Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No ja, ne vem kaj imate proti nexen. Ne vem, a čakate da res jaz kupim to in podam realno mnenje :D  

 

Uniroyal odpade - 72dcb...pa kdo bo to poslušal v avtu :)

Turanzca T001 se začne pri 150€ in če gledam zgolj karakteristike je pod tole moje zacahnano Nexenko.

 

Na enem forumu je en model že skoraj 3 leta nazaj napisal za ta model tole:

Quote

Točno ta model sem jaz kupil. Skeptičen sem bil 1000%. Smo se smejali tej znamki. Pa sem za foro probal zaradi testov/mnenj na tujih straneh. Vedno pri vrhu.
Izkušnje? Guma top. Profil mehki tudi po štirih sezonah (Točno ne vem za km, jih delam kar dosti po avtocesti. Dnevno min 70km.). Ceste se je držala kot po tirnicah. Tudi v dežju. V največjem nalivu smo se šli Fast&Furious. Gas do konca skoz ovinke. Zdaj je pamet zrasla, tega več ne počnemo.
Zame je Nexen enakovreden ostalim znamkam pri vrhu. Ne vem, zakaj jih nikoli ne vključijo v EU teste.

 

 

Če grem naprej  recimo GY je okoli 180 na gumo. Torej to je že 2x cene Nexena. 2x boljše seveda niso.

 

je pa smotano to, da ne moreš probat in se odločit. Tudi tale AMZS test ni v naši dimenziji, guma v drugi dimenziji ima pa spet lahko drugačne karakteristike.

Napisano

Aja, ne pravim pa da so zdej to top šit gume. Zbiram informacije pač :)

Ne bi pa dajal še enkrat več € zato, da bo pisalo Michelin recimo gor, ker tok boljše pa tudi niso.

 

No, počakajmo na test, da vidimo če bodo kaj pametnega pogruntali :)

Napisano

Zanimiv podatek bi bil koliko gum se proda pri nas vsakega proizvajalca posebej in bi videli, da imamo zelo "nevaren" vozni park.... 🥴

Napisano

Glej, vsak kupi in vozi kar hoče.

 

Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).

Napisano
pred 35 minutami je dvorjan napisal:

Ne vem no, če lahko da človek 5-mestno cifro evrčkov za avtomobil, potem težko razumem, zakaj je problem dati 200 evrov več za komplet dobrih pnevmatik?!

 

Vzameš Dunlop, Michelin, Goodyear ali Bridgestone in si miren.

 

Pa gledam malo cene za tole 225/55/R19 dimenzijo - raje kot 100 evrčkov za Nexen, daj 110 za Uniroyal Rainsport 5 pa se boš po mokrem peljal kot po suhem. So fantastične gume, le obraba je nadpovprečna. Ampak, saj s trdo gumo, ki se počasi obrablja, si ne moreš veliko pomagati.

 

Za 130 evrov po kosu imaš pa že Bridgestone in Goodyear - torej je za 4 gume razlika enega stotaka. Vsaka praska na avtu stane več ...

 

Ne vem, zakaj je večini tako težko razumeti, da je 500€ za nove pnevmatike še vedno ceneje kot 320€ za najcenejše pnevmatike in klepanje blatnika, če gume v ovinku zdrsnejo...

Napisano

V ovinku lahko zdrsne tudi Michelin :) To je pa potem sploh najslabša opcija, jurja za gume plus klepanje blatnika 😂

Napisano
pred 22 minutami je SpEkTr napisal:

V ovinku lahko zdrsne tudi Michelin :) To je pa potem sploh najslabša opcija, jurja za gume plus klepanje blatnika 😂

Res je... A preden se bo to zgodilo z Michelin, GY, boš moral res pretiravati. Takrat bi s to "drugo ligo" gum že dobil avto dvakrat poklepan in pobarvan nazaj. 😊

Ne resno. Kdor ima enkrat res vrhunske gume se ne vrača v "drugo ligo" gumarjev  ali bog ne daj v občinsko. 😉

 

 

Napisano
pred 43 minutami je dvorjan napisal:

Glej, vsak kupi in vozi kar hoče.

 

Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).

Enako. Edino pri zadnjih zimskskih sem se malo uštel in vzel Vredstein, ker sem verjel adacu. 🤪 Niso tako dobre, kot so oni opisali. 

pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Za vas lokalne šumaherje je to najbrž res :) Za nas umirjene voznike, teh težav ni :)

Saj sem že napisal. Nexen so za normalno vožnjo čisto v redu gume. Jih zna pa malo hitreje pobrati po robovih, ker so mehke. Za suho cesto so v redu. Nisem pa še preizkusil, kako hitro se zaustavijo, ko je nuja mokro cestišče. Bom  pa, to preveril ob prvem dežju. 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je SpEkTr napisal:

Če ne prej bom povedal jaz - če jih kupim seveda :)

A ne bi raje jaz to preveril s staro 6- ko?... bo manj škode. 😊

 

 

Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

Enako. Edino pri zadnjih zimskskih sem se malo uštel in vzel Vredstein, ker sem verjel adacu. 🤪 Niso tako dobre, kot so oni opisali. 

Saj sem že napisal. Nexen so za normalno vožnjo čisto v redu gume. Jih zna pa malo hitreje pobrati po robovih, ker so mehke. Za suho cesto so v redu. Nisem pa še preizkusil, kako hitro se zaustavijo, ko je nuja mokro cestišče. Bom  pa, to preveril ob prvem dežju. 

 

Nikoli še nisem imel na avtih gum tipa Michelin ali Dunlop, ker so za moje pojme krepko predrage. Ampak tako dobrih gum kot so te Vredesteinke še nikoli nisem imel zimskih :) Kaj ti pa fali z njimi?

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Hah, ja nimaš enakega modela gum in velikosti.

Tudi tukaj je treba dat en velik klicaj, se povsem strinjam s tabo. Določena guma je pri dveh različnih dimenzijah popolnoma drugačna v obnašanju.

Napisano
pred 13 minutami je NevLado napisal:

 

Nikoli še nisem imel na avtih gum tipa Michelin ali Dunlop, ker so za moje pojme krepko predrage. Ampak tako dobrih gum kot so te Vredesteinke še nikoli nisem imel zimskih :) Kaj ti pa fali z njimi?

Tudi tukaj je treba dat en velik klicaj, se povsem strinjam s tabo. Določena guma je pri dveh različnih dimenzijah popolnoma drugačna v obnašanju.

Za po suhem so super za mokro cesto pa katastrofa napram Dunlop in Conti. 

Edina njihova velika prednost je, da so zelo tihe. Celo tišje kot moje letne GY. 

Tudi za sam sneg so še kar v redu. A so Dunlop zakon za sneg. 

Jaz jih ne bom ponovno kupil. 

Naslednje bodo ponovno ali dunlop ali ta nove Conti. 

 

 

Napisano (urejeno)

Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 1 minuto je sportman333 napisal:

Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....

Spet ni takšna razlika v ceni, kot nekateri mislijo. Jaz sem dal recimo pred dvema letoma za GY assimetric 5,

245 /40 r19 le 141€ za gumo. 

To se meni ne zdi drago. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Še nikoli nisem zdrsnil s ceste, tudi s službenimi vozili z XY gumami ne, tudi ne z VW 1200J, Opel Kadettom B, C, D, E, Ascono na zadnji pogon na snegu, Yugotom ali Zastavo 101 s Sava Effecta ali Tigar gumami.

 

Ma, saj po svoje imaš prav. Tudi jaz sem vozil Škodo (motor zadaj) in Trajal gume gor, pa nismo šli s ceste... Ampak to so bili tisti davni časi, ko je bila Škoda s svojimi 825 kg med težjimi avtomobili...

Napisano
pred 51 minutami je Alex napisal:

Za po suhem so super za mokro cesto pa katastrofa napram Dunlop in Conti. 

Edina njihova velika prednost je, da so zelo tihe. Celo tišje kot moje letne GY. 

Tudi za sam sneg so še kar v redu. A so Dunlop zakon za sneg. 

Jaz jih ne bom ponovno kupil. 

Naslednje bodo ponovno ali dunlop ali ta nove Conti. 

1875473595_Screenshot2022-02-10at14_30_55.thumb.png.4ae43e499ebab3b9f06f25a1d8d0ce9c.png

Po suhi cesti boljše od dunlop in conti (precej)

Na mokri cesti boljše od dunlop, slabše od conti

Na snegu slabše od dunlop, boljše od conti (precej)

Na ledu enake kot dunlop, slabše od conti

Glasnost enaka kot dunlop, slabše od conti

 

Sepravi samo v snegu je bistvena razlika...ampak glej ga zlomka, letos sem se 2 dni vozil po snegu...2 dni... živ bog me ne prepriča, da so tiste 2 gumi toliko boljši, da bi dal 25% več za njih

 

in ja, se strinjam da je razlika lahko v dimenziji testa in dejanske pnevmatike..AMPAK tudi razlika je lahko v starosti gume, morda bo conti jutri fuč, morda pa šele čez 5 let

 

testi so popolnoma nerealni

Napisano

Bi bilo smotrno tole vse premakniti v temo o gumah in tam nadaljevati pogovor?

 

Da ni 1000 tem o eni in isti zadevi.

 

@Jest lahko prosim premakneš?

 

Hvala

 

 

Napisano
pred 9 minutami je NevLado napisal:

1875473595_Screenshot2022-02-10at14_30_55.thumb.png.4ae43e499ebab3b9f06f25a1d8d0ce9c.png

Po suhi cesti boljše od dunlop in conti (precej)

Na mokri cesti boljše od dunlop, slabše od conti

Na snegu slabše od dunlop, boljše od conti (precej)

Na ledu enake kot dunlop, slabše od conti

Glasnost enaka kot dunlop, slabše od conti

 

Sepravi samo v snegu je bistvena razlika...ampak glej ga zlomka, letos sem se 2 dni vozil po snegu...2 dni... živ bog me ne prepriča, da so tiste 2 gumi toliko boljši, da bi dal 25% več za njih

 

in ja, se strinjam da je razlika lahko v dimenziji testa in dejanske pnevmatike..AMPAK tudi razlika je lahko v starosti gume, morda bo conti jutri fuč, morda pa šele čez 5 let

 

testi so popolnoma nerealni

Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog.  Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu. 

Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale. 

 

 

Napisano

Jaz sem pa kupil gume na 4 mestu in sem zelo zadovoljen😃

Po mokrem imajo slabšo oceno ampak mene niso niti enkrat razočarale👍

Mislim,da so ok za tretjino manj denarja od prvih treh....😉

Opažam,da smo zašli iz letnih na zimske....:aaaaa:

pred 3 urami je Shrek napisal:

Toyo so dobre gume. Al so prva vgradnja na mazdah. 

So na nekaterih cx3 in 3kah,predvsem na 16",na 18" pa na Michelinkah.👍

Zadnje čase so pa nove Mazde na Bridgestone gumah👌

Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog.  Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu. 

Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale. 

Mene pa so prepričale in to že trikrat. Super guma tudi v mokrem. Sedaj bo en set gor že tretjo sezono. Pa vprašanje, če jih ne bom spet vzel za naprej:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 15 minutami je FuManchu napisal:

Mene pa so prepričale in to že trikrat. Super guma tudi v mokrem. Sedaj bo en set gor že tretjo sezono. Pa vprašanje, če jih ne bom spet vzel za naprej:punk:

Očitno imamo drugačen slog  vožnje. 🤗 Za tako , umirjeno vožnjo so verjetno super, ja. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   POl so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.