Z M A J Napisano 25. december, 2010 Prijavi Napisano 25. december, 2010 Bi se pa spla?al tut kupit kako RX8 (zaradi dizajna ) s frderbanim motorjem, pa z neki improvizacije vgradit kak V6 motor, ni nujno da mazdojsega izvora! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Deeyan Napisano 25. december, 2010 Prijavi Napisano 25. december, 2010 Bi se pa spla?al tut kupit kako RX8 (zaradi dizajna ) s frderbanim motorjem, pa z neki improvizacije vgradit kak V6 motor, ni nujno da mazdojsega izvora! uf ja, od kajga nissana 350Z bi se zlo prilegu, ampak spet zajebancije z nosilci, homologacija... no thanks Druga? se pa dela ena RX-8 na tem, da se da V6 not kaj ?e te bit strah.. ?e ga ma? lepo nima kaj crknit.. motor lahko skoraj z rokami iz havbe pobere? delov je pa lih 20. manj ma cel motor ?raufov kot samo ventili na KLDE. 1. zato ker je registracija ?e kr fajn visoka2. ker tut poraba niti ni ve? tolk na neki ravni3. pa tut na olju ni ravn ?parov?ek4. ?e slu?ajno motor ribne pa tut ni glih pocen stro?ek Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 mah kje.. tisto zaspano francosko skropucalo. raje KLZE Turbo. nevem ?e bo tist rx8 V6... motor ne more ribnat ?e mu fila? olje. olja ?re manj kot moj zdle, to da je pa pa? dizajn mazanja 100% loss (?prica direkt v komoro) mi pa ni treba razlagat poraba je... kurc. sm jo mel lihkar 15l/100km. tak da... zavarovanje je pa res drazje. ampak je drazje pri vsakem konkretnejsem avtu :ne vem: Citiraj
Symon Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 mah kje.. tisto zaspano francosko skropucalo. raje KLZE Turbo. ?e en mojster, ki verjame Clarksonu, da ima 350Z francoski motor v resnici je pa kontra. vq35de/hr motor v RX-8 je pa sploh nesmisel ne vem od kje vam take ideje. motor ne more ribnat ?e mu fila? olje.No iz tvojih ust v bo?ja u?esa. Citiraj
eye Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 ta avto ma polno enih "postopkov" .. pa je treba pazit to pa ta in to .. amm .. bolj? bi blo da bi dal klasiko V6 notr pa je ... hmm spet sm dobu idejo Citiraj
Z M A J Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 Al pa od tamo?nga Korala motor notr - bi letu k sneta skera, pa nkol se neb pokvaru! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Deeyan Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 mah kje.. tisto zaspano francosko skropucalo. raje KLZE Turbo. nevem ?e bo tist rx8 V6... motor ne more ribnat ?e mu fila? olje. olja ?re manj kot moj zdle, to da je pa pa? dizajn mazanja 100% loss (?prica direkt v komoro) mi pa ni treba razlagat poraba je... kurc. sm jo mel lihkar 15l/100km. tak da...zavarovanje je pa res drazje. ampak je drazje pri vsakem konkretnejsem avtu :ne vem: ne nasedaj, da je v 350Z Renault-jev motor Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 pa ne da je v laguni nissanov motor? fak posipam se s pepelom... eye: ne.. ker ma wankel ?e vedno svoj ?ar. poleg tega dobi rx8 zarad nizko le?e?ega motorja potisnjega za sprednja kolesa odli?no lego na cesti, ki bi jo z drugim motorjem pokvaril... Citiraj
Symon Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 3.5 V6 je od Nissana ja. 3.0 V6 pa je francoski, v Citroenih, Peugeotih, Renaultih, vklju?no s Cliom V6 zato ga lahko kli?emo kar French national V6. Ja v RX-8 pa? pa?e wankel, sama lega je tako dobra zahvaljujo? nizki masi in te?i??u. No saj druga?e pa RX-8 tudi mene mika samo ne vem, ?e bi prebolel porabo. Citiraj
Ploki Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 ah.. hvala za pojasnitev. da? ga na plin pa si re?u stvar. Citiraj
Deeyan Napisano 26. december, 2010 Prijavi Napisano 26. december, 2010 ah.. hvala za pojasnitev. da? ga na plin pa si re?u stvar. OK, kolk pa stane in?talacija na plin za Wankla? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Mitja MX6&T Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 No ja mene pa poraba niti ne matra tak, kot me zavarovanje! Na polno brez bonitet s kaskom je kr 2200+, kar pa je malo preve?. Kaj se ti?e V6 v RX8 pa nastane, konkreten delovni zalogaj pa pustimo finance za enkrat na strani. Wankel, kot ?e napisano je lahek in bla, bla, bla + tega sega globoko v kabino avta. Potrebno bi bilo predelat cevi za klimo, abs in ?e en kup stvari no to pa ni noben problem saj so to deli, ki so snemljivi in dokaj hitro re?ljivi, ko re?i? to je pa na vrsti po?arna stena, ki jo je treba zaradi vi?ine in ?irine V6 motorja konkretno predelat, prerobnica iz menjalnika na motor re?ena zelo enostavno, nosilci motorja ni te?av ?e klima kompresor in altenator gre skozi, no pol se zaplete pri sesalnih kolektorjih, ki jih moram sestaviti sam in pa elektronika, ki je kr jebena, ?e ho?e? da delujejo vsi sistemi tako kot je treba. Druga?e pa Wankla vozit je meni osebno vozit saj, ko je ve?ina motorjev pri koncu se on spomni, da lahko ?e nekaj od sebe da No po vseh na?tetih problemov, ki znajo nastat pri izdelavi RX8 V6, bi raje razmi?ljal o liniskem 6 valnem motorju a najprej bom do konca sestavil mojga MXsa. Kaj se pa ti?e plina, da dam nekomu 1500? pa mi pod haubo naredi tako sranje kot plokiju, bi konkretno premislil, pa brez zamere Ploki!! Citiraj
Ploki Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 ni zamer.. naslednega sami delamo ne? js osebno bi pustu V6 pa delu na wanklu. al pa fukne? not 4rotorski wankel iz Eunosa ... he he http://www.streetfire.net/video/bmi-racing...2009_698105.htmevo, redlina v sekundi ce je treba. a zavarovanje govoris brez bonitet al z bonitetami? pizda 2 jurja je res dost... dejan: a ves da nimam pojma...sam je treba bit pa zravn pa skos gledat zravn ce noces met 5m odvecnega kabla zatlacenga pod akumulator. Citiraj
Symon Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 ?e 3 rotor je pure porn. Samo res Mitja kako to, da ima? tako visoko zavarovanje? Na?eloma sva v istem premijskem razredu razen bonitet. PS, nekdo je imel preve? ?asa: Citiraj
Ploki Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 ka je to R12? haha. kickass. Citiraj
Mitja MX6&T Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 Kaj se ti?e zavarovanja mam 30% bonitete, pa nekaj so ?e mi dali kao zraven no pa nima veze, dokler bom lahko ga bom imel pol pa pa? papa!!! Uuuu je sem pa nekaj dans do?ivel: vsi blatijo wankla kak pije olje no in dans grem jaz kupit liter olja pa vidim, ko se frajer pripelje z NOVO M3-ko pride do sosednjega prodajalca in si kupi!? re?i pi?i 1l olja castrol... no jaz vsaj vem zakaj sem ga mogel kupit on pa ne!! Citiraj
Deeyan Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 sam Castola ne v Mazdo vsej v Z5 motor ne, ker ga fajn papa Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 sam Castola ne v Mazdo vsej v Z5 motor ne, ker ga fajn papa Moj Z5 je pil (in ?e vedno pije) vsako olje, ki mu da?. Da ni wankel ali pa zwei takter? Citiraj
Grega_ Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 sam Castola ne v Mazdo vsej v Z5 motor ne, ker ga fajn papa V Z5 motor se Valvoline to?i in ga skoraj ni? ne pije, mislim da sem Durablend vlival. V 3ki imam Castrol, prej je bil TXT ?e se ne motim, sedaj ga ni ve? oz. ga je nadomestil Magnatec (ga tudi na servisu to?ijo) in ga ni? ne papca, tako da zaenkrat je ok. OZ. par deci ga je popapcal ko sem ga palil na polno do BG in nazaj...samo to je ?e znano, so ?e ribali motorji mazdic ?e ga doooooooolgoooo pali?, ga kar naenkrat popije, folk pa ne gleda. Citiraj
Ploki Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 men ga KLDE ?re tut ?e bi mu dal olj?no olje ki ga stiskajo device Citiraj
Z M A J Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 Za u Z5 je tut ole iz Leklerja (Ekstraluby) z dodatkom Metabonda, odli?na zadeva, ne pije ga ni? - preverjeno! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Slivka Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 Kaj pa po?nete z Mazdami, da vam kurijo toliko olja? Moja Mazda BT-50 ima vse prej kot lahke pogoje dela, kar pa ste najbr? ?e sami ugotovili, pa ne porabi prakti?no ni?. In Evgenov B-2500, ki ima za seboj ?e preko 150.000 km, od servisa do servisa ne doliva olja - pa z Mazdo dela skoraj tako kot jaz, torej zahtevne in te?ke kilometre. Citiraj
Symon Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 Kaj pa po?nete z Mazdami, da vam kurijo toliko olja? Moja Mazda BT-50 ima vse prej kot lahke pogoje dela, kar pa ste najbr? ?e sami ugotovili, pa ne porabi prakti?no ni?. In Evgenov B-2500, ki ima za seboj ?e preko 150.000 km, od servisa do servisa ne doliva olja - pa z Mazdo dela skoraj tako kot jaz, torej zahtevne in te?ke kilometre. Tvoja je ?e v ?tartu narejena kot delovni stroj. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 Te?ki pogoji dela Odvisno, kaj je prej?nji lastnik delal z avtom, ker teli na?i stari mlin?ki imajo vsi ?e nad 200k km in verjetno ve? lastnikov, kot je prstov na eni roki. Mrzla turiranja, vo?nja z starim ali pomanjkanjem olja, zakuhal, ..... Vse to pripelje do nekih pove?anj toleranc in zato olje lepo papca. RX-8 ima pa ?e tko tak sistem, da vbrizga malo koli?ino olja direkt v izgorevalni prostor, za dodatno podmazovanje tesnila rotorjev. Se pa tudi na?i ?estaki lepo vrtijo na okoli 7k obrati in takrat pa mora nekaj malega olja tudi po?gat Citiraj
bimmer-mb Napisano 16. marec, 2011 Prijavi Napisano 16. marec, 2011 OK motor pri RX8 zelo te?ko ribne razen ?e mu olja ne dolije? pa ?e takrat zaradi zasnove delovanja ne ribne ampak bo po?kodoval rotorska tesnila in steno rotorja. Samo popravilo motorja je zelo enostavno in tudi ni pretirano drago le mojstra je verjetno pri nas te?ko najti. Ponavadi so taki obnovljeni motorji ?e bolj?i od originalnih saj zamenjajo rotorske plo??ice z bolj?imi in malce debelej?imi mislim, da celo kerami?ne. Cene se dajo okvirno videt tukaj na mazdatrix.com bi se pa verjetno na?lo ?e kaj cenej?ega. Je pa pri na?ih sosedih (Austija) en serviser kateri servisira oz. obnavlja te motorje. Tako, da tudi ?e se slu?ajno zgodi, da rx8 neha normalno delovat kar je po spisku ?isto zadnje in je v ve?ini kaka malenkost. Popravilo pride ?e vedno manj kot menjava klasi?nega novega OTO motorja. Cene novega motorja mislim, da je pri nas 3000? drugje pa so cene motorje pripravljene na ve?je obremenitve (TURBO) tam okrog 2500?. Toraj samo poravilo nebi smelo biti dra?je kot kakega jur?ka ?. Bo pa dr?alo, da rotacijski motor ni mi?ljen za premikanje po dvori??u kadar je hladen saj ga po izklopu 99% zalije. Razen ?e ga pusti?, da ga segreje to je ponavadi v 5 min potem je tako po?etje 100% varno. Pri dalj?ih furah nikoli ni te?av in vmes ga je dobro stisnit tja do konca saj s tem o?istimo rotorje. Jaz mojo RX vozim na dalj?e fure ?ez vikende, ker mi je to vozilo za prost ?as in sem z njo do sedaj zelo zadovoljen. Je pa res, da tukaj pri nas na servisih ra?unajo pravo bogastvo za dele. Tako, da se jih spla?a naro?iti iz tujine EBAY MY FREND. Pri nakupu pa pazite, da so bili narejeni vsi vpoklici: -Menjava oljnih cevi na oljnih hladilnikih -Prvi koloteki (zaradi tega so cevi oksidirale) -Toplotna za??ita okrog izpu?ne cevi -Nov software Pri sve?kah je tako imamo 3 mo?nosti -RE6C-L RE9B-T Toplej?e sve?ke katere je MAZDA vgradila, da bi zmanj?ali zalitje motorja in izbolj?ali v?ig toplega vozila. -RE7C-L RE9B-T Normalne sve?ke katere so bile original v RX8 od za?etka -RE8C-L RE9B-T Hladnej?e sve?ke za voznike kateri vedo kaj je RX8 in ne vozijo avta na kratke razdalje Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.