Skoči na vsebino

Mazda RX-8

Ustvari kratki URL


Tyler

Priporočeno sporočilo

Bi se pa spla?al tut kupit kako RX8 (zaradi dizajna :ljubezen: ) s frderbanim motorjem, pa z neki improvizacije vgradit kak V6 motor, ni nujno da mazdojsega izvora! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi se pa spla?al tut kupit kako RX8 (zaradi dizajna :ljubezen: ) s frderbanim motorjem, pa z neki improvizacije vgradit kak V6 motor, ni nujno da mazdojsega izvora! :danzoman::bravo:

 

uf ja, od kajga nissana 350Z bi se zlo prilegu, ampak spet zajebancije z nosilci, homologacija... no thanks :D Druga? se pa dela ena RX-8 na tem, da se da V6 not ;)

 

kaj ?e te bit strah.. ?e ga ma? lepo nima kaj crknit.. motor lahko skoraj z rokami iz havbe pobere? delov je pa lih 20. manj ma cel motor ?raufov kot samo ventili na KLDE. :)

 

1. zato ker je registracija ?e kr fajn visoka

2. ker tut poraba niti ni ve? tolk na neki ravni

3. pa tut na olju ni ravn ?parov?ek

4. ?e slu?ajno motor ribne pa tut ni glih pocen stro?ek

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah kje.. tisto zaspano francosko skropucalo. raje KLZE Turbo. :danzoman:

 

nevem ?e bo tist rx8 V6... :)

 

motor ne more ribnat ?e mu fila? olje. olja ?re manj kot moj zdle, to da je pa pa? dizajn mazanja 100% loss (?prica direkt v komoro) mi pa ni treba razlagat :)

poraba je... kurc. sm jo mel lihkar 15l/100km. :D tak da...

zavarovanje je pa res drazje. ampak je drazje pri vsakem konkretnejsem avtu :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah kje.. tisto zaspano francosko skropucalo. raje KLZE Turbo. :danzoman:

?e en mojster, ki verjame Clarksonu, da ima 350Z francoski motor v resnici je pa kontra. <_<

vq35de/hr motor v RX-8 je pa sploh nesmisel ne vem od kje vam take ideje.

 

motor ne more ribnat ?e mu fila? olje.

No iz tvojih ust v bo?ja u?esa. ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah kje.. tisto zaspano francosko skropucalo. raje KLZE Turbo. :danzoman:

 

nevem ?e bo tist rx8 V6... :)

 

motor ne more ribnat ?e mu fila? olje. olja ?re manj kot moj zdle, to da je pa pa? dizajn mazanja 100% loss (?prica direkt v komoro) mi pa ni treba razlagat :)

poraba je... kurc. sm jo mel lihkar 15l/100km. :D tak da...

zavarovanje je pa res drazje. ampak je drazje pri vsakem konkretnejsem avtu :ne vem:

 

ne nasedaj, da je v 350Z Renault-jev motor ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3.5 V6 je od Nissana ja. 3.0 V6 pa je francoski, v Citroenih, Peugeotih, Renaultih, vklju?no s Cliom V6 zato ga lahko kli?emo kar French national V6. ;)

 

Ja v RX-8 pa? pa?e wankel, sama lega je tako dobra zahvaljujo? nizki masi in te?i??u. No saj druga?e pa RX-8 tudi mene mika samo ne vem, ?e bi prebolel porabo. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ah.. hvala za pojasnitev. :)

 

da? ga na plin pa si re?u stvar. :)

 

OK, kolk pa stane in?talacija na plin za Wankla?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja mene pa poraba niti ne matra tak, kot me zavarovanje!

Na polno brez bonitet s kaskom je kr 2200+, kar pa je malo preve?.

 

Kaj se ti?e V6 v RX8 pa nastane, konkreten delovni zalogaj pa pustimo finance za enkrat na strani.

Wankel, kot ?e napisano je lahek in bla, bla, bla + tega sega globoko v kabino avta.

Potrebno bi bilo predelat cevi za klimo, abs in ?e en kup stvari no to pa ni noben problem saj so to deli, ki so snemljivi in dokaj hitro re?ljivi, ko re?i? to je pa na vrsti po?arna stena, ki jo je treba zaradi vi?ine in ?irine V6 motorja konkretno predelat, prerobnica iz menjalnika na motor re?ena zelo enostavno, nosilci motorja ni te?av ?e klima kompresor in altenator gre skozi, no pol se zaplete pri sesalnih kolektorjih, ki jih moram sestaviti sam in pa elektronika, ki je kr jebena, ?e ho?e? da delujejo vsi sistemi tako kot je treba.

 

Druga?e pa Wankla vozit je meni osebno vozit :bravo: saj, ko je ve?ina motorjev pri koncu se on spomni, da lahko ?e nekaj od sebe da :hudicek::D

 

No po vseh na?tetih problemov, ki znajo nastat pri izdelavi RX8 V6, bi raje razmi?ljal o liniskem 6 valnem motorju a najprej bom do konca sestavil mojga MXsa.

 

Kaj se pa ti?e plina, da dam nekomu 1500? pa mi pod haubo naredi tako sranje kot plokiju, bi konkretno premislil, pa brez zamere Ploki!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

ni zamer.. naslednega sami delamo ne? :P

 

js osebno bi pustu V6 pa delu na wanklu. :)

al pa fukne? not 4rotorski wankel iz Eunosa ... he he :)

http://www.streetfire.net/video/bmi-racing...2009_698105.htm

evo, redlina v sekundi ce je treba.

 

a zavarovanje govoris brez bonitet al z bonitetami? pizda 2 jurja je res dost...

 

dejan: a ves da nimam pojma...

sam je treba bit pa zravn pa skos gledat zravn ce noces met 5m odvecnega kabla zatlacenga pod akumulator. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se ti?e zavarovanja mam 30% bonitete, pa nekaj so ?e mi dali kao zraven no pa nima veze, dokler bom lahko ga bom imel pol pa pa? papa!!!

 

Uuuu je sem pa nekaj dans do?ivel: vsi blatijo wankla kak pije olje no in dans grem jaz kupit liter olja pa vidim, ko se frajer pripelje z NOVO M3-ko pride do sosednjega prodajalca in si kupi!? re?i pi?i 1l olja castrol...

no jaz vsaj vem zakaj sem ga mogel kupit on pa ne!! :hudicek::D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam Castola ne v Mazdo :whatever: vsej v Z5 motor ne, ker ga fajn papa

 

V Z5 motor se Valvoline to?i in ga skoraj ni? ne pije, mislim da sem Durablend vlival.

 

V 3ki imam Castrol, prej je bil TXT ?e se ne motim, sedaj ga ni ve? oz. ga je nadomestil Magnatec (ga tudi na servisu to?ijo) in ga ni? ne papca, tako da zaenkrat je ok. OZ. par deci ga je popapcal ko sem ga palil na polno do BG in nazaj...samo to je ?e znano, so ?e ribali motorji mazdic ?e ga doooooooolgoooo pali?, ga kar naenkrat popije, folk pa ne gleda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za u Z5 je tut ole iz Leklerja (Ekstraluby) :danzoman: z dodatkom Metabonda, odli?na zadeva, ne pije ga ni? - preverjeno!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa po?nete z Mazdami, da vam kurijo toliko olja?

 

Moja Mazda BT-50 ima vse prej kot lahke pogoje dela, kar pa ste najbr? ?e sami ugotovili, pa ne porabi prakti?no ni?. In Evgenov B-2500, ki ima za seboj ?e preko 150.000 km, od servisa do servisa ne doliva olja - pa z Mazdo dela skoraj tako kot jaz, torej zahtevne in te?ke kilometre.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa po?nete z Mazdami, da vam kurijo toliko olja?

 

Moja Mazda BT-50 ima vse prej kot lahke pogoje dela, kar pa ste najbr? ?e sami ugotovili, pa ne porabi prakti?no ni?. In Evgenov B-2500, ki ima za seboj ?e preko 150.000 km, od servisa do servisa ne doliva olja - pa z Mazdo dela skoraj tako kot jaz, torej zahtevne in te?ke kilometre.

 

Tvoja je ?e v ?tartu narejena kot delovni stroj. :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te?ki pogoji dela :D

 

 

Odvisno, kaj je prej?nji lastnik delal z avtom, ker teli na?i stari mlin?ki imajo vsi ?e nad 200k km in verjetno ve? lastnikov, kot je prstov na eni roki. Mrzla turiranja, vo?nja z starim ali pomanjkanjem olja, zakuhal, ..... Vse to pripelje do nekih pove?anj toleranc in zato olje lepo papca.

 

RX-8 ima pa ?e tko tak sistem, da vbrizga malo koli?ino olja direkt v izgorevalni prostor, za dodatno podmazovanje tesnila rotorjev.

 

Se pa tudi na?i ?estaki lepo vrtijo na okoli 7k obrati in takrat pa mora nekaj malega olja tudi po?gat :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

OK motor pri RX8 zelo te?ko ribne razen ?e mu olja ne dolije? pa ?e takrat zaradi zasnove delovanja ne ribne ampak bo po?kodoval rotorska tesnila in steno rotorja. Samo popravilo motorja je zelo enostavno in tudi ni pretirano drago le mojstra je verjetno pri nas te?ko najti. Ponavadi so taki obnovljeni motorji ?e bolj?i od originalnih saj zamenjajo rotorske plo??ice z bolj?imi in malce debelej?imi mislim, da celo kerami?ne. Cene se dajo okvirno videt tukaj na mazdatrix.com bi se pa verjetno na?lo ?e kaj cenej?ega. Je pa pri na?ih sosedih (Austija) en serviser kateri servisira oz. obnavlja te motorje. Tako, da tudi ?e se slu?ajno zgodi, da rx8 neha normalno delovat kar je po spisku ?isto zadnje in je v ve?ini kaka malenkost. Popravilo pride ?e vedno manj kot menjava klasi?nega novega OTO motorja. Cene novega motorja mislim, da je pri nas 3000? drugje pa so cene motorje pripravljene na ve?je obremenitve (TURBO) tam okrog 2500?. Toraj samo poravilo nebi smelo biti dra?je kot kakega jur?ka ?.

 

Bo pa dr?alo, da rotacijski motor ni mi?ljen za premikanje po dvori??u kadar je hladen saj ga po izklopu 99% zalije. Razen ?e ga pusti?, da ga segreje to je ponavadi v 5 min potem je tako po?etje 100% varno. Pri dalj?ih furah nikoli ni te?av in vmes ga je dobro stisnit tja do konca saj s tem o?istimo rotorje.

 

Jaz mojo RX vozim na dalj?e fure ?ez vikende, ker mi je to vozilo za prost ?as in sem z njo do sedaj zelo zadovoljen. Je pa res, da tukaj pri nas na servisih ra?unajo pravo bogastvo za dele. Tako, da se jih spla?a naro?iti iz tujine EBAY MY FREND.

 

Pri nakupu pa pazite, da so bili narejeni vsi vpoklici:

-Menjava oljnih cevi na oljnih hladilnikih

-Prvi koloteki (zaradi tega so cevi oksidirale)

-Toplotna za??ita okrog izpu?ne cevi

-Nov software

 

Pri sve?kah je tako imamo 3 mo?nosti

 

-RE6C-L RE9B-T Toplej?e sve?ke katere je MAZDA vgradila, da bi zmanj?ali zalitje motorja in izbolj?ali v?ig toplega vozila.

-RE7C-L RE9B-T Normalne sve?ke katere so bile original v RX8 od za?etka

-RE8C-L RE9B-T Hladnej?e sve?ke za voznike kateri vedo kaj je RX8 in ne vozijo avta na kratke razdalje

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.