Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat.

...tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...

http://www.ipomer.com/?p=587

 

Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno.

 

pozdrav

Napisano

Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat.

...tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...

http://www.ipomer.com/?p=587

 

Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno.

 

pozdrav

Blog leta 2013, ki povzema se starejsi renault forum (tale gospod samo kopira)

Naredi to sodobnemu avtu z dpf.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat.

...tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...

http://www.ipomer.com/?p=587

 

Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno.

 

pozdrav

?e avto zdr?i 500.000 km brez dodatkov, zakaj bi sploh kaj dodajal!?!  :P

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ocitno stresne bo treba gledat. Kaj pa a je zajeban dat kolesa na streho? En ima dobrih 10kg, tadrug pa 13kg

 

Mraus, tvoja varijanta je za dva brez prtljage :-)

 

Kok pa stane montaza kljuke? Ceprav mi je kljuka nekje isti rang kot zavesce :-)

 

Da bo zdr?al 750.000  :ne vem:

Napisano

Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T olje

je podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev).

 

Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?em

in ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa pa

verjetno ?kodljivo tudi ni....

 

?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?eno

http://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/

 

Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....??

Napisano

Hmmm... Ce je dodajanje raznih dodatkov tako dobro in nima stranskih negativnih ucinkov... zakaj tega ne pocne ze prodajalec goriva?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm... Ce je dodajanje raznih dodatkov tako dobro in nima stranskih negativnih ucinkov... zakaj tega ne pocne ze prodajalec goriva?

.....zaradi cene....::))

.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.

Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.

Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...

Napisano

Kaj nam bos pa ti prodal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

.....zaradi cene....: :))

.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.

Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.

Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...

 

In kje ma? Shell za osebna vozila?

Podpis.png

 

Napisano

.....zaradi cene....: :))

.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.

Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.

Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...

 

 

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

 

Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel :)

Napisano

Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel :)

 

Mogoce res... ampak problemov tudi ni pri Mercedesu A160 letnik 1998, ki ima za sabo ze okoli 250 K km ... pa tudi ne vlivam notri nobenih dodatkov... Pac redno vzdrzevanje in uporaba :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, je pa tudi res, da stari dizli so bolj 'robustni' kot dana?nji. Vse ve? je enih dodatkov ,ki ti po x kilometrih za?nejo greniti ?ivljenje...no lahko za?nejo. V?asih si se lahko na kratke razdalje vozil z dizlom, danes se ne more? recimo. Slej ko prej ima? probleme.

Napisano

Mercedes je bencinar :) ... in glede aditivov in dodatkov mislim bolj nasplosno... ker tega je precej... in ce bi verjel vsem, kar obljubljajo... bi moral poleg goriva vedno dodati se ene par razlicnih dodatkov :)

 

Kar se pa dizlov tice... nevem ce so kaj bolj robustni... zahtevajo pa mogoce malo vec oz. bolj redno vzdrzevanje... Poznam ljudi, ki obiscejo servis samo takrat, ko avto zacne zafrkavati ... in recimo noce vzgati, oz. se noce vec premakniti ... :) ... Redno vzdrzevanje, kot je menjava olja in podobno ne obstaja ... In na take zadeve so danasnji avti bolj obcutljivi kot vcasih... ker so tehnolosko bolj zapleteni... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

OK....kar zaklju?imo....ker tole gre samo ?e v smer primitivnih provokacij in tipi?nega slovenskega bu.....tva!

 

...post je bil odprt z enim samim namenom, vpra?anje je normalno razvitemu ?loveku jasno postavljeno,

nekateri odgovori pa prikazujejo druga?no sliko nekaterih sodelujo?ih.

 

pozdrav

Napisano

OK....kar zaklju?imo....ker tole gre samo ?e v smer primitivnih provokacij in tipi?nega slovenskega bu.....tva!

 

...post je bil odprt z enim samim namenom, vpra?anje je normalno razvitemu ?loveku jasno postavljeno,

nekateri odgovori pa prikazujejo druga?no sliko nekaterih sodelujo?ih.

 

pozdrav

Se strinjam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj forum je namenjen temu, da se napisejo lastne izkusnje ali mnenja ali ne? Pac sem samo odgovoril na vprasanje... da se nikoli nisem nicesar dodajal gorivu... in tudi nimam namena. 

 

Poleg tega sem mnenja, da najvec pozitivnih ucinkov od teh dodatkov imajo prodajalci tovrstnih artiklov ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In kje ma? Shell za osebna vozila?

 

A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i?

 

Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...

Napisano

Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.html


A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i?

 

Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...

 

 

V Vodicah je Agip 

 

Dropbox-20160309-091704.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T olje

je podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev).

 

Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?em

in ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa pa

verjetno ?kodljivo tudi ni....

 

?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?eno

http://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/

 

Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....??

 

Res, vpra?anje je na mestu. Mazdina vozila gredo na odpad zaradi starosti in dotrajanosti plo?evine, redkokateri zaradi dotrajanosti motorja. Vsaj jaz ?e nisem sli?al, da bi kdo na Mazdi imel OB REDNEM VZDR?EVANJU ve?je te?ave z motorji. 

 

?kodljivo vsekakor ni. Je pa dejstvo, da je omenjeni blog nastal na Renaultovem forumu. In dejstvo je, da so imeli Renaultovi dizli pred tem precej te?av z dizel-?rpalkami, ki so zaribavale. Dobro, res je, da ?e bi nafta bolj podmazovala, ne bi pri?lo do tega, res pa je tudi, da je imel edino Renault tako slabe ?rpalke, da so zaribavale - druga vozila teh te?av niso imela. Vsaj ne v tolik?ni meri. Glede na razmerje 1:200, kolikor ga omenja v tistem blogu, bi lahko dodajali tudi navadno motorno olje. Nafta bi postala bolj "mastna" in bi bilo bolje za visokotla?ne ?rpalke. 

 

Je pa pri vsem tem dodajanju na mestu ?e drugo vpra?anje: kaj vsi ti dodatki naredijo na drugi strani valja. Tu mislim predvsem na dodatne sajaste obloge na izpu?nem ventilu, turbini, katalizatorju in tako naprej. ?e se to vozilo uporablja kot je namenjeno, se zadeva pregreje in prepiha in ni te?av. ?e pa se dizla uporablja pozimi za vo?njo do 20 km dale? v slu?bo in ?ez osem ur ?e 20 km nazaj domov, je pa zadeva ?e bolj vpra?ljiva.

 

 

 

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

 

Moje izku?nje z nafto in prodajalci so take:

- poraba je, kakr?na je, ne glede na to, kje tankam.

- motor te?e, kakor te?e, ne glede na to, kje tankam. Vsaj moja ?utila ne zaznajo, da bi motor tekel bolj mirno ali bolj nemirno, ?e to?im pri dolo?enem prodajalcu.

- ko pozimi temperatura pade pod minus 12 stopinj Celzija, ima Petrolova nafta po?asi te?ave. No, avto jih ima, ker nafta za?ne izlo?ati parafin, kar zama?i filtre. Zato pozimi obvezno to?im na OMW, kjer se tovrstne te?ave za?nejo pojavljati ?ele pri minus 17 stopinj Celzij. Enako je pri nafti, ki mi jo tast dobavlja iz Avstrije, le da je Avstrijska nafta cenej?a... In ker ?ivim na skoraj 1000 metrov nad morjem, temperature pozimi pridejo pod minus 10 stopinj Celzija. Kar je ravno dovolj, da imam sitnosti, ?e to?im na Petrolu...

 

Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.html

 

 

V Vodicah je Agip 

 

Uuuu, sm falu! Se opravi?ujem.

Napisano

Shell je, (vsaj bil je) na avtocesti pred mariborom. Fram al neki tazga, in res je petrol najslabsi.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej ne dr?i, da je nafta povsod enaka. Ve?ina ljudi mogo?e res ne opazi razilke, pe??ica ljudi pa o?itno jih. 

Napisano

A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i?

 

Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...

Agip

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.