?tevati je potrebno tudi to, da se z njo ve?inoma pelje mami in pravi, da je avto tako tih, da se ?tevec na avtocesti obrne tudi do 180km/h preden sploh pogrunta.  :D

Napisano

Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000 :blink:

 

 

Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.

 

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/mazda/6-20i-te-plus.pdf

 

 

porabila v povpre?ju kar 11,5 litra, pri malce te?ji nogi pa ta poraba zlahka prileze do 12,3 litra.

?e omenimo, da ima dober ?eststopenjski menjalnik, moramo ?e pristaviti, da bi lahko bila ?esta prestava ?dalj?a?. Sicer predvidevamo,
da je ?esta prestava ?kraj?a? zaradi slabokrvnosti motorja v vi?jih vrtljajih, vendar pa se pri avtocestni hitrostni omejitvi kazalec na merilniku
vrtljajev ustavi nad ?tevilko tri tiso?. In tamje hrup motorja ?e malce mote?.

 

 

33112_1.png

Napisano

Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000 :blink:

 

 

Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.

 

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/mazda/6-20i-te-plus.pdf

Nekdo, ki vozi nek majhen in star jajcek, bo za vsak vecji novejsi avto rekel, da je tih... Tamala je recimo prej vozila Cordobo... sedaj ima Mercedesa A160... Starost preko 15 let... oba bencinarja in oba sta dokaj glasna pri visjih hitrostih ... In ko se pelje z mano, pravi kaksna tisina je .... In da se sploh ne cuti, da je hitorst ze 130 km/h ali vec (vec ni, ker je v SLO dovoljeno peljat najvec 130 km/h :) :) ;) ) ... in da pri njej tako ropota ze pri 70 km/h :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

VW odpade ze v startu, sploh ker ima turbino. Ker sem do zdej vozil A klaso beninarja z 100 ps, dvomim da bo mazda kaj manj poskocna. Glede porabe pa cist tko, tud a klasa spije 10 ce se pelje 170 km na h, pravtako po mestu okoli 9

Napisano

VW odpade ze v startu, sploh ker ima turbino. Ker sem do zdej vozil A klaso beninarja z 100 ps, dvomim da bo mazda kaj manj poskocna. Glede porabe pa cist tko, tud a klasa spije 10 ce se pelje 170 km na h, pravtako po mestu okoli 9

Vse je v glavi, dostu je lahko 100 konjev ce si umirjen avtocestar. V Sloveniji je ze 130 utopija. Samo navadit se je treba pa predvidevat pri kakih prehitevanjih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, dosti teh "omejitev" je v glavi. Tudi meni so vsi priporo?ali dizla, glede na to da dnevno naredim vsaj 80km. Ampak se ne morem otresti razmi?ljanja,da se dizli kvarijo, pa turbina, pa DPF, pa injektorji... ?eprav poznam veliko zadovoljnih voznikov dizlov (sicer ne mazde). Ampak kar ne morem se otresti tega strahu :(

 

Kar se hitrosti ti?e,mi v 6 prestavi pri 3000 obratih, ka?e na ?tevcu 120 km/h.

Napisano

Kar se hitrosti ti?e,mi v 6 prestavi pri 3000 obratih, ka?e na ?tevcu 120 km/h.

 

?tevec 120 pomeni realno okoli 110km/h po GPS. Pri 130km/h ma? pol tam nekje 3600 obratov

33112_1.png

Napisano

V Sloveniji je ze 130 utopija.

 

Utopija je samo v jutranjih in popoldanskih konicah. Druga? ni ve?jih te?av se peljat s to hitrostjo izven teh konic oziroma v ?asu, ko ni selitve narodov tekom po?itnic in dopustov.

33112_1.png

Napisano

Povej jim to danes na poti v Reko...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.