piko Napisano 7. marec, 2016 Prijavi Napisano 7. marec, 2016 Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat....tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...http://www.ipomer.com/?p=587 Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno. pozdrav Citiraj
jures Napisano 7. marec, 2016 Prijavi Napisano 7. marec, 2016 Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat....tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...http://www.ipomer.com/?p=587 Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno. pozdravBlog leta 2013, ki povzema se starejsi renault forum (tale gospod samo kopira)Naredi to sodobnemu avtu z dpf..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 ?e vedno dam raj?i kak antigrippante notri. Ravno v?erja dobil nova 2 litr?ka Citiraj
jstdoma Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat....tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...http://www.ipomer.com/?p=587 Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno. pozdrav?e avto zdr?i 500.000 km brez dodatkov, zakaj bi sploh kaj dodajal!?! Citiraj
SpEkTr Napisano 8. marec, 2016 Prijavi Napisano 8. marec, 2016 Ocitno stresne bo treba gledat. Kaj pa a je zajeban dat kolesa na streho? En ima dobrih 10kg, tadrug pa 13kg Mraus, tvoja varijanta je za dva brez prtljage :-) Kok pa stane montaza kljuke? Ceprav mi je kljuka nekje isti rang kot zavesce :-) Da bo zdr?al 750.000 :ne vem: Citiraj
piko Napisano 8. marec, 2016 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2016 Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T oljeje podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev). Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?emin ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa paverjetno ?kodljivo tudi ni.... ?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?enohttp://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/ Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....?? Citiraj
Jest Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Hmmm... Ce je dodajanje raznih dodatkov tako dobro in nima stranskih negativnih ucinkov... zakaj tega ne pocne ze prodajalec goriva? 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
piko Napisano 9. marec, 2016 Avtor Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Hmmm... Ce je dodajanje raznih dodatkov tako dobro in nima stranskih negativnih ucinkov... zakaj tega ne pocne ze prodajalec goriva?.....zaradi cene....:).....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell... Citiraj
jures Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Kaj nam bos pa ti prodal? 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
g.Wankel Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 .....zaradi cene....: ).....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell... In kje ma? Shell za osebna vozila? Citiraj
Jest Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 .....zaradi cene....: ).....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell... Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini... In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ... Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem: Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini... In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ... Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem: Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel Citiraj
Jest Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel Mogoce res... ampak problemov tudi ni pri Mercedesu A160 letnik 1998, ki ima za sabo ze okoli 250 K km ... pa tudi ne vlivam notri nobenih dodatkov... Pac redno vzdrzevanje in uporaba ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Ja, je pa tudi res, da stari dizli so bolj 'robustni' kot dana?nji. Vse ve? je enih dodatkov ,ki ti po x kilometrih za?nejo greniti ?ivljenje...no lahko za?nejo. V?asih si se lahko na kratke razdalje vozil z dizlom, danes se ne more? recimo. Slej ko prej ima? probleme. Citiraj
Jest Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Mercedes je bencinar ... in glede aditivov in dodatkov mislim bolj nasplosno... ker tega je precej... in ce bi verjel vsem, kar obljubljajo... bi moral poleg goriva vedno dodati se ene par razlicnih dodatkov Kar se pa dizlov tice... nevem ce so kaj bolj robustni... zahtevajo pa mogoce malo vec oz. bolj redno vzdrzevanje... Poznam ljudi, ki obiscejo servis samo takrat, ko avto zacne zafrkavati ... in recimo noce vzgati, oz. se noce vec premakniti ... ... Redno vzdrzevanje, kot je menjava olja in podobno ne obstaja ... In na take zadeve so danasnji avti bolj obcutljivi kot vcasih... ker so tehnolosko bolj zapleteni... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
piko Napisano 9. marec, 2016 Avtor Prijavi Napisano 9. marec, 2016 OK....kar zaklju?imo....ker tole gre samo ?e v smer primitivnih provokacij in tipi?nega slovenskega bu.....tva! ...post je bil odprt z enim samim namenom, vpra?anje je normalno razvitemu ?loveku jasno postavljeno,nekateri odgovori pa prikazujejo druga?no sliko nekaterih sodelujo?ih. pozdrav Citiraj
jures Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 OK....kar zaklju?imo....ker tole gre samo ?e v smer primitivnih provokacij in tipi?nega slovenskega bu.....tva! ...post je bil odprt z enim samim namenom, vpra?anje je normalno razvitemu ?loveku jasno postavljeno,nekateri odgovori pa prikazujejo druga?no sliko nekaterih sodelujo?ih. pozdravSe strinjam Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Saj forum je namenjen temu, da se napisejo lastne izkusnje ali mnenja ali ne? Pac sem samo odgovoril na vprasanje... da se nikoli nisem nicesar dodajal gorivu... in tudi nimam namena. Poleg tega sem mnenja, da najvec pozitivnih ucinkov od teh dodatkov imajo prodajalci tovrstnih artiklov ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Slivka Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 In kje ma? Shell za osebna vozila? A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i? Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku... Citiraj
SpEkTr Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Ja, samo so ga prodal in ga je kupil OMV ?e se ne motim, ...al MOL? Citiraj
Jest Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.htmlA sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i? Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku... V Vodicah je Agip Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Slivka Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T oljeje podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev). Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?emin ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa paverjetno ?kodljivo tudi ni.... ?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?enohttp://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/ Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....?? Res, vpra?anje je na mestu. Mazdina vozila gredo na odpad zaradi starosti in dotrajanosti plo?evine, redkokateri zaradi dotrajanosti motorja. Vsaj jaz ?e nisem sli?al, da bi kdo na Mazdi imel OB REDNEM VZDR?EVANJU ve?je te?ave z motorji. ?kodljivo vsekakor ni. Je pa dejstvo, da je omenjeni blog nastal na Renaultovem forumu. In dejstvo je, da so imeli Renaultovi dizli pred tem precej te?av z dizel-?rpalkami, ki so zaribavale. Dobro, res je, da ?e bi nafta bolj podmazovala, ne bi pri?lo do tega, res pa je tudi, da je imel edino Renault tako slabe ?rpalke, da so zaribavale - druga vozila teh te?av niso imela. Vsaj ne v tolik?ni meri. Glede na razmerje 1:200, kolikor ga omenja v tistem blogu, bi lahko dodajali tudi navadno motorno olje. Nafta bi postala bolj "mastna" in bi bilo bolje za visokotla?ne ?rpalke. Je pa pri vsem tem dodajanju na mestu ?e drugo vpra?anje: kaj vsi ti dodatki naredijo na drugi strani valja. Tu mislim predvsem na dodatne sajaste obloge na izpu?nem ventilu, turbini, katalizatorju in tako naprej. ?e se to vozilo uporablja kot je namenjeno, se zadeva pregreje in prepiha in ni te?av. ?e pa se dizla uporablja pozimi za vo?njo do 20 km dale? v slu?bo in ?ez osem ur ?e 20 km nazaj domov, je pa zadeva ?e bolj vpra?ljiva. Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini... In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ... Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem: Moje izku?nje z nafto in prodajalci so take:- poraba je, kakr?na je, ne glede na to, kje tankam.- motor te?e, kakor te?e, ne glede na to, kje tankam. Vsaj moja ?utila ne zaznajo, da bi motor tekel bolj mirno ali bolj nemirno, ?e to?im pri dolo?enem prodajalcu.- ko pozimi temperatura pade pod minus 12 stopinj Celzija, ima Petrolova nafta po?asi te?ave. No, avto jih ima, ker nafta za?ne izlo?ati parafin, kar zama?i filtre. Zato pozimi obvezno to?im na OMW, kjer se tovrstne te?ave za?nejo pojavljati ?ele pri minus 17 stopinj Celzij. Enako je pri nafti, ki mi jo tast dobavlja iz Avstrije, le da je Avstrijska nafta cenej?a... In ker ?ivim na skoraj 1000 metrov nad morjem, temperature pozimi pridejo pod minus 10 stopinj Celzija. Kar je ravno dovolj, da imam sitnosti, ?e to?im na Petrolu... Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.html V Vodicah je Agip Uuuu, sm falu! Se opravi?ujem. Citiraj
LabiGT Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Shell je, (vsaj bil je) na avtocesti pred mariborom. Fram al neki tazga, in res je petrol najslabsi. Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
SpEkTr Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 Torej ne dr?i, da je nafta povsod enaka. Ve?ina ljudi mogo?e res ne opazi razilke, pe??ica ljudi pa o?itno jih. Citiraj
jures Napisano 9. marec, 2016 Prijavi Napisano 9. marec, 2016 A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i? Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...Agip 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.