Skoči na vsebino

Nova Mazda MX-5 ND (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za moj okus bi bila te?ko ?e privla?nej?a!  :wub:  :rozico:  :ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Upam, da se jo bo dal dobit v kak?ni hudi modri barvi :zvizga:

 

Pa dejstvo, da ima spet 4x100 ?ravfe je tud zakon :danzoman:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mene od zadaj izjemno spominja na Z4, prav tako bo?na linija (?e gledamo z zadnjega konca recimo).  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vse po mal, za ?im?ir?i krog kupcev :D

 

No, tud styling foto?opanje se je ?e za?el, sam tuki je vseen k?na cola preve? za po luknah vozt..

a14373abc533d87a759fb8f41859038d.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

to da vsakega spominja na kaksen drug avto pomeni da je fail v dizajnu...

jaz je ne bom nikoli kupil...prej bi alfo, ker bo verjetno lepsa :)

 

me pa ma da bi najdu eno res lepo NA prodal mojo in zamenjal...old skool je kool

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne pomeni fail, ampak samo to da imajo vsake o?i svojega malarja :)

 

Zakaj pa ne kupi? zdelane NA, pa jo pol rihta?? :)

Podpis.png

 

Napisano
  dne 4. 9. 2014 ob 8:43 je LabiGT napisal:

to da vsakega spominja na kaksen drug avto pomeni da je fail v dizajnu...

jaz je ne bom nikoli kupil...prej bi alfo, ker bo verjetno lepsa :)

 

me pa ma da bi najdu eno res lepo NA prodal mojo in zamenjal...old skool je kool

Uf ja tako kot una crna z ebaya ki sem jo popal tukaj - collectors item....

 

ND je pac mix novih dizajnov, je huda a zal ne izstopa tako kot so predhodnice, prav tako pogresam znacilne valove na havbi in bokih. Vse so zravnal po nemsko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sodec po tej sliki ne bo vec prostora za zici, ki je velikokrat prisel prav ter vprasanje vetrovne turbolence za nas vecje ljudi saj se je razdalja zelo povecala

post-2637-0-41962800-1409821713_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni?ja, ?ir?a, la?ja, bolj agresivnega obraza in atletske postave (zakon so mi raz?irjeni blatniki in zaobljena ritka, zato mi je ?e NC v?e?)... lepo je tudi, da so se znebili tistega neumnega nasmeha iz faceliftane NC :)   Saj je res zmes marsi?esa, od vseh predhodnic pa do Z4, F-Type, Alfe in ?e ?esa, ampak kot celota vseeno deluje prepoznavno Mazda. Po slikah sode? meni osebno definitivno najlep?i roadster in tudi najlep?a MX-5 do zdaj.

Napisano
  dne 4. 9. 2014 ob 9:08 je jures napisal:

Sodec po tej sliki ne bo vec prostora za zici, ki je velikokrat prisel prav ter vprasanje vetrovne turbolence za nas vecje ljudi saj se je razdalja zelo povecala

 

Kak?en plac za zici? V NBFL morem met sede? ?isto do konca, pa imam samo 183 cm.

Napisano

Res je lepa ta Mazdurina Mx5 ...super.lp ale?

Napisano
  dne 4. 9. 2014 ob 10:23 je Toma. napisal:

Kak?en plac za zici? V NBFL morem met sede? ?isto do konca, pa imam samo 183 cm.

 

Ja lih tisto za mi?ji drekec :) Jzt mam zadi kape, cunjo pa tablico :D

Podpis.png

 

Napisano
  dne 4. 9. 2014 ob 10:18 je g.Wankel napisal:

@tha_man, a NC ma za zici plac?

 

Nope, izza mene z izjemo ?epa na sede?u prav ni?. Le med sede?i je predal (soft top variante imajo pa izza vsakega sede?a po enega).

Napisano
  dne 4. 9. 2014 ob 10:23 je Toma. napisal:

Kak?en plac za zici? V NBFL morem met sede? ?isto do konca, pa imam samo 183 cm.

jaz sem 182cm pa sem v nbfl imel zadaj kup kamop opreme, v primeru hard topa ima? pa kar konkretno polico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? je odvisn kak?n polo?aj sedenja komu ustreza. Js mam tud zic do konca nazaj, da sm lahko stegnjen, ?e ne mam filing da nekak vn iz avta ?trlim periskop style. Je pa zarad tega za zicom sam ?e za kak?no kapo placa..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ko sem jaz ?e vozil NA serijo, sem imel ob?asno za sovoznikovim sede?em rezervno gumo (tanj?o izvedbo), s tem je bil potem prtlja?nik relativno prostoren, sopotnica pa je bila ponavadi ni?ja od mene, tako da ni bilo mote?e.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hehe, nekdo je zelo dobro napisal na miata.net forumu:

 

The NA is the cute girl next door
The NB is the sexy cheerleader
The NC is the toned chick at the gym doing bench press
The ND is the chick at the gym doing squats while wearing yoga pants.

 

:lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.