Skoči na vsebino

Nakup mazde 3 CD110

Ustvari kratki URL


lg321

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav zanimam se za nakup mazde3 cd110 vem samo da so te motorji enaki kot v peugeotu, citroenu, fordu ali to drzi in pa nasplosno kaksni so te motorji na kaj je treba biti pozoren pri nakupu in pa nasploh glede ostalih stvari na avtu.

 

ogledano pa imam tole:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10614213&show=1&avto=Mazda%20Mazda3%20Sport%20CD110%20TX

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav zanimam se za nakup mazde3 cd110 vem samo da so te motorji enaki kot v peugeotu, citroenu, fordu ali to drzi in pa nasplosno kaksni so te motorji na kaj je treba biti pozoren pri nakupu in pa nasploh glede ostalih stvari na avtu.

 

ogledano pa imam tole:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10614213&show=1&avto=Mazda%20Mazda3%20Sport%20CD110%20TX

Ja res je, to so PSA motorji, ki so francoskega porekla. Nahajajo se v Citoeni, Peugeotih, Fordih, Volvotih, v Minijih, pa tudi v redkih Suzukijih SX4.

Pri teh kilometrih bo po?asi na vrsti glavni servis (menjava zobatega jermena, vodna pumpa, itd...), ?e ?e ni bil leta 2014, prvi? se ga menja pri 240kkm oz. na 10 let.

 

Bodi pozoren na cedilo pod karterjem (priporo?eno ?i??enje oz. menjava ker stane par ? vsako tretjo menjavo olja), pa pri teh kilometrih bi ?e po?asi morale bit menjane bakrene podlo?ke na injektorjih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha kaksni pa so nasploh ti motorji z fordovega foruma sem prebral da naj nebi bili ravno ok.

 

zelo je ob?utljiv ja! :) bi si upal trdit, da je od 6-ke 2.0 diesel bolj?i, ?eprav je tudi na tistega treba pazit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker so EV vsi avtomatiki, z vsakim AT je lazje v koloni. Edino start stopa ni vec, to res ne pogresam vec
    • Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...
    • Mogoče bi bilo res boljše, a se mi zdi, da tega ne bomo nikoli izvedeli. Vem pa, da sem se že dvakrat zeznil, ker sem vzel direktivo iz Bruslja, naredil, kot predpisuje, potem pa ni bilo dobro, ker so v Sloveniji predpisali precej strožje kot je to zahteval Bruselj. Mimo grede, "čebelarski zakonik" je bil v Bruslju napisan na treh straneh, ko so ga pa "prevedli" v slovenščino, je pa ratalo preko 60 strani (mislim, da 64, se ne spomnim več natančno).  Eno je, kaj Bruselj zahteva, drugo je pa, kaj naša nacionalna zakonodaja trdi, da Bruselj zahteva.   Poleg tega ni potrebno, da smo prvi, ki bomo to uvedli. Če res Bruselj to zahteva - kolikor vem, v Italiji ne bo omejitev glede bojlerjev, IR-panelov, električnega talnega gretja in podobno.    Vsekakor pa se moraš strinjat (in vsi ostali tudi): kar smo izvolili, to imamo - pa če ti je všeč ali pa ne...
    • Tisto v koloni gre z ICE tudi lepo, samo radarski tempomat rabiš. Lahko daš nogo lepo dol z gasa. Avto se sam ustavi in potem pritisneš resume na volanu in se odpelje naprej do naslednjega ustavljanja. Brez tikanja bremz in gasa s podplati.
    • Prvi novembe je letos v Vipavi precej bol topel kot lani. lani smo bili na pokopališču v bundici in kabi, letos bomo pa v krathih rokavih
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.