Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iwjo

Zanima me namre? slede?e. Izpu?ni kolektor iz Mazde6 2.0 in 2.3 in ostali izpu?ni sistem pa?e na 1.8 motor,ali gredo kak?ne luknje vijakov kri?em,da ne sede na glavo? Mogo?e kdo ve kak?en je premer cevi od 1.8 , 2.0 in 2.3? 

LP

Napisano

Pelka vprasej, garant ti bo takoj izstrelil odgovor :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna.  
    • Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 .     
    • Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev.   Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse.  
    • Kako, da nisi pretiraval z kvaliteto. Textar diski in ploščice so top. Jaz sem z njimi najbolj zadovoljen od vseh, ki sem jih imel na 6-ki. Bremzaho fenomenalno. In se ne zvijajo.   
    • Krivulja navora in moči pri določenih obratih     pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.