Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

doma imam Mazdo 1.2 GTA (2010), trenutno ima slabih 50 000 km.

 

 

Ko je ma?ina topla zna avto trest. Dogaja se to na kri?i??ih. Za malenkost padejo obrati pod normalno vrednost in se za?nejo ?utit vibracije po celem avtu.

 

2x sem to tudi omenil na uradnem servisu. Prvi? so ga priklopili na tester in s?istili loputo za zrak.

Drugi? (?ez 6 mesecev) so ponovno s?istili loputo in pogledali sve?ke. Komentar je bil, da so sve?ke ok, da se nimam kaj za bat. In da so noter iridium sve?ke, ki se menjujejo na 100 k km. Po drugem ?i??enju se je avto tresel malo druga?e. Par sekund se je tresel in potem so se spet dvignili obrati, na to se je spet tresel ...

Sedaj se spet trese kot prej.

 

Pozimi na?eloma tega ne opa?am, tudi druga?e avto vozi bolj moja.

 

Mogo?e ?e en detajl. Lastnik sem 1,5 leta, tako da ne vem kako se je obna?al kot nov avto. Se pa mi zdi, da v prvi, ?e res ne pohodi?, dvakrat pocuka med pospe?evanjem.

 

 

Ima kdo kako idejo, kaj bi to lahko bilo.

 

 

Napisano

Hvala za odgovor.

 

A ni na teh 1.5 ma?inah direktno tuljava nad sve?ko? Ne vem to?no kaj je tukaj mi?ljeno kot kabel.

Sem gledal video na youTube, ko en menjuje sve?ke.

Video https://www.youtube.com/watch?v=0plhpGZzFew 5:12.

 

Ker recimo VW 1.2TSI ima pa prav kable do sve?k ca. 30cm dolge. Al pa bolj simpl primer Renault 4 (ki sem ga prej vozil) je imel kable direktno od razdelilne kape do sve?k.

Mi lahko bolj pomaga? kateri kabel je to to?no.

Napisano

Ej....lp probaj odklopiti baterijo od avta..samo minus pol odklopi? pol pa dr?i? pedalo od bremze pribli?no,minuto.pol priklopi? spet ,,,seveda more? potem vse nastavitve na novo radjo postaje ?ipe avtom,delovanje...in itd.imel potoben problem pri moji prej?ni mazdi 5 benzin 2.0.samo meni ni treslo ...samo obrati so bli visoki v prostem teku .ko je bil motor hladen.pol je blo ok.to je blo ko mi je mojster Pelko o?istil loputo zraka...in servis.lahko ,da bo delovalo....lp

Napisano

Hvala.

Bom probal danes.

 

Sem pa nazadnje vpra?al na servisu, ?e se da kaj kalibrirat (ker na Alfa se da vse ?ivo). Pa je rekel da na Mazda ni?.

Bomo vidli.

 

 

Druga?e pa ?e kdo pozna kak?nega dobrega mehanika na ?tajerskem koncu. Bi tud njemu zapeljal, ?e to ne bo zadostovalo.

Napisano

Ok...probaj ..pa javi lp:-):-):-)

Napisano

Sem ravno iz testne vo?nje.

 

Dejansko so samo radiju nastavitve ?le.

 

Prva ?e vedno 2x pocuka, razen ?e res do konca zahodi?.

Za tresenje pa se obna?a malo druga?e. Pvi? je z toplo ma?ino spustil obrate na 500 in jih potem po?asi dvignil gor. na ene ca. 600.

Druga?e ko sem se ustavljal kje, je ?e vedno tresel, vendar manj o?itno in ?e to si je po sekundi dveh sama popravjla obrate, da ga ni ve? treslo.

 

 

Zdaj ga bom pustil par dni moji v uporabo in bom ?e enkrat naslednji vikend malo testiral.

Napisano

Sem ravno iz testne vo?nje.Dejansko so samo radiju nastavitve ?le.Prva ?e vedno 2x pocuka, razen ?e res do konca zahodi?.Za tresenje pa se obna?a malo druga?e. Pvi? je z toplo ma?ino spustil obrate na 500 in jih potem po?asi dvignil gor. na ene ca. 600.Druga?e ko sem se ustavljal kje, je ?e vedno tresel, vendar manj o?itno in ?e to si je po sekundi dveh sama popravjla obrate, da ga ni ve? treslo.Zdaj ga bom pustil par dni moji v uporabo in bom ?e enkrat naslednji vikend malo testiral.

Ok...malo ?e testirajo ?e ne bo treba do mojstra...priporo?amo dr.Pelkota..Medvode je na? Mazda?ki mojster...sigurno bo najdu napako,,,vem je malo za se v?ozite....njegov gsm..041 667 335.lp

Napisano

Bom ?e malo potestiral ja.

 

Na?eloma se ?e zapeljem do Medvod. ?e vinjeto bi moral kupit al pa po ovinkastih cestah, ker sva ve?inoma z mojim na avtocestah.

No, ?e se bom uspel dogovorit za soboto, bo to tolko bolj?e. Druga?e ?e skoraj morem dopust jemat.

 

 

 

Par slik Mazde in Giulietta sem dal v drugo temo, da ne bom samo informacije "fehtal" po forumu in ne bom predstavil voznega parka.

Napisano

Ok....dr.Pelko ...dela tudi ob Sobotah,samo zmeniti se mora? po telefonu...lp

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Za Pelkota najdem dva naslova. V tem foromu je pod sticky naveden naslov Zgornja Senica ....

Na Googlu sem na?el Spodnja Senica...

 

 

Kateri naslov je pravilen?

Napisano

Za Pelkota najdem dva naslova. V tem foromu je pod sticky naveden naslov Zgornja Senica ....

Na Googlu sem na?el Spodnja Senica...

 

 

Kateri naslov je pravilen?

Ej...pravi naslov je Spodnja Sinica 18 Medvode kontakt.041 667 335 dr.Pelko.lp
Napisano

Ej...pravi naslov je Spodnja Sinica 18 Medvode kontakt.041 667 335 dr.Pelko.lp

 

 

Delavnica je na naslovu Zgornja Senica 46 :) >> http://tinyurl.com/glgkrdc ... podjetje pa je kot kaze registrirano na domacem naslovu ...

 

Zgornja_Senica_46-20160501-111624.jpg

 

Dropbox-20160501-111653.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Delavnica je na naslovu Zgornja Senica 46 :) >> http://tinyurl.com/glgkrdc ... podjetje pa je kot kaze registrirano na domacem naslovu ...

 

Zgornja_Senica_46-20160501-111624.jpg

 

Dropbox-20160501-111653.jpg

Ej...jest...res je sem se zmotil..?e opravi?ujem..glavno,da ga najde...he he lp

Napisano

Super. Hvala obema.

 

Sem ?e zmenjen z Pelkotom. Je pa res, da sem komaj danes za?el iskat to?no lokacijo delavnice.

 

Bom poro?al, po servisu.

Napisano

Pelko mi je ??istil LMM.

Potresuje ?e samo izjemoma in tudi takrat se takoj sama popravi.

 

Mi pa je naro?il naj ?e menjam sve?ke (predhodno) in zra?ni filter.

Napisano

Lmm?

 

 

LMM = Luftmassenmesser = Merilec pretoka zraka

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nek sprej je bil. Nisem ga pa to?no vpra?al keri.

5 min dela. En ?rauf odtegnit pa konektor odklopit.

Napisano

Uf, hitr je bil, ?e je rabil samo 5 minut, glede na to da je z zelo vnetljivo re?jo pucal nitke ki se zgrejejo na visoko temperaturo...

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Ker ?e vedno nisem bil zadovoljen, sem pred desetimi dnevi ?e zamenjal LMM oz. senzor pretoka zraka.

 

Sedaj se je zadeva izbolj?ala, da sem zadovoljen. Tudi poraba se je zni?ala za ca. 0,5l

Napisano

A ti je gorela check engine lucka in je imel avto kaj slabsi navor? Drgac pa ja imas prav posebne spreje za spucat LMM in se izredno hitro susi. Dva vijakca odsraufas pa s sprejem komplet enoto spucas (predvsem zicko) in zadevo po 5 min lahko nazaj priklopis :). Strosek pa cca. 10? :). Koliko si pa dal za nov senzor in kje si ga kupil  :)

Napisano

Mene teli obrati se zmer zaje#avajo v leru. Pelko mi je zamenjal LMM s svojim in je zadeva se vedno enaka. Cca 675 obr/min, loputo mi je baje tudi spucal..So pa ti problemi prisotni ze kaksno leto ce ne vec. Najbrz bom zrihtal spomladi upam da odkrije kaj je problem, ker ze precej najeda  :vskalo:  Ko pritiskam gumbe za dvig stekel se mi zmanjsa svetilnost luci, kdo ve kaj bi bilo lahko to?

Napisano

Mene teli obrati se zmer zaje#avajo v leru. Pelko mi je zamenjal LMM s svojim in je zadeva se vedno enaka. Cca 675 obr/min, loputo mi je baje tudi spucal..So pa ti problemi prisotni ze kaksno leto ce ne vec. Najbrz bom zrihtal spomladi upam da odkrije kaj je problem, ker ze precej najeda  :vskalo:  Ko pritiskam gumbe za dvig stekel se mi zmanjsa svetilnost luci, kdo ve kaj bi bilo lahko to?

alternator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.