Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo3 CD 109 letnik 2007. Pri 225.000 sem zamenjal turbino z novo. S kolegom, ki je mehanik, sva s?istila ves sistem, z intercoolerjem vred, menjala olje, oljni filter, vse nazaj priklopila, sedaj pa turbina ne deluje. Avto se pelje normalno, ne javlja nobene napake, samo turbina se ne vklopi, ko bi se morala...??? Ko opazuje? motor pri prostem teku, vsakih 10s zavibrira. Kolega ima manj?i ra?unalnik, preko katerega javi nekaj v zvezi s pove?anim pritiskom...Ima kdo izku?nje s podobnim primerom? ...luftmeser? Upam da ni EGR ali DPF ventil, ker bom popiz. :(((( Hvala....

Napisano

Sta priklopila vse cevi,cevke pravilno da nista kake vakum cevke zamenjala med sabo ...... 

Povej kaj ve? o  tvoji ugotovitvi da avto dela ''normalno''

Kako pa je avto delal prej s pokvarjeno turbino?

 

ko vozi? avto, ali  se pozna kaj na mo?i, ima? ob?utek da se obrati ne razvijejo-a turbina se sploh ne zavrti kakor si opisal. 

Se pravi ?e je turbina nova bi morala delat-vrjetno sta  ga pri menjavi nekje pihnila mimo  (a sta jo prav obrnila :) )

?e EGR za?teka (odvisno od polo?aja) na?eloma lahko povzro?i  da se turbina ne zavrti -saj v tem primeru  ?opa izpuh v sesalni kolektor in  posledi?no avto du?i-ta pa nima mo?i.

 

Za 1x ?e 1x preglejta  kar sta menjala  ?e ne pa najbolje da zapelje? nekomu ki  ve malo ve? kot lokalni mehanik (pa ne podcenjujem  tvojega kolega)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 leti kasneje...
Napisano

zdravo , imam mazdo 3 1.6 hdi letnik 2005... problem je da turbina ze kako leto tuli kot re?ilec... in mastno je na cevi ki gre v zracni filter....

sedaj pa ze kaksen mesec avto zelo slabo vlece kot kaksen bencinar 60 konjski.... pa tudi malo manj se slisi turbino.... je mozno da sploh ne dela? kam najbolje v okolici lj ali kr zapeljat na menjavo? hvala za vsak odg. lp

Napisano

Ej....lp lahko pelje? na?emu mojstru simon pelko medvode

Gsm 041 667 335 .ti pregleda avto in svetuje..ali pa pelje? na BEJA servis. Mojstri za TURBINE...javi kaj lp

Napisano

Ej..super kaj ti je pelko porihtal..?zoom zoom lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

tm k pride gor ta vakum cevka...je ventil z eno zelezno stangico ki odpira zapira.... no ta je zajebaval nekaj.... loh je bla tud kje preglodana cevka ...nevem, reku mi je da je ta ventil stekal....

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ker mi turbo lepo poje... (drugace avto gre ok vendar ob pospesevanju malo pokadi ).... sem se odlocil da bi obnovil turbino... peljem v Lj na servis turbin in pustim tam avto.... nakar me obvestijo da mi piska zato ker naj bi bila slabo mazana in bo nova spet zacela tulit ce ne bo menjana crpalka olja, spucat komplet spodnji del motorja... vse ?obe ven... prepucat vse cevi itd itd.... in tako bi naneslo precej preko jurja ? stroskov...

je to res treba al je pretiravanje?

 

ker sem bral da se res lahko zamasi sito v karterju in ne maze dovolj sem danes sam razkopu zadevo in ugotovil da sem delal brez veze...vse je kot novo... mrezica je bila brez ene same smetke... karter brez usedlin.... nevem kaj bi oni prali????

 

nevem a nj dam drugam rihtat al vozm naprej tako da tuli...? je pa malenkost lufta na sesalni strani, ma ni pa krize da bi drsalo po ohisju itd....

post-7279-0-45325700-1527798289_thumb.jpg

post-7279-0-43735300-1527798314_thumb.jpg

post-7279-0-19978900-1527798353_thumb.jpg

post-7279-0-27008800-1527798378_thumb.jpg

post-7279-0-96351900-1527798402_thumb.jpg

Napisano

Ej..lp jaz lahko priporo?am na?ega mojstra Pelko simon Medvode..ali BEJA servis .mojstri za obnovo TURBIN..lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

turbino sem dal obnovit, zmontiru sam, sedaj avto vlece ok in ne tuli cisto nic... edin mogoce bi mogu mal prej potegnit se mi zdi... tam do 2200 obratov je bolj len, ko doseze te obrate pa potegne zelo dobro... je to normaln na 1.6 hdi mazda 3.... ?

Napisano

Mislim, da vec ali manj vsi dizli tam tam zacnejo vlecti :)

 

turbino sem dal obnovit, zmontiru sam, sedaj avto vlece ok in ne tuli cisto nic... edin mogoce bi mogu mal prej potegnit se mi zdi... tam do 2200 obratov je bolj len, ko doseze te obrate pa potegne zelo dobro... je to normaln na 1.6 hdi mazda 3.... ?

Napisano

turbino sem dal obnovit, zmontiru sam, sedaj avto vlece ok in ne tuli cisto nic... edin mogoce bi mogu mal prej potegnit se mi zdi... tam do 2200 obratov je bolj len, ko doseze te obrate pa potegne zelo dobro... je to normaln na 1.6 hdi mazda 3.... ?

Jp, sm mel pred leti enak avto z enakim motorjem, in ja je normalno, da je na startu mal bolj len :)

Sm pa tik pred prodajo naredu tocno to kot ti z opisom na slikah, poleg tega odstranu se dpf, blendiru egr, in na mazalni cevki za turbino, kjer pride vijak, ki ima v sebi mrezico sem to mrezico odstranu zarad boljsega pretoka olja in da se na njej ne nabira garez. Vse to so ble najvecje hibe teh motorjev :)

Napisano

dejan kk si pa odstranu dpf? ker to se ne razstavi nic ker je zasvasano kokr sem gledu.... je pa meni mal cudno ker sem samo malo pihnil v cev kjer je turbo nasajen in je ze pihalo iz izpuha...kot da ne bi bilo nic napoti v ceveh.... kot da neb blo katalizatorja oz dpf ...le prazni rori... al je pa res nic zamasen in lepo gre skozi...

 

uglavnem zato ga nisem nic pucu ...

sem pa hotu spucat ta vijak z mrezco ja... samo nisem mogu pridet do njega ker nism mogu dpf snet... nism mogu losat zape?enih vijakov....ni se mi dal vec zezat...

uglavnem pol ko sem zmonteru turbo...sem avto mal zalaufu....ugasnu ...in odvil malo vijak od mazanja in je spricnil olje ven takoj.. tako da mislim da olje pride ok na turbo in oljna pumpa dela....

tud avto laufa tiho in lepo... tko da mislm da bo se neki cajta ?lo...upam :)

je pa bil redno na 15.000 olje menjan mi je zatrdil prejsni lastnik, ker je delu v firmi z oljem in ga je imel zastonj...

kokr sm zdej razkopaval avto mu kr vrjamem, ker zgleda res nic zabito...

 

kaj drugace si imel sito v karterju ti dejan ok al zabasano? mrezica na vijaku je bla zabita??

Napisano

dejan kk si pa odstranu dpf? ker to se ne razstavi nic ker je zasvasano kokr sem gledu.... je pa meni mal cudno ker sem samo malo pihnil v cev kjer je turbo nasajen in je ze pihalo iz izpuha...kot da ne bi bilo nic napoti v ceveh.... kot da neb blo katalizatorja oz dpf ...le prazni rori... al je pa res nic zamasen in lepo gre skozi...

uglavnem zato ga nisem nic pucu ...

sem pa hotu spucat ta vijak z mrezco ja... samo nisem mogu pridet do njega ker nism mogu dpf snet... nism mogu losat zape?enih vijakov....ni se mi dal vec zezat...

uglavnem pol ko sem zmonteru turbo...sem avto mal zalaufu....ugasnu ...in odvil malo vijak od mazanja in je spricnil olje ven takoj.. tako da mislim da olje pride ok na turbo in oljna pumpa dela....

tud avto laufa tiho in lepo... tko da mislm da bo se neki cajta ?lo...upam :)

je pa bil redno na 15.000 olje menjan mi je zatrdil prejsni lastnik, ker je delu v firmi z oljem in ga je imel zastonj...

kokr sm zdej razkopaval avto mu kr vrjamem, ker zgleda res nic zabito...

kaj drugace si imel sito v karterju ti dejan ok al zabasano? mrezica na vijaku je bla zabita??

Kir pa mas letnik sploh? Lahko, da se nimas dpf-a. Drugace, ce ga bos fizicno odstranu ga mores potem se racunalnisko! Gre pa lepo dol, zgori samo snames objemko iz turbine kjerr gre dalje na dpf, ob strani dpf-a mas dva vijaka na levi in na desni strani, spodi odsravfas se dva vijaka ki greta naprej na izpuh pa se ga da lepo snet od uspodi ven. Pa ce bos sam razdiral dpf pazi da ne poskodujes katalizatorja ki je v istem delu! Pa se ena zadeva, ko bos nazaj varil te opozarjam, da mores bit zlo previden ker je zlo tanek rostfrei! :)

Moja je mela okrog 225kkm prevozenih ko sm razdiru karter in preverju cedilo, pa morem rect, da ni blo nobenih sledi gareza. Ni pa slabo karter odpret na vsako tretjo menjavo olja :)

Napisano

hvala za odg.

ja dpf naj bi imela moja mazda ja ...po vin stevilki ...mi je tu forumas razlozil kako ve?.. je pa 2005 letnik

 

aja to mores odzagat in zavarit... ok stekam zdej.

ja odstrani se ga z 'lahkoto' in vem kako...samo pravim da nimam dvigala in vse nardim na tleh... in ker je blo na spoju z izpu?no cevjo (tista dva vijaka) tolk zape?eno nism mogu nikakor odvit ker je matica zgoraj... uglavnem sm pol odnehu ker se mi ni dal zezat vec :)

 

ima pa zdej 250.000 km.... k hisi je prsla pri 215.000... in ker so vsi strasili da je zihr vse zabito sem snel karter... ma je blo dobesedno kot novo ....

je pa od vsega zacetka turbina cvilila... sepravi ze 30.000 km pa ze prejsnjemu lastniku bog ve koliko casa... ampak avto je sel lepo in nic kadil.... pred dobrim mesecem je pa zacel kadit crno pri pospesevanju in cukat obcasno ko si hotel potegnit.... in zdej po menjavi potegne lepo in nic ne cuka, pokadi pa cist minimalno na vsake tolk pri polnem pospesevanju.. pomoje normalno za tolk star dizl z temi kilometri

Napisano

?e ti pokadi itak nima? ve? DPF-ja notri tako, da .... ;)

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Živjo, a kdo ve, kje bi lahko kupila rabljeno desno polovico sprednjega lip spojlerja (pod sprednjim odbijačem) za Mazdo 2, letnik 2014? Na bolhi sem našla nekoga, ki po delih prodaja svojo dvojko, pa mi po dveh mesecih še ni odgovoril. Na uradnem servisu se mi zdi predrago, na autodoc pa tega specifičnega kosa ni na zalogi.   Hvala!
    • Živjo 🙂 rada bi sanirala nekaj manjših praskic na odbijaču in eno 40 cm dolgo, do pleha globoko in 1 cm vdrto prasko na pragu (mimogrede, povzročil jo je sosed, ki je mimo moje avtike vlekel traktorsko brano, a nimam nobenih dokazov. Se da karkoli narediti?). Pa imam par vprašanj, preden si iznakazim avto 😄   -Mi lahko nekdo, prosim, opiše postopek za plitve in postopek za globoke praske? Če prav razumem, se praske v prozornem sloju samo očisti, pošmirgla, spolira in povoska, medtem ko je treba globoke praske na novo pobarvati, čez barvo nanesti prozorni sloj in nato spolirati z abrazivno pasto. Je to prav?   -Estetika mi ni tako pomembna kot zaščita pred rjo, ker so Japončki pač nagnjeni k rji. Ali ne bo poliranje stanjšalo zaščitnega laka in bo avto tam hitreje rjavel? Je vosek dovolj za zaščito?   -Ali moram kupiti OEM Mazdino barvo? Te, ki sem jih gledala po netu, vsebujejo samo barvo, brez prozornega laka in primerja, pa ne razumem, a je to zato, ker sta že vmešana v barvi ali ju moram kupiti posebej?   -Za koliko cm je dovolj ta mala flaška barve z mini čopičem, naj raje kupim sprej?   -Globoka praska na pragu je precej vdrta,  mi jo bo uspelo sami potegniti ven s temi poceni priseski? Če ne, jo bom pač pustila vdrto, samo prasko bi pa nujno prebarvala zaradi rje.   -Ima kdo predlog, katero znamko barve, voska, paste, prozornega laka itd. kupiti?   Barva je metalik srebrna E7M, avtika pa še dovolj lepa in mlada, da se mi vse to splača.   Najlepša hvala!
    • Sej je še preveč, pa mu je seksolog predlagal jebeno drage prikolice gledat, da mu vsaj nekoliko libido pade. Tko da zdaj ga jebejo samo še občasen sneg, predrage prikolice, WannabeFord in počasen internet.
    • Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam  
    • A to si gledal, da bi imel za kvaziForda na servis vozit?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.