Skoči na vsebino

Mazda 3 2,0i druga generacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

mene zanima kak?ne so va?e izku?nje z Mazdo 3, 2,0i druge generacije. Ali imajo ti modeli kak?no hibo? Kak?en je avto, kako se vozi, kak?na je poraba? V glavnem bi prosil za ?imve? izku?enj, ki jih imate.  Aja pa ?e nekaj me zanima. V ?em je razlika med Mazda 3 Sport 2,0i TX PLUS NAVI in Mazda 3 Sport 2,0i GTA Navi?

 

Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vedno tako lepo posplošuješ čisto pri teh tvojih analizah, ampak v naštetem gre za različne tipe prog, sistemov in zakonodaje. Vedno so pa vsi tako glasni ravno v tisti stvari, ki jo ne počnejo ali se ne ukvarjajo z njo  
    • Pomoje je že produ jajca od mazde
    • Mogoče bolj na poletje, nimam opreme za hladnejše dni pa tudi treba nazaj v formo, glede na to da sem čez zimo spravil kolo.  
    • Hja. V času juge so odšraufali Slovenj Gradec - Velenje progo (in še marsikatero ozkotirno) in jo odpeljali v Bosno. Baje za Bratstvo in enotnost.   Tako da sedaj moraš nazaj v Maribor, da lahko greš v smeri Gorice.   Lahko zaključim, v času Avstro-Ogrske, je bilo potovanje iz Dravograda do Gorice hitrejše, kot v času Jugoslavije.
    • Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.